Przetargi.pl
Budowa 51 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Siennica Różana

Gmina Siennica Różana ogłasza przetarg

  • Adres: 22304 Siennica Różana,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 759 281, , fax. 825 759 900
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica Różana
    22304 Siennica Różana, woj. lubelskie
    tel. 825 759 281, , fax. 825 759 900
    REGON: 11019792500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siennica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 51 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Siennica Różana
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa 51 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w latach 2017-2018: - w roku 2017: 26 sztuk, - w roku 2018: 25 sztuk zgodnie z wykazem oczyszczalni dołączonym do SIWZ. Zaprojektowane przydomowe oczyszczalnie ścieków składają się z: mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków pracującej w technologii niskoobciążonego osadu czynnego o pojemności 3300 l oraz nominalnej dobowej przepustowości do 1,2 m3/d. Projektowana oczyszczalnia jest monolityczną konstrukcją wykonaną z polietylenu metodą rotacyjną i składa się z trzech niezależnych komór (osadnik wstępny, komora napowietrzania i osadnik wtórny wyposażony w lej Imhoffa) o pojemnościach po 1100 l każda. Napowietrzanie w oczyszczalni zapewnia dyfuzor zasilany dmuchawą membranową. _ drenażu rozsączającego wykonanego z rur PCV o średnicy 110 mm, nacinanych wg typów A1, A2 oraz A3, układanego ze spadkiem 0,5÷1,0% wraz ze studzienkami: rozdzielczą i napowietrzającą _ przepompowni ścieków (tylko w szczególnych przypadkach). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje montaż: _ oczyszczalni ścieków, _ studzienek rozdzielczych, _ studzienek zamykających, _ drenażu rozsączającego z rur PCV 110, _ studzienek rewizyjnych, _ rurociągów grawitacyjnych z rur PCV 160 oraz PCV 110, _ rurociągów tłocznych z rur PE 40 oraz PE 32, _ przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem, _ przyłączy kablowych zasilających przepompownie. Dodatkowo w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeszkolenie użytkowników oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej z potwierdzeniem o przyjęciu dokumentów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2.2. Zaprojektowana oczyszczalnia jest przeznaczona do unieszkodliwiana ścieków bytowo-gospodarczych odprowadzanych z domów jednorodzinnych, małych zakładów usługowych zlokalizowanych na terenach pozbawionych centralnej kanalizacji. Projektowana oczyszczalnia mechaniczno-biologiczna (w skład, której wchodzi osadnik wstępny, komora napowietrzania, komora klarowania, lej Imhoffa, pracuje w technologii niskoobciążonego osadu czynnego. Projektowana przydomowa oczyszczalnia ścieków musi posiadać następujące parametry techniczne: - Urządzenia muszą być zgodne z normą PN EN 12566-3 + A2:2013 oraz posiadać deklarację właściwości użytkowych potwierdzoną protokołem z badań typu wraz z raportem szczegółowym z badań wystawionym przez notyfikowane laboratorium. - Urządzenie musi pracować w technologii osadu czynnego. - Konstrukcja monolityczna wykonana z polietylenu metodą rotacyjną, - Oczyszczalnia ścieków musi posiadać lej „Imhoffa” (wyklucza się stosowanie osadników Imhoffa tzn. leja otwartego), - Pojemność czynna proponowanych oczyszczalni musi wynosić minimum 3m3. - Przepływ dobowy proponowanej oczyszczalni musi wynosić minimum 1,2m3/d. - Osadnik wstępny musi posiadać minimum 1 m³ pojemności. - Każda komora musi być wyposażona w niezależną nadstawkę z pokrywą, umożliwiającą dostęp do każdej komory oczyszczalni oddzielnie, - Wyklucza się stosowanie w urządzeniu wszelkiego rodzaju elektrozaworów, sterowników, programatorów, sterowania elektronicznego, itp. - Wyklucza się oczyszczalnię, w których zbiorniki występują z podziałem na grodzie. - Wyklucza się urządzenia pracujące w technologiach: SBR, ORAZ OSADU CZYNNEGO WSPOMAGANEGO ZŁOŻEM BIOLOGICZNYM – HYBRYD. - W celu zapewnienia bezproblemowej i komfortowej eksploatacji i konserwacji urządzeń, zaprojektowane rozwiązanie musi posiadać możliwość całkowitego dostępu do dyfuzora, poprzez wyjęcie na zewnątrz bez konieczności wypompowywania znajdujących się w oczyszczalni ścieków. - Nie dopuszcza się stosowania w osadniku lub bioreaktorze dodatkowych filtrów, koszy i krat. - Stopień oczyszczania zanieczyszczeń określony parametrami: BZT5, ChZT, zawiesina ogólna, azot, fosfor – musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18 listopad 2014r., w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (załącznik nr 2) i potwierdzony w Raporcie z wstępnych badań typu. - Wykonawca oferowanych urządzeń musi przedstawić wdrożony Zintegrowany System Zarządzania w oparciu o wymagania norm: ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004 potwierdzony Certyfikatami uzyskanymi minimum 1 rok przed datą ogłoszenia przetargu. - Oświadczenie producenta urządzeń o możliwości posługiwania się przez oferenta protokołami z Badań Typu i Certyfikatami ISO 9001 oraz ISO 14001, - Schematy proponowanych oczyszczalni muszą być potwierdzone przez notyfikowane laboratorium, wykonujące dane badanie typu. - Nie dopuszcza się urządzeń pracujących z napowietrzaniem grawitacyjnym. Napowietrzanie musi się odbywać wyłącznie za pomocą dmuchawy membranowej. Zamawiający będzie wymagał raportu klasyfikacyjnego w zakresie reakcji na ogień dla oferowanych przydomowych oczyszczalni ścieków. Wymaga się, aby certyfikat zgodności z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 wystawiony był przez laboratorium notyfikowane w Komisji Europejskiej. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na dwanaście miesięcy. Wyklucza się oczyszczalnię, która będzie pracowała w oparciu o zastosowanie innej technologii oczyszczania, niż technologia określona w pkt 2 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza zmiany technologii oczyszczania ścieków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania dostarczenia przez oferenta proponowanego urządzenia do siedziby zamawiającego celem jego oględzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaści tysięcy złotych), które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Krasnystaw 0/Siennica Różana 68 8200 1021 2003 2100 0606 0008. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 22.08.2017 r. do godz. 12:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data zaksięgowania środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 5. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z działem XVI ust. 1 SIWZ zostaną odrzucone. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 13. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się podmioty występujące wspólnie, oświadczenia, stanowiące załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 3. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują odpowiednio wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Podmioty występujące wspólnie muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w dziale IX B SIWZ, natomiast warunki określone w dziale IX A SIWZ każdy Wykonawca musi spełnić oddzielnie. 6. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Uwaga! Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), dlatego muszą oni spełniać warunki określone w dziale XII SIWZ. XIII. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów żądanych w dziale XI C ust. 1 pkt 1 – 3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa w lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach