Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie wiat i słupków przystankowych

Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-234 Rzeszów, ul. Trembeckiego 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 86 60 349 , fax. (017) 86 60 349
  • Data zamieszczenia: 2016-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
    ul. Trembeckiego 3 3
    35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 86 60 349, fax. (017) 86 60 349
    REGON: 18048307100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie wiat i słupków przystankowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym słupków oraz wiat przystankowych komunikacji miejskiej w Rzeszowie w celu zachowania bezpieczeństwa pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego oraz zapewnienia estetyki i funkcjonalności obiektów. 1. Naprawy bieżące lub wymiana elementów wiat przystankowych: 1.2. Wymiana uszkodzonych szyb 1.3. Wymiana listew mocujących 1.4. Wymiana modułu zadaszenia wiaty z poliwęglanu 1.5. Wymiana podsufitki 1.6. Wymiana modułu zadaszenia wiaty z blachy 1.7. Naprawa ławek 1.8. Naprawa i montaż tabliczki z nazwą przystanku 1.9. Naprawa gablot 1.10. Wymiana poliwęglanu w gablotach 1.11. Odmalowanie skorodowanych elementów przystanków 1.12. Naprawa elementów stalowych konstrukcji wiaty 1.13. Naprawa okładzin wykończeniowych 1.14. Naprawa / renowacja znaku przystankowego D15 1.15. Naprawa oświetlenia przez wymianę diod LED 1.16. Transformator 1.17. Promiennik podczerwieni 1.18. Wymiana promiennika 1.19. Stopy fundamentowe (betonowe) 1.20. Słupek przystankowy 1.21. Wykonanie nawierzchni chodnika. 2. Niezwłoczne zabezpieczenie wiat w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń powstałych wskutek zdarzeń losowych (wandalizmu, kolizji drogowych, działania sił natury) 2.1. Demontaż wiaty 2.2. Złomowanie 2.3. Montaż wiaty. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1 i 2 niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do pięciu dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym termin ten może zostać wydłużony. Decyzję o naprawie zdemontowanej wiaty lub o jej wywiezieniu na złom podejmuje Zamawiający. Po demontażu obiektów do Wykonawcy należy uporządkowanie terenu i utylizacja materiałów bezużytecznych za zgodą Zamawiającego poprzez protokół likwidacji. Decyzję o konieczności wymiany słupka, gabloty, ławki lub innych elementów podejmuje Zamawiający. Wszelkie prace nie wymagające natychmiastowej reakcji Wykonawcy, w szczególności montaż lub demontaż wiat należy przeprowadzić w porach o ograniczonym natężeniu ruchu pasażerskiego. UWAGA!! Wskazane w Formularzu cenowym ilości są jedynie szacunkami Zamawiającego, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tj. zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji w trakcie realizacji umowy. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). Lokalizacja: Przedmiotowe wiaty i słupki zlokalizowane są na przystankach komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa. Szczegółową lokalizację przedstawia załącznik pn. Wykaz przystanków. Szczegółowy opis zamówienia zawierają również Formularz cenowy dla Wykonawcy, będący załącznikiem do Opisu przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy. UWAGA!! Wykonawca wybrany zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zadania, na kwotę minimum 50 000,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Szybkość reagowania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach