Przetargi.pl
Budowa 3 placów zabaw wraz z elementami siłowni zewnętrznych w Gminie Czarna Białostocka

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340 , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 3 placów zabaw wraz z elementami siłowni zewnętrznych w Gminie Czarna Białostocka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Zadanie Nr 1: „Budowa 3 placów zabaw wraz z elementami siłowni zewnętrznych w Gminie Czarna Białostocka” Przedmiotem inwestycji jest budowa 3 placów zabaw wraz z elementami siłowni zewnętrznych na działkach Nr geod. 1422 i 218/1 w Czarnej Białostockiej oraz na działce Nr 40 we wsi Oleszkowo. W ramach projektu planuje się wybudowanie 3 ogólnodostępnych niekomerycyjnych placów zabaw wraz elementami siłowni zewnętrznych. W ramach budowy zaplanowano następujące prace: wymianę gruntu rodzimego na piasek (o ile zachodzi taka potrzeba), dostawę i montaż zabawek oraz elementów siłowni zewnętrznej, ogrodzenie oraz nasadzenia zieleni zgodnie z planami zagospodarowania terenu. Przebudowywany obiekt będzie realizowany w ramach dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020, w ramach działania: „Wsparcie dla rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, w zakresie „Budowy lub przebudowy ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej. Budowa polegać będzie na: – wykonaniu nawierzchni żwirowej na terenie placów zabaw na dwóch placach (os. Wschód i Buksztel) wraz z usunięciem karczy i korzeni drzew i krzewów; – budowę ogrodzenia terenu wys. 120 cm wokół 3 placów zabaw, – wyposażenie 3 placów zabaw w urządzenia do zabawy (bez altanek) oraz urządzeń siłowni terenowej dostarczanych jako wyrób gotowy posiadający wymagane atesty wraz z dostawą i montażem. - nasadzenia zieleni. Nawierzchnię żwirową należy wykonać usuwając na bok i rozplantowując istniejącą darń oraz warstwę ziemi gr. ok. 20 cm. Powstałe koryto ukształtować ze spadkiem 2% w kierunku terenów zieleni na własnej działce oraz zagęścić jego dno. Następnie ustawić obrzeża betonowe 20x6cm na podsypce piaskowej a pomiędzy nimi wykonać dwa rodzaje nawierzchni: żwirową oraz z kostki betonowej. Nawierzchnię żwirową należy wykonać z dwóch warstw: pospółki zagęszczonej na mokro gr. 10cm oraz ręcznie rozścielonego piasku gr. 8cm. Ogrodzenie placu zabaw powinno mieć wysokość min. 120 cm, być wykonane z paneli z siatki zgrzewanej o oczku 50x200 mm, z poziomym profilowaniem wzmacniającym sztywność panelu, z drutu Ø5mm, ocynkowanego i powlekanego poliestrem w kolorze zielonym RAL6005. Słupki z rur prostokątnych 60x40x1,5 mm ocynkowanych i powlekanych analogicznie jak siatka, lub o innym profilu lecz nie mniejszym wskaźniku wytrzymałości na zginanie. Mocowanie słupów w gruncie poprzez obetonowanie na długości min. 50cm, beton C12/15 zagłębiony min. 70cm w gruncie. Wjazd i wejście na teren ogrodzony przez bramę rozwieraną o szer. 3,0 m w świetle oraz furtkę szerokości min. 1,0 m w świetle przejścia. Brama i furtka prostokątne, w postaci ram z profili stalowych wypełnionych siatką; wysokość równa z wysokością ogrodzenia, kolor, zabezpieczenie antykorozyjne i wypełnienie siatką identyczne jak w przypadku ogrodzenia. Urządzenia do zabawy dla dzieci powinny posiadać certyfikat bądź deklarację zgodności z normą PN-EN 1176 „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie”, być wykonane z impregnowanego drewna pozardzeniowego, mocowane kotwami ze stali nierdzewnej do betonowego fundamentu w gruncie, w sposób chroniący drewno przed kontaktem z gruntem, o parametrach użytkowych nie gorszych niż przedstawione na rysunkach dołączonych do niniejszej dokumentacji. Urządzenia siłowni terenowej powinny posiadać certyfikat bądź deklarację zgodności z normą PN-EN 957 „Stacjonarny sprzęt treningowy”, być wykonane ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż podane w kartach technicznych dołączonych do niniejszej dokumentacji. Zaprojektowano urządzenia montowane po dwa na wspólnym pylonie z instrukcją obsługi. Układ komunikacyjny. Obsługa komunikacyjna terenu będzie odbywać się projektowanym zjazdem z nieurządzonej (żwirowej) drogi powiatowej. Sieci uzbrojenia terenu. Projekt nie przewiduje wykonania przyłączy do sieci uzbrojenia terenu. Zieleń i ukształtowanie terenu. Na terenach zielonych przewidziano rozścielenie ziemi urodzajnej warstwą grubości 5cm oraz wysianie trawy sportowej, odpornej na zadeptywanie. W miejscach oznaczonych na planach zagospodarowania terenu należy nasadzić pojedyncze krzewy ozdobne, w dołach o głębokości i średnicy 0,5 m wypełnionych ziemią ogrodową (humusem) oraz krzewy żywopłotowe w ilości 4 szt. Na metr bieżący projektowanego żywopłotu, w dołach lub rowkach szer. 30 cm głębokości 50 cm do połowy wypełnionych humusem. Część II Zadanie Nr 2: Dostawa i montaż 2 urządzeń na plac zabaw we wsi Ruda Rzeczka (zjeżdżalnia i karuzela). Urządzenia do zabawy dla dzieci powinny posiadać certyfikat bądź deklarację zgodności z normą PN-EN 1176 „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie”, być wykonane z impregnowanego drewna pozardzeniowego, mocowane kotwami ze stali nierdzewnej do betonowego fundamentu w gruncie, w sposób chroniący drewno przed kontaktem z gruntem, o parametrach użytkowych nie gorszych niż przedstawione na rysunkach dołączonych do niniejszej dokumentacji. Zadanie Nr 3: Dostawa 2 urządzeń siłowni zewnętrznej (wyciąg górny i orbitrek na jednym słupie oraz biegacz i wioślarz na jednym słupie). Urządzenia siłowni terenowej powinny posiadać certyfikat bądź deklarację zgodności z normą PN-EN 957 „Stacjonarny sprzęt treningowy”, być wykonane ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż podane w kartach technicznych dołączonych do niniejszej dokumentacji. Zaprojektowano urządzenia montowane po dwa na wspólnym pylonie z instrukcją obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych i 0/100 PLN.). Wniesienie wadium dotyczy tylko części I zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), który należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Torowa 14 A, a kopię należy zamieścić w ofercie. Za skuteczne wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający uzna złożenie oryginału dokumentu wadialnego w kasie Urzędu przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie (dotyczy Części I i II zamówienia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach