Przetargi.pl
BO – „Ogród dydaktyczno-społeczny” – Zielone Zawodzie! Realizacja ogrodu dla mieszkańców Zawodzia i społeczności szkoły Zespół Szkół nr 1: strefa relaksu i strefa aktywności. Razem tworzymy zieloną przestrzeń na Zawodziu!

Zespół Szkół Nr 1 im. gen. J. Ziętka w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40230 Katowice, ul. Staszica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 552 084 , fax. 322 552 084
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. gen. J. Ziętka w Katowicach
    ul. Staszica 2
    40230 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 552 084, fax. 322 552 084
    REGON: 72427000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BO – „Ogród dydaktyczno-społeczny” – Zielone Zawodzie! Realizacja ogrodu dla mieszkańców Zawodzia i społeczności szkoły Zespół Szkół nr 1: strefa relaksu i strefa aktywności. Razem tworzymy zieloną przestrzeń na Zawodziu!
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego zaprojektowanie, a następnie wykonanie ogrodu dydaktyczno-społecznego, dostawę i montaż altany, montaż małej architektury wraz z oświetleniem, ułożenie nawierzchni brukowej, dostawę i nasadzenie roślin ozdobnych oraz drzew i krzewów owocowych, wraz z robotami towarzyszącymi w Zespole Szkól nr 1 im. Jerzego Ziętka przy ul. Staszica 2 w Katowicach. DANE OGÓLNE: Opracowaniem objęta jest część działki nr 170/2 i nr 171/5 KW 40760, Obręb Dz. Bogucice – Zawodzie, na której znajduje się budynek szkoły oraz przyległy teren zielony. Przedmiotowa działka znajduje się w zarządzie i użytkowaniu Zespołu Szkoły nr 1 w Katowicach. Teren działki jest ogrodzony. Obecnie na terenie przeznaczonym na zagospodarowanie ogrodu znajduje się zieleń niska – trawa i krzewy oraz nasadzenia drzew ozdobnych typu tuje i młode drzewa liściaste. W celu wykonania prac wykonawca winien zdjąć górną nawierzchnię ziemi oczyszczając ją z resztek gruzu oraz dokonać przesadzenia drobnych krzewów w wskazane miejsca. 1. I. ETAP Wykonanie dokumentacji technicznej – w terminie do 4 tygodni od podpisania umowy. Opracowanie powinno obejmować w szczególności: 1. dokumentację projektową: a. projekt budowlany wykonania ogrodu dydaktyczno-społecznego ze wszystkim elementami wymaganymi przez Zamawiającego; b. informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca projektu zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania w tym np.: map, inwentaryzacji oraz uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień rzeczoznawcy w szczególności związanych z wymaganiami sanitarno-higienicznymi, bezpieczeństwem i higieną pracy, oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia z Pełnomocnikiem Zamawiającego zakresu robót ujętych w opracowaniu. 3. Projekty budowlany musi spełniać wymagania niezbędne do uzyskania decyzji o zgłoszeniu lub pozwoleniu na budowę. 4. Wniosek do właściwego organu w celu zgłoszenia lub uzyskania pozwolenia na budowę składa Wykonawca projektu. 5. Opracowanie Wykonawca złoży Pełnomocnikowi Zamawiającego w formie: a. papierowej wydrukowanej z plików .pdf – 3 egz. b. w wersji elektronicznej pdf. - 1kpl. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 nr 202 poz. 2072 z poźn. zm.); - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719); - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. nr 124 poz. 1030); - Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowe i Sportu z dnia 31 grudnia 202r. z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U.z 2003r. Nr 6 poz.69 z późn. zm.). 2. II. ETAP Prace budowlano- instalacyjne - termin wykonania robót i przekazania do użytkowania - do 15 listopada 2018r - takie jak:  wymiana nawierzchni ziemi rodzimej terenu na której zostanie nasadzona zieleń: drzewa, krzewy, rośliny jadalne i ozdobne,  dostawa i montaż elementów oraz wyposażenia dodatkowego (ławki, ławostoły, kosze, tabliczki do opisywania roślin, tablica informatyczna, obrzeża trawnikowe, kostka brukowa, oświetlenie solarne dekoracyjne) wchodzących w skład ogrodu,  wykonanie altany posadowionej na fundamencie 80cm,  ułożenie posadzki brukowej pod docelową wiatę śmietnikową. Uwagi końcowe Wszystkie zastosowane materiały muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów Ustawy „Prawo budowlane” z dnia 7 lipca 1994 roku. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed wykonaniem, zamontowaniem urządzeń, Zamawiający będzie wymagał przedstawienia kompletu certyfikatów, atestów które następnie muszą być załączone do dokumentów odbiorowych. Prace budowlane należy wykonać z należyta starannością oraz wiedzą i sztuką budowlaną oraz wg odpowiednich norm i warunków technicznych wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach