Przetargi.pl
BO – Wymiana skorodowanego ogrodzenia Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego oraz wykonanie prac wykończeniowych na terenie zespołu boisk przyszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w Katowicach przy ul. Roździeńskiego 82

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 40-203 Katowice, Roździeńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2586-502
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5
    Roździeńskiego 82
    40-203 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2586-502
    REGON: 368036748

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BO – Wymiana skorodowanego ogrodzenia Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego oraz wykonanie prac wykończeniowych na terenie zespołu boisk przyszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w Katowicach przy ul. Roździeńskiego 82
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu ogrodzenia oraz elementów wykończenia w części obiektów małej architektury na terenie boisk szkolnych przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego, w szczególności wykonanie: a) prac remontowych ogrodzenia poprzez jego wymianę, b) siedzisk z desek kompozytowych na istniejących murkach, c) remontu trybuny. 1. OPIS SZCZEGÓŁOWY 1.1. Remont ogrodzenia Większość paneli ogrodzeniowych, łącznie ze stalowymi słupkami, są w złym stanie technicznym. Głębokość posadowienia istniejących stóp – 50 cm. W związku z powyższym należy wykonać roboty : • demontaż paneli ogrodzeniowych (2,0 x 1,12 m), poprzez przecięcie mocujących płaskowników przy słupkach stalowych w czterech punktach dla każdego panelu, • odkopanie stóp fundamentowych betonowych 40 x 40 x 60 cm oraz wyjęcie słupków stalowych łącznie z fundamentem, • odcięcie słupków (rura kwadratowa 45x45) przy fundamencie, • demontaż bram i furtek: 130 x 120 cm (furtki) – sztuk 4, 370 x 120 cm (brama) – sztuk 1, 360 x 150 cm (brama) – sztuk 1, W ramach nowoprojektowanych prac należy wykonać: • dostosować część słupków o wys. 162 cm przez dospawanie L 40x4, • stopy fundamentowe do głębokości 1 m: dla przęseł 40 x 40 x 90 cm, dla bram 60 x 60 x 90 cm, dla furtek 50 x 50 x 90 cm, • osadzić słupki o wysokości 238 cm w stopach dla segmentów S1 – S5, • osadzić elementy prefabrykowane takie jak łączniki i podmurówki systemowe, • podwaliny monolityczne 15 x 20 cm dla segmentów S6 - S8 z osadzeniem słupków o wys. 162 cm, • montaż paneli ogrodzeniowych wzmocnionych – pręty poziome 2x d=8 mm , pręty pionowe d=6 mm. 1.2. Siedziska na istniejących murkach Siedziska wykonać z desek kompozytowych pełnych. Mocowanie do istniejących murków poprzez elementy poprzeczne wykonane również z desek kompozytowych. 1.3. Remont trybuny Remont trybuny przeprowadzić zgodnie z poniższym zakresem i kolejnością prac: • demontaż elementów drewnianych siedzisk, • odcięcie części elementów stalowych wykonanych z L40 (dospawanych do ram), do których mocowane były elementy drewniane, • oczyszczenie istniejących elementów stalowych trybuny, • wykonanie nowych ramek stalowych i dospawanie ich do istniejących ram, • malowanie konstrukcji oczyszczonej oraz nowych ramek do kategorii korozyjności C3 • dostawa i montaż nowych siedzisk z desek kompozytowych pełnych. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektowo-Wdrożeniową „SABUD”, 43-316 Bielsko-Biała, ul. Armii Krajowej 220/113, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Jako materiał pomocniczy do wyceny - przedmiary robót - nie rodzące roszczeń finansowych i prawnych wobec Zamawiającego. Uwaga: Pozycje przedmiaru robót od nr 24 do nr 33 nie są objęte niniejszym postępowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach