Przetargi.pl

Zapewnienie świadczenia Asysty Technicznej producenta oprogramowania Oracle dla posiadanych przez Najwyższą Izbę Kontroli produktów Oracle

Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg

  • Adres: 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4445000 , fax. 022 4445415, 4445410
  • Data zamieszczenia: 2014-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
    ul. Filtrowa 57 57
    02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4445000, fax. 022 4445415, 4445410
    REGON: 00000005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

    Zapewnienie świadczenia Asysty Technicznej producenta oprogramowania Oracle dla posiadanych przez Najwyższą Izbę Kontroli produktów Oracle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie świadczenia Asysty Technicznej producenta oprogramowania Oracle dla posiadanych przez Najwyższą Izbę Kontroli produktów Oracle, w tym przedmiot Zamówienia obejmuje następujące licencje dla których Wykonawca zapewni świadczenie Asysty Technicznej producenta oprogramowania Oracle w 2015 roku:
    1.1 Oracle Business Intelligence Suite Enterprise Edition Plus, numer CSI 18283291, liczba licencji - 25, poziom licencji FULL USE,
    1.2 Tuning Pack - Processor Perpetual, numer CSI 18283291 oraz 16102216, liczba licencji - 8, poziom licencji FULL USE,
    1.3 Diagnostics Pack - Processor Perpetual, numer CSI 18283291, oraz 16102216, liczba licencji - 8, poziom licencji FULL USE,
    1.4 Oracle Real Application Clusters, Processor Perpetual, numer CSI 18283291, liczba licencji - 8, poziom licencji FULL USE,
    1.5 Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, numer CSI 18283291 oraz 15266950, liczba licencji - 8, poziom licencji FULL USE.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - Wzór umowy.
    3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
    Miejscem realizacji dostaw oraz świadczenia usług jest siedziba Zamawiającego w Warszawie przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa.
    4. Termin wykonania zamówienia:
    4.1 dostawa dokumentu potwierdzającego uprawnienia Zamawiającego do korzystania z Asysty Technicznej producenta oprogramowania Oracle dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Oracle - w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Dokument musi być podpisany przez producenta oprogramowania.
    4.2 zapewnienie świadczenia Zamawiającemu Asysty Technicznej od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy, 00/100).
    2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
    2.1 pieniądzu,
    2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    2.3 gwarancjach bankowych,
    2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
    2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
    4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2.2 - 2.5, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23.
    5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać:
    5.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
    5.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
    5.3 kwota gwarancji/poręczenia,
    5.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert,
    5.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
    6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, a także nie wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt 5 skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
    7.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    7.2 którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach