Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w podziale na części

Powiat Głogowski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 282 801 , fax. 767 282 817
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
    Sikorskiego 21
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 767 282 801, fax. 767 282 817
    REGON: 39065211100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.glogow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w podziale na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w podziale na części”. Zadanie podzielone zostało na dwie części: 1) Część I: odmładzanie i pielęgnacja drzew, wycinka i nasadzenia drzew. 2) Część II: koszenie poboczy, skarp i przeciwskarp. Wszystkie prace określone dla części I i II będą wykonywane zgodnie z SIWZ i jej załącznikami. 2. Zakres przedmiotu umowy określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ), załącznikach do SIWZ, w tym w szczególności w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych, wykazach, wzorze umowy oraz w przedmiarze robót – część I i II. 3. Wszystkie prace określone dla części I i II będą wykonywane zgodnie z SIWZ i jej załącznikami. 4. Gwarancja i rękojmia: Część I – odmładzanie i pielęgnacja drzew, wycinka i nasadzenia drzew: Wykonawca udzieli na wykonane nasadzenia drzew (część I) gwarancji i rękojmi na okres minimum 24 miesięcy – począwszy od dnia odebrania przez Zamawiającego prac i podpisania bezusterkowego protokołu odbioru częściowego (bez uwag) i końcowego robót (bez uwag). Dłuższy termin gwarancji od wymaganego terminu, tj. ponad 24 miesięcy będzie jednym z kryteriów wyboru oceny dla części I zadania. Maksymalny łączny termin gwarancji i rękojmi na wykonane nasadzenia drzew dla części I wynosi 48 miesięcy 5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy dla części I i II stanowiących załączniki do SIWZ. 6. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy dla części I i II stanowiących załączniki do SIWZ. 7. Zastrzega się możliwość ograniczenia zakresu prac z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć na tym etapie bez skutków prawnych. Zasady rozliczania prac dodatkowych, zamiennych i zaniechanych opisane zostały we wzorach umowy dla każdej części zamówienia stanowiących załączniki do SIWZ. 8. CZĘŚĆ I – odmładzanie i pielęgnacja drzew, wycinka i nasadzenia drzew: Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia – cześć I – Wykonawca jest zobowiązany realizować prace w całym okresie realizacji umowy, tj. w okresie do dnia 30.04.2019 r. Szczegółowe warunki realizacji zadania i sposób jego rozliczania określone zostały w szczególności we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 9. CZĘŚĆ I – odmładzanie i pielęgnacja drzew, wycinka i nasadzenia drzew: Roboty dla części I będą realizowane w dwóch trybach: 1) tryb awaryjny – maksymalny czas do rozpoczęcia realizacji zlecenia – 6 godzin (krótszy termin reakcji stanowi kryterium oceny ofert, czas reakcji zostanie wpisany zgodnie ze złożoną ofertą) od chwili przyjęcia zgłoszenia telefonicznego lub drogą e-mail i wykonanie zlecenia maksymalnie w terminie 3 dni roboczych od zlecenia; 2) tryb podstawowy – zamówienia wg potrzeb – czas przystąpienia do prac w ciągu 72 godzin od zgłoszenia pisemnego w terminie określonym w zleceniu, przy czym termin wykonania poszczególnych zleceń nie będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych; 10. Część II – koszenie poboczy, skarp i przeciwskarp: 1) tryb ściśle określony, tj. I koszenie w następujących terminach: rozpoczęcie prac: 21.05.2018 r. i zakończenie prac: 22.06.2018 r.; II koszenie w następujących terminach: rozpoczęcie prac: od dnia 27.08.2018 r. i zakończenie prac: w terminie 50 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia II koszenia (termin 50 dni stanowi termin maksymalny wykonania II koszenia; do umowy w Wykonawcą wpisany zostanie termin podany w ofercie – termin stanowi kryterium oceny), 2) tryb podstawowy dla koszenia dodatkowego – zamówienia wg potrzeb – czas przystąpienia do prac w ciągu 72 godzin od zgłoszenia pisemnego w terminie określonym w zleceniu, przy czym termin wykonania poszczególnych zleceń nie będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. Dla I części w wysokości: 350,00 zł (Słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) Dla II części w wysokości: 2 230,00 zł (Słownie: dwa tysiące dwieście trzydzieści złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dla żadnej z części zamówienia w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta dla każdej części zamówienia odrębnie musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1A i/lub 1B do niniejszej SIWZ, w zależności od częsci na którą składa ofertę; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; w zależności od częsci na którą składa ofertę; c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodnośc z oryginałem; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu, g) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej – dotyczy części I sporządzony ściśle według załączonych przedmiarów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach