Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca

Gmina Miasto Sierpc ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Piastowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 275 86 86 , fax. 024 275 86 33
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sierpc
    Piastowska 11 a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 275 86 86, fax. 024 275 86 33
    REGON: 611015483
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Bieżące utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca”. 2. Zakres objęty ceną ryczałtową: 1) kontrola oznakowania pionowego wraz z urządzeniami drogowymi raz na trzy dni (barierki, słupki, łańcuchy bezpieczeństwa, itp.), 2) naprawa lub wymiana zamków przy urządzeniach bezpieczeństwa (barierkach, słupkach parkingowych itp.) oraz ich utrzymanie w celu umożliwienia nagłego otwarcia, 3) naprawa zamontowanych progów zwalniających (uzupełnianie brakujących elementów), 4) drobne naprawy nie wymagające wymiany znaków, barier, słupków, łańcuchów oraz innych urządzeń, 5) prostowanie znaków oraz urządzeń drogowych, 6) przekręcanie znaków oraz ich podnoszenie, regulowanie ustawienia wysokości oraz kąta ustawienia, 7) zawieszanie zerwanych łańcuchów bez ich wymiany, 8) mycie znaków w zależności od potrzeb, lecz nie mniej niż trzy razy w roku, 9) przycięcie gałęzi zasłaniających widoczność tarcz znaków zapewniających prawidłowe ich funkcjonowanie, 10) naprawa uszkodzonych nawierzchni po demontażu znaków i urządzeń drogowych w ich obrębie, 11) oznakowanie miejsc wskazanych przez pracownika Urzędu Miejskiego w przypadku organizowania imprez na terenie miasta, gdy zachodzi konieczność wyłączenia dla ruchu pojazdów części ulic, 12) usuwanie śniegu i lodu z zamocowanych tarcz, 13) zdjęcie tarcz znaków drogowych lub tabliczek informacyjnych pod tarczą znaku, 14) naprawy barier energochłonnych, 15) Wymiana przepalonych żarówek w oznakowaniu aktywnym oraz sygnalizatorach, 16) bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnej na ulicy Żwirki i Wigury (2 sygnalizatory) oraz oznakowania aktywnego na ulicy Narutowicza (4 znaki D-6),wykonanie: przeglądów raz w tygodniu z czyszczeniem znaków i elementów fotowoltaicznych, w razie potrzeby wymiana akumulatorów zasilania, drobne naprawy nie wymagające wymiany całych elementów, dwa razy w roku malowaniem elementów stalowych sygnalizacji i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Każdorazowo przegląd potwierdzony wpisem do dziennika eksploatacji sygnalizacji. 17) zabezpieczenie nagłych zdarzeń drogowych zgłoszonych przez pracownika Urzędu Miasta Sierpc, Komendy Powiatowej Policji w Sierpcu, Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu, Straży Miejskiej, w tym celu należy wskazać dyżurny numer telefonu, który zostanie udostępniony powyższym służbom. 3. Roboty obliczane według cen jednostkowych: 1) montaż tarcz znaków drogowych (małych, średnich) typu A, B, C, D, G (w szt. 30 szt.), 2) montaż tarcz znaków drogowych typu E, F (w szt. 7 szt.), 3) montaż tabliczek informacyjnych pod tarczą znaku, typu T (w szt. 15 szt.), 4) montaż słupka znaku drogowego Ø 60 mm (w szt. 10 szt.), 5) malowanie oznakowania poziomego (za l m2) farbą chlorokauczukową do asfaltu z atestem ścieralności (linie ciągłe, przerywane, na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz strzałki i inne symbole) (w m2 - 3500 m2), 6) malowanie oznakowania poziomego (za l m2) farbą chlorokauczukową do asfaltu z atestem ścieralności - miejsce dla osoby niepełnosprawnej (w m2 - 360 m2), 7) montaż progów zwalniających do 30km/h o wymiarach szerokość –90 cm, wysokość 5cm (w mb - 20 mb), 8) demontaż słupka znaku drogowego (w szt. - 12 szt.), 9) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem (w szt. - 10 szt.), 10) wygrodzenie ruchu pieszych za pomocą U-12a – szczeblinkowe (w mb – 50 mb) 11) wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu na wniosek Zamawiającego (w szt. - 2 szt.), 12) montaż tablic z nazwą ulicy wg. obowiązującego wzoru na terenie Miasta Sierpca z materiałem Wykonawcy (w szt. - 10 szt.), 13) montaż tarcz znaków drogowych aktywnych typu D (w szt. 2 szt.), 14) zakup wraz z dostawą pachołów drogowych typu U-23 (w szt. 10 szt.) 15) zakup wraz z dostawą znak ostrzegawczy (tablica kierująca U-21) z podstawą gumową 16 kg (w szt. 5 szt.) 4. prace objęte zamówieniem należy wykonywać zgodnie ze „Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach” – Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. (Dz.U. 2003 nr 220 poz. 2181r.z późn. zm.), 5. podane ilości robót jednostkowych są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Roboty w powyższych ilościach należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu uzyskania porównywalności ofert, 6. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za prace ryczałtowe i rzeczywiście zlecone i wykonane usługi, Wykonawcy nie przysługuje żądanie roszczenia o wypłacenie całości wynagrodzenia za oszacowany przedmiot zamówienia w formularzu cenowym w przypadku mniejszej ilości usług jednostkowych. 7. Dodatkowe ustalenia obowiązujące Wykonawcę: a) najdłuższy możliwy czas wykonania zgłoszonego przez Zarządcę drogi naprawy oznakowania, wymiany oznakowania lub ustawienia oznakowania ustala się na 2 dni tj. 48 godzin . (maksymalnie) i jest liczony od momentu zgłoszenia, b) W przypadku usługi awaryjnej (zagrażającej bezpieczeństwu ruchu drogowego) czas ten ustala się na 240 minut (maksymalnie), 8. Na podstawie art. 29. ust. 3a. ustawy Pzp, w związku z art. 36. ust. 2. pkt 8a) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), 9. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 10. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: oświadczenie wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium; 2) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach