Przetargi.pl
Budowa basenu wraz z infrastrukturą rekreacyjną w Lubiczu w formule partnerstwa publiczno-prywatnego

Gmina Lubicz ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48566212100 , fax. +48566782122
  • Data zamieszczenia: 2015-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubicz
    Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21 21
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48566212100, fax. +48566782122
    REGON: 87111871500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa basenu wraz z infrastrukturą rekreacyjną w Lubiczu w formule partnerstwa publiczno-prywatnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór Partnera Prywatnego do realizacji przedsięwzięcia polegającego na pozyskaniu finansowania, zaprojektowaniu i budowie gminnej pływalni wraz z infrastrukturą rekreacyjną i infrastrukturą towarzyszącą, a następnie wykonywanie czynności w zakresie utrzymanie i zarządzania wytworzoną infrastrukturą. Partner Prywatny zobowiązany będzie do realizacji przedsięwzięcia za wynagrodzeniem oraz poniesienia w wydatków na jego realizację, zaś Podmiot Publiczny zobowiązany będzie do współdziałania w osiągnięciu celu przedsięwzięcia, w szczególności poprzez wniesienie wkładu własnego w postaci nieruchomości gminnej przekazanej na podstawie umowy dzierżawy, na której zostanie zrealizowane przedsięwzięcie. Podstawowym założeniem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i wybudowanie obiektu sportowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, posiadającego w szczególności: 1. halę basenową zawierającą: a) basen sportowy o wymiarach wewnętrznych 25,00m x 12,50m lub 25,00m x 8,50m o zmiennej głębokości dna od 120cm do 180cm, b) basen rekreacyjny o powierzchni lustra wody ok. 120m2 z częścią do nauki, pływania o powierzchni ok. 60m2, c) zjeżdżalnię rurową długości ok. 80m bieżących, zakończoną basenem hamownym, d) magazyny na sprzęt sportowy o łącznej powierzchni ok. 25m2, e) pomieszczenia ratowników wraz z punktem pierwszej pomocy, f) widownię na ok. 50 miejsc siedzących - dostępną z holu wejściowego, 2. pomieszczenia dla realizacji funkcji fitness w postaci: a) siłowni o powierzchni ok. 280m2 , b) salki fitness o powierzchni ok. 70m2 , c) salki spinningu o powierzchni ok. 45m2 3. pomieszczenia dla saun: a) sauna sucha fińska o powierzchni ok. 12m2 , posiadająca trzy poziomy ławeczek, b) sauna parowa o powierzchni ok. 10m2 , posiadająca dwa poziomy ławeczek, c) basen schładzający o powierzchni ok. 2,50m2 i głębokości 110cm, d) także w tym obrębie dwa natryski, e) wytwornica lodu, 4. miejsce - pomieszczenia dla małej gastronomii z min. 30 miejsc siedzących, przystosowane do wydawania napojów i posiłków ciepłych i zimnych przygotowywanych z półproduktów, 5. miejsce dla sklepiku oraz dodatkową powierzchnie komercyjną o wielkości ok. 160 m2. Szczegółowy opis wymagań Podmiotu Publicznego w stosunku do przedmiotu zamówienia został wskazany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia. Następnie Partner Prywatny przez określony w umowie o PPP czas, będzie wykonywać czynności z zakresu utrzymania i zarządzania wytworzoną infrastrukturą na zasadach określonych w umowie o PPP. Powyższe przedsięwzięcie realizowane będzie w formule partnerstwa publiczno-prywatnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2009 r. Nr 19, poz. 100, z późn. zm.) z wykorzystaniem spółki celowej. Zasady i sposób funkcjonowania spółki celowej zostaną określone w umowie spółki celowej, której wzór będzie stanowić załącznik do umowy o PPP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zaproszonego do składania ofert, wadium w wysokości 100 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który zostanie określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres trwania umowy PPP
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach