Gmina Lubicz ogłasza przetarg
- Adres: 87-162 Lubicz, Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48566212100 , fax. +48566782122
- Data zamieszczenia: 2015-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubicz
Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21 21
87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48566212100, fax. +48566782122
REGON: 87111871500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa basenu wraz z infrastrukturą rekreacyjną w Lubiczu w formule partnerstwa publiczno-prywatnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Partnera Prywatnego do realizacji przedsięwzięcia polegającego na pozyskaniu finansowania, zaprojektowaniu i budowie gminnej pływalni wraz z infrastrukturą rekreacyjną i infrastrukturą towarzyszącą, a następnie wykonywanie czynności w zakresie utrzymanie i zarządzania wytworzoną infrastrukturą. Partner Prywatny zobowiązany będzie do realizacji przedsięwzięcia za wynagrodzeniem oraz poniesienia w wydatków na jego realizację, zaś Podmiot Publiczny zobowiązany będzie do współdziałania w osiągnięciu celu przedsięwzięcia, w szczególności poprzez wniesienie wkładu własnego w postaci nieruchomości gminnej przekazanej na podstawie umowy dzierżawy, na której zostanie zrealizowane przedsięwzięcie. Podstawowym założeniem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i wybudowanie obiektu sportowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, posiadającego w szczególności: 1. halę basenową zawierającą: a) basen sportowy o wymiarach wewnętrznych 25,00m x 12,50m lub 25,00m x 8,50m o zmiennej głębokości dna od 120cm do 180cm, b) basen rekreacyjny o powierzchni lustra wody ok. 120m2 z częścią do nauki, pływania o powierzchni ok. 60m2, c) zjeżdżalnię rurową długości ok. 80m bieżących, zakończoną basenem hamownym, d) magazyny na sprzęt sportowy o łącznej powierzchni ok. 25m2, e) pomieszczenia ratowników wraz z punktem pierwszej pomocy, f) widownię na ok. 50 miejsc siedzących - dostępną z holu wejściowego, 2. pomieszczenia dla realizacji funkcji fitness w postaci: a) siłowni o powierzchni ok. 280m2 , b) salki fitness o powierzchni ok. 70m2 , c) salki spinningu o powierzchni ok. 45m2 3. pomieszczenia dla saun: a) sauna sucha fińska o powierzchni ok. 12m2 , posiadająca trzy poziomy ławeczek, b) sauna parowa o powierzchni ok. 10m2 , posiadająca dwa poziomy ławeczek, c) basen schładzający o powierzchni ok. 2,50m2 i głębokości 110cm, d) także w tym obrębie dwa natryski, e) wytwornica lodu, 4. miejsce - pomieszczenia dla małej gastronomii z min. 30 miejsc siedzących, przystosowane do wydawania napojów i posiłków ciepłych i zimnych przygotowywanych z półproduktów, 5. miejsce dla sklepiku oraz dodatkową powierzchnie komercyjną o wielkości ok. 160 m2. Szczegółowy opis wymagań Podmiotu Publicznego w stosunku do przedmiotu zamówienia został wskazany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia. Następnie Partner Prywatny przez określony w umowie o PPP czas, będzie wykonywać czynności z zakresu utrzymania i zarządzania wytworzoną infrastrukturą na zasadach określonych w umowie o PPP. Powyższe przedsięwzięcie realizowane będzie w formule partnerstwa publiczno-prywatnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2009 r. Nr 19, poz. 100, z późn. zm.) z wykorzystaniem spółki celowej. Zasady i sposób funkcjonowania spółki celowej zostaną określone w umowie spółki celowej, której wzór będzie stanowić załącznik do umowy o PPP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zaproszonego do składania ofert, wadium w wysokości 100 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który zostanie określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres trwania umowy PPP
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27