Przetargi.pl
Budowa bazy sportowej w Gołuchowicach

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2013-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa bazy sportowej w Gołuchowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa bazy sportowej w Gołuchowicach. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w Decyzji Starosty Będzińskiego Nr 468.2012 z dnia 24 maja 2012 r. o pozwoleniu na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach 22 x 44 m, do gry w piłkę ręczną, siatkówkę, tenisa i koszykówkę, z osprzętem sportowym wraz z ogrodzeniem stalowym, panelowym o wys. 4,08 m z bramą i furtką; b)budowę placu zabaw z nawierzchnią syntetyczną o wymiarach 20x19,5m na podbudowie przepuszczalnej z kruszywa, ogrodzeniem drewnianym o wys. 1,0 m i dwiema furtkami oraz z następującymi urządzeniami zabawowymi: ścianka wspinaczkowa, urządzenie typu linarium, belka z uchwytami do ćwiczeń, karuzela, huśtawka dwuosobowa, sprężynowiec, równoważnia, zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią, huśtawka wagowa,oraz tablicą z regulaminem placu zabaw. c)budowę muru oporowego żelbetowego prefabrykowanego d)budowę ciągów komunikacyjnych, parkingu oraz opasek wokół boiska z nawierzchnią z kostki betonowej e)wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej odwadniającej teren inwestycji wraz z przepompownią, f)wykonanie oświetlenia terenu, boiska i placu zabaw - oprawy na słupach o wys. 12,5 i 9,0 m g)budowę piłkochwytów z siatki PE na słupach stalowych o wysokości 6,0 m h)zagospodarowanie terenu zielonego, i)dostawę i montaż obiektów małej architektury (kosze na śmieci, ławki, stojak na rowery, słupki zabezpieczające). j)roboty przygotowawcze i towarzyszące, wynikające z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym karczowanie pni drzew i krzewów, niwelacja terenu itp. 3.Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a)urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i oznakowania, b)wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem c)wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, d)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, e)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, f)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, g)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, h)zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, i)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, j)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, k)usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, l)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, m)przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). n)przedsięwzięcia wszelkich środki ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki konstrukcji lub części robót. Materiały te stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 5 km. o)zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). p)wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. 5.Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy do dnia podpisania umowy. 6.Materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 7.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji Koordynatorowi robót z ramienia Zamawiającego na co najmniej 14 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 8.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania minimalnych stref bezpieczeństwa przy montażu urządzeń na placu zabaw, zgodnie z właściwą normą PN-EN. Podanie przez producenta urządzeń innych stref bezpieczeństwa niż przewidziane w normie nie zwalnia Wykonawcę z obowiązku zastosowania właściwej strefy. 9.Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 10.W celu prawidłowego przygotowania oferty sugeruje się przeprowadzenie wizji w terenie. 11.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 12.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 48 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. 13.Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne częściowo, zgodnie z załączonym do umowy Harmonogramem Rzeczowo - Finansowym, nie częściej niż raz na kwartał (dopuszcza się możliwość realizowania zapłaty w okresach krótszych niż kwartalne w szczególnych przypadkach, za zgodą Zamawiającego). Podstawą do wystawienia faktur częściowych jest protokół odbioru robót częściowych podpisany przez Koordynatora robót z ramienia Zamawiającego, oraz oświadczenia podwykonawców oraz Wykonawcy o nie zaleganiu z zapłatą na rzecz podwykonawcy. Podstawą do wystawienia faktury końcowej jest bezusterkowy protokół odbioru końcowego oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowej inwestycji. 14.Na realizację zadania Gmina uzyskała dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowym i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej PROW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach