Przetargi.pl
BO – Modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 48 w Katowicach przy ul. Sokolskiej 56a

Miejskie Przedszkole Nr 48 ogłasza przetarg

  • Adres: 40124 Katowice, ul. Sokolska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 22 13 , fax. 32 258 22 13
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole Nr 48
    ul. Sokolska
    40124 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 22 13, fax. 32 258 22 13
    REGON: 27055443300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BO – Modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 48 w Katowicach przy ul. Sokolskiej 56a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji placu zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym na działce nr 58/18 obręb 0002 Bogucice – Zawodzie. 1.1. Zamówienie obejmuje: 1. Stworzenie ładnego, funkcjonalnego i bezpiecznego placu zabaw dla dzieci. 2. Podzielenie placu na strefy bezpieczeństwa z nawierzchnią syntetyczną, przepuszczalną dla wody, amortyzującą upadek dziecka z wysokości do 2,0m, na podbudowie z kruszyw mineralnych zgodnie z wytycznymi MEN. 3. Zapewnienie komunikacji pomiędzy placem zabaw, a istniejącym placem z kostki betonowej poprzez nowy odcinek projektowanego chodnika. 4. Wybranie i usytuowanie w terenie elementów zabawowych (wykorzystanie istniejących elementów oraz nowo zakupionych i wkomponowanie w terenie). 5. Rekultywacja oraz uzupełnienie istniejącego trawnika. 6. Wycinka drzewa – 1 szt. 1.2. Nowe urządzenia: 1. Zestaw Music 4, 2. Linarium Mt. Kasprowy, 3. Bujak kucyk, 4. Bujak skuter, 5. Piaskownica 300x 300cm, 6. Wyposażenie dodatkowe: a. kosz na śmieci – 1 szt. b. ławka bez oparcia – 1 szt. 1.3. Obecnie Przedszkole usytuowane w centralnym punkcie osiedla Koszutki posiada duży ogród dostępny dla dzieci przedszkolnych, a po południu także dla dzieci osiedlowych. Istniejące na placu zabaw urządzenia wymagają w większości wymiany na nowe bardziej atrakcyjne. Teren, na którym planuje się realizację inwestycji jest w miejscu istniejącego placu zabaw o nawierzchni głównie piaskowej, a miejscami trawiastej. Wokół granicy parceli i częściowo wewnątrz ogrodu znajdują się drzewa i gdzie nie gdzie krzewy. Od strony wschodniej niewielki nasyp ( górka do zabawy dla dzieci). Ogród przedszkolny jest bogato wyposażony w zieleń, krzewy i drzewa liściaste i iglaste, wymaga jednak zainstalowania nowych, bezpiecznych urządzeń sportowo zręcznościowych i urządzeń typowo zabawowych, przyczyniających się do rozwoju fizycznego dzieci. Ponadto wszystkie istniejące urządzenia do zabawy znajdują się na powierzchni piaskowej - co według użytkowników jest bardzo niewygodne. Zakłada się zmianę nawierzchni na bezpieczną poliuretanową – wokół nowych i wykorzystanych istniejących urządzeń. 1.4. Bilans terenu: Powierzchnia terenu objętych opracowaniem: 1. Powierzchnia placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną poliuretanowa 202,00 m2; 2. Powierzchnia trawy do obsiania 625,66m2; 3. Pozostał powierzchnia 590,44m2. 1.5. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektów Wielobranżowych „DS.-PROJEKT”, 40-038 Katowice, ul. Reymonta 40/5, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Uwaga: Niniejsze postępowanie nie obejmuje wykonania strefy gier aktywnych wraz z podbudową z kostki. Jako materiał pomocniczy do wyceny - przedmiary robót - nie rodzące roszczeń finansowych i prawnych wobec Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu do składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Pełnomocnika Zamawiającego: PKO BP nr 82 1020 2313 0000 3602 0515 2410, z podaniem tytułu: „Wadium, znak sprawy ZP/811/2018”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Potwierdzenie wniesienia wadium a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach