Przetargi.pl
Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach ul. Kochanowskiego 2.

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Janusza Korczaka w Głubczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 48100 Głubczyce, ul. Kochanowskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 485 27 03 , fax. 0-77 485 27 03
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Janusza Korczaka w Głubczycach
    ul. Kochanowskiego 2
    48100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 0-77 485 27 03, fax. 0-77 485 27 03
    REGON: 69870400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.glubczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach ul. Kochanowskiego 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach ul. Kochanowskiego 2. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: 1. Rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej. 2. Rozbiórka nieczynnego ciepłociągu. 3. Roboty ziemne. 4. Drenaż boiska. 5. Podbudowa boisk. 6. Nawierzchnia sztuczna boisk sportowych a) nawierzchnia poliuretanowa trójwarstwowa: ET 35 mm + SBR 7mm + EPDM 7mm wraz z wymalowaniem kompletu linii boiskowych, b) nawierzchnia ze sztucznej trawy wys. 15 mm wraz z liniami boiskowymi, 7. Wyposażenie. 8. Ogrodzenie. 9. Dojścia – chodniki wewnątrz ogrodzenia boisk . 10. Przyłącze- kanalizacja deszczowa. 11. Instalacja elektryczna – oświetlenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 2.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Oświaty Kultury i Sportu w Głubczycach nr 73 1090 2154 0000 0005 6000 0119 Bank Zachodni WBK S.A. O/Głubczyce, z dopiskiem wadium w postępowaniu na: Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach ul. Kochanowskiego 2. (a dowód wpłaty lub jego kopię , potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty – zapis fakultatywny). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być dołączony do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. 6.Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWIZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Kosztorys ofertowy szczegółowy. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Pełnomocnictwo to musi być załączone w oryginale lub jako kopia uwierzytelniona notarialnie ( jeśli dotyczy). 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 5.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach