Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie w okresie letnim i zimowym obiektów zieleni miejskiej oraz obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kamienna Góra

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 124
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 124
    REGON: 52497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie w okresie letnim i zimowym obiektów zieleni miejskiej oraz obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kamienna Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie w okresie letnim i zimowym obiektów zieleni miejskiej i obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kamienna Góra. Lokalizacja i nazwa obiektów wchodzących w obszar przedmiotu zamówienia: 1. Park im. Księcia Bolka II przy Al. Wojska Polskiego. 2. Park im. Carla Gottharda Langhansa przy ul. M.C. Skłodowskiej wraz z ciągiem pieszym od ul. M.C. Skłodowskiej do ul. Piastowskiej. 3. Skwer – skrzyżowanie: ul. M.C. Skłodowskiej i ul. Słoneczna. 4. Park Góra Parkowa. 5. Skwer im. Tadeusza Kalamana przy skrzyżowaniu ul. Kościuszki i ul. Słonecznej. 6. Park przy ul. Księcia Bolka I. 7. Skwer przy ul. Księcia Bolka I na skrzyżowaniu z ul. Krzeszowską. 8. Skwer przy skrzyżowaniu ul. Wałbrzyskiej i ul. Katowickiej. 9. Skwer przy ul. Staszica (wiata przystankowa). 10. Skwer przy ul. F. Chopina wraz z siłownią plenerową. 11. Skwer przy ul. J. Hallera. 12. Plac zabaw przy ul. Piastowskiej. 13. Plac zabaw przy ul. Cichej. 14. Plac zabaw przy ul. P. Ściegiennego. 15. Plac zabaw, boisko sportowe oraz siłownia plenerowa na Osiedlu Antonówka. 16. Plac zabaw oraz kompleks rekreacyjno-sportowy przy ul. T. Kościuszki. 17. Plac zabaw przy ul. Szpitalnej. 18. Plac zabaw przy ul. Wiejskiej wraz z siłownią plenerową. 19. Deptak przy ul. Spacerowej. 20. Skwer na Osiedlu Antonówka. 21. Ścieżka edukacyjna do pomnika z 1866 r. – Góra Parkowa. 22. Trasa Turystyczna na Górze Parkowej. 23. Plac zabaw przy ul. Bohaterów Getta 25-29. 24. Rabaty przy ul. W. Broniewskiego. 25. Rabaty przy ul. Papieża Jana Pawła II (wjazd do Specjalnej Strefy Ekonomicznej Małej Przedsiębiorczości – „SSEMP”, parking oraz za budynkiem 9A). 26. Rondo przy ul. Papieża Jana Pawła II. 27. Rabata przy ul. H. Sienkiewicza. 28. Rabaty przy Pl. Wolności oraz 4 gazony granitowe przy pergoli. 29. Rabaty przy Pl. Grunwaldzkim. 30. Rabata przy ul. W. Broniewskiego. 31. Rabata przy ul. Młyńskiej. 32. Rabata przy ul. Browarowej (wzdłuż ogrodzenia Przedszkola Nr 1). 33. Rabaty przy Al. Wojska Polskiego (na parkingu za Sądem). 34. Rabaty – skrzyżowanie ul. Słonecznej i ul. T. Kościuszki. 35. Rabaty – ul. Parkowa (parkingi, Bank Zachodni, ZUS, hotel Krokus, sklep Gracja). 36. Rabaty – skrzyżowanie ul. Starej z Al. Wojska Polskiego. 37. Rabata – skrzyżowanie ul. Ks. Bolka z ul. Katowicką. 38. Rabaty przy ul. Ks. Bolka I z ul. Krzeszowską. 39. Rabaty przy ul. Ogrodowej (wzdłuż bloków). 40. Rabaty przy ul. Księcia Bolka I na skrzyżowaniu z ul. Krzeszowską. 41. Rabaty przy ul. Fabrycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie ww. obiektów w następującym zakresie: 1. Letnie oczyszczanie obiektów – usuwanie wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń. Sposób oczyszczania zależy od rodzaju nawierzchni: zbieranie śmieci i innych odpadów, zamiatanie – ręczne i mechaniczne, odkurzanie, usuwanie liści. 2. Oczyszczanie zgodnie z załączoną instrukcją nawierzchni z materiałów mineralnych (typu TerraWey i inne) znajdujących się na Placu zabaw przy ul. T. Kościuszki, ścieżce edukacyjnej do pomnika z 1866 r., na ciągach jezdnych rowerowych, ścieżkach historycznych na terenie Trasy turystycznej na Parkowej Górze. Wytyczne związane z konserwacją, pielęgnacją oraz utrzymaniem nawierzchni sportowych stanowi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. 3. Koszenie nawierzchni trawiastych – częstotliwość koszenia – minimum siedem razy w ciągu okresu letniego dla każdego obiektu. 4. Odchwaszczanie, plewienie, różnego rodzaju nasadzeń krzewów ozdobnych i kwiatów rosnących na klombach i rabatach – krotność odchwaszczania w zależności od stanu zachwaszczenia, co najmniej dwa razy w miesiącu. 5. Wykonywanie cięć pielęgnacyjnych żywopłotów – dwa razy w roku. 6. Wiosenne i letnie zabiegi pielęgnacyjne krzewów ozdobnych. 7. Usuwanie samosiewów i odrośli krzewów i drzew. 8. Zimowe utrzymanie obiektów poprzez zbieranie śmieci i innych odpadów, zamiatanie, odśnieżanie, likwidacja poślizgu, błota pośniegowego. 9. Rozstawianie, mocowanie, utrzymanie w stanie higieniczno-sanitarnym koszy oraz opróżnianie ich. 10. Bieżące utrzymanie psich pakietów znajdujących się na terenie niektórych obiektów zielonych miasta (uzupełnianie zakupionych przez Gminę worków na psie odchody oraz opróżnianie pojemników z nieczystości). 11. Wymianę zakupionego przez Gminę piasku w piaskownicach oraz strefach ochronnych urządzeń zabawowych na terenie miejskich placów zabaw w terminie do dnia 15 maja 2019 r. 12. Wykonywanie innych czynności zaistniałych do potrzeb. 13. Posiadanie i utrzymanie w sprawności sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu porozumienia, w przypadku awarii podstawianie sprzętu o parametrach nie gorszych. 14. Posiadanie odpowiedniego personelu i sprzętu do prowadzenia prac. 15. Przygotowanie materiałów do zapobiegania i usuwania śliskości. Dostarczenie pojemników na piasek (skwer Chopina, Park przy Aleja Wojska Polskiego, deptak przy ul. Spacerowej, Góra Parkowa, Park Zadrna, Oś. Antonówka, Skwer Ks. Bolka I, Park im. C. G. Langhansa oraz wg. potrzeb). 16. Przeprowadzanie codziennych kontroli obiektów zieleni miejskiej, szczególnie Placów Zabaw, zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 2a do opisu przedmiotu zamówienia, pod względem zachowania bezpieczeństwa w tych obszarach (stan techniczny urządzeń zabawowych i innych obiektów małej architektury, nawierzchni terenu i innej infrastruktury). Informowanie telefoniczne na nr (075) 64 55 130 lub e-mail: agnieszka.majerska@kamiennagora.pl na bieżąco o wszystkich nieprawidłowościach, szkodach (aktach wandalizmu) oraz zagrożeniach bezpieczeństwa osób i mienia występujących na terenach zieleni miejskiej i placach zabaw. W razie wystąpienia usterki Wykonawca winien zabezpieczyć miejsce przed dostępem osób trzecich, a usterki usunąć do 12 godzin od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi zgodnie z zachowaniem należytej staranności, zgodnie ze sztuką ogrodniczą, przepisami prawa oraz na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy. W okresie zimowym Wykonawca we własnym zakresie ma obowiązek zapewnienia materiału szorstkiego do posypywania alejek, jego załadunku oraz składowania. W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich innych, niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. Zamawiający informuje, że kluczowymi elementami zamówienia są następujące usługi: 1. zimowe utrzymanie obiektów poprzez zbieranie śmieci i innych odpadów, zamiatanie, odśnieżanie, likwidacja poślizgu, błota pośniegowego, 2. przeprowadzanie codziennych kontroli obiektów zieleni miejskiej, szczególnie Placów Zabaw, zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2a do opisu przedmiotu zamówienia, pod względem zachowania bezpieczeństwa w tych obszarach (stan techniczny urządzeń zabawowych i innych obiektów małej architektury, nawierzchni terenu i innej infrastruktury). Informowanie telefoniczne nr (075) 64 55 130 lub e-mail: agnieszka.majerska@kamiennagora.pl na bieżąco o wszystkich nieprawidłowościach, szkodach (aktach wandalizmu) oraz zagrożeniach bezpieczeństwa osób i mienia występujących na terenach zieleni miejskiej i placach zabaw. W razie wystąpienia usterki Wykonawca winien zabezpieczyć miejsce przed dostępem osób trzecich, a usterki usunąć do 12 godzin od momentu zgłoszenia. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: 1. Wykaz parków, skwerów, placów zabaw w obszarze miasta Kamienna Góra z wyszczególnieniem urządzeń i obiektów infrastruktury technicznej oraz małej architektury i zieleni oraz wykaz rabat na terenie miasta Kamienna Góra. 2. Wytyczne dla administratora placu zabaw w zakresie sprawdzania i konserwacji urządzeń zabawowych. 2a. Wykaz codziennych kontroli stanu technicznego placów zabaw i przydatności do użytkowania obiektu. 3. Wytyczne związane z konserwacją, pielęgnacją oraz utrzymaniem w należytym stanie nawierzchni sportowych typu ALSATAN w środowisku zewnętrznym. 4. Warunki eksploatacji nawierzchni EKOWAY – ścieżka rowerowa Góra Parkowa w Kamiennej Górze.   Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Miejska Kamienna Góra reprezentowana przez Burmistrza Miasta Kamienna Góra z siedzibą w Kamiennej Górze (58-400) przy Placu Grunwaldzkim 1;  z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamiennagora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77313000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach