Przetargi.pl
Bieżącer utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2019, 2020 i 2021.

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Warszawska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447105742 , fax. 447106709
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim
    Warszawska 119
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447105742, fax. 447106709
    REGON: 363103799
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=118770

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżącer utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2019, 2020 i 2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty wskazane poniżej odpowiednio do każdej części zamówienia. 2. Cześć 1: 2.1 Kategorie robót: W oparciu o zakres robót zrealizowanych w 2018 roku oraz przewidywanych potrzeb ustala się, że zakres robót do wykonania w latach 2019 - 2021 będzie obejmował następujące kategorie robót w każdym roku odpowiednio: 1) profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej lub tłuczniowej wraz z zagęszczeniem walcem stalowym – 750 000 m2, 2) wyrównanie istniejących nawierzchni dróg tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm wraz z zagęszczeniem – 7 200 ton. 2.2 Wyrównanie istniejących nawierzchni dróg tłuczniem kamiennym obejmuje transport materiału w miejsce wbudowania. 2.3 Podane wyżej zakresy robót służą do określenia przez wykonawcę wartości zamówienia w oparciu o podane stawki jednostkowe brutto poszczególnych kategorii robót i obmiary robót przewidzianych do wykonania. 2.4 Dopuszcza się zmianę zakresów robót w poszczególnych kategoriach robót, które zostały określone dla każdej części zamówienia, w ramach wartości robót przewidzianej dla danej części zamówienia. 2.5 Brak realizacji pełnego zakresu robót przewidzianego w każdej części zamówienia nie stanowi podstawy do roszczeń finansowych ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zlecone i wykonane roboty budowlane. 3. Część 2: 3.1 Kategorie robót: W oparciu o zakres robót zrealizowanych w 2018 roku oraz przewidywanych potrzeb ustala się, że zakres robót do wykonania w latach 2019 - 2021 będzie obejmował następujące kategorie robót w każdym roku odpowiednio: 1) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni masą mineralno-bitumiczną /rozbiórka przez wycięcie i wykucie lub frezowanie/ z transportem masy oraz wywozem gruzu, śr. grubości 4 cm – 1 575 t, 2) rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm wraz z wywozem gruzu - 150 m2, 3) rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 cm ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej wraz z wywozem gruzu - 60 mb, 4) rozebranie obrzeży betonowych 20 x 7 cm wraz z wywozem gruzu - 90 mb, 5) rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej wraz z wywozem gruzu - 150 m2, 6) ustawienie krawężników betonowych wibroprasowanych 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej zwykłej z betonu C8/10 / B-10 / - 60 mb, 7) ustawienie obrzeży betonowych wibroprasowanych 20 x 6 cm na podsypce piaskowej - 90 mb, 8) wykonanie chodników z płyt betonowych wibroprasowanych 50 x 50 x 7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 150 m2, 9) wykonanie chodników z kostki betonowej brukowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 150 m2, 10) wykonanie chodników z kostki betonowej brukowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 150 m2. 3.2 Wykonanie robót obejmuje transport materiałów w miejsce wbudowania oraz transport materiału z rozbiórki. 3.3 Podane zakresy robót służą do określenia przez wykonawcę wartości zamówienia w oparciu o podane stawki jednostkowe brutto poszczególnych kategorii robót i obmiary robót przewidzianych do wykonania. 3.4 Dopuszcza się zmianę zakresów robót w poszczególnych kategoriach robót, które zostały określone dla każdej części zamówienia, w ramach wartości robót przewidzianej dla danej części zamówienia. 3.5 Brak realizacji pełnego zakresu robót przewidzianego w tej części zamówienia nie stanowi podstawy do roszczeń finansowych ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zlecone i wykonane roboty budowlane. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: kosztorysy ofertowe dla danej części zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną całość z SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233325-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza oprócz oświadczeń wstępnych wskazanych wyżej także w szczególności: - formularz ofertowy, - kosztorys ofertowy w celach informacyjnych dot. sposobu wyliczenia ceny oferty na potrzeby przyjętego wynagrodzenia kosztorysowego (zasady sporządzania kosztorysu i oceny zawiera rozdział 21 SIWZ), - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), - zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp – tj: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną