Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg
- Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 271 311 , fax. 326 249 290
- Data zamieszczenia: 2019-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu
ul. Działkowa 1
32-590 Libiąż, woj. małopolskie
tel. 326 271 311, fax. 326 249 290
REGON: 27625798900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2019 roku”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi pn. „Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2019 roku”. 2. Zamówienie podzielono na II części: 1) Część I „Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2019 roku – centrum miasta”. Zamówienie obejmuje m.in.: prace związane z utrzymaniem zieleni – koszenie trawników, nasadzenia oraz pielęgnacja roślin jednorocznych, pielęgnacja drzew i krzewów, jesienne i wiosenne grabienie liści, wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów. W zakresie prac znajdują się również czynności związane z zagospodarowaniem rabat. 2) Część II „Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2019 roku – poza centrum miasta oraz w sołectwach”. Zamówienie obejmuje m.in.: prace związane z utrzymaniem zieleni – koszenie trawników, nasadzenia oraz pielęgnacja roślin jednorocznych, pielęgnacja drzew i krzewów, jesienne i wiosenne grabienie liści, wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów. W zakresie prac znajdują się również czynności związane z zagospodarowaniem rabat. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie/zwiększenie) ilości w zakresie poszczególnych pozycji ujętych w zakresach prac (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w formularzu cenowym. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy, aby pracownicy fizyczni wykonujący usługę byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Wymóg nie dotyczy osoby nadzorującej wykonanie prac. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla Części I: 9 000,00 zł, - dla Części II: 2 000,00 zł. W przypadku gdy wykonawca, składa ofertę na wiele części zamówienia, wadium należy wnieść osobno na poszczególne części zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony formularz cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1). i 2), (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsadzenie materiałem własnym wykonawcy oraz całosezonowa pielęgnacja rabat i konstrukcji kwiatowych na terenie Gminy Krynicy-Zdroju
Dodano: 2024-01-24 - "Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku"
Dodano: 2023-05-17 - "Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku"
Dodano: 2023-04-05 - Usługa kompleksowego utrzymania zieleni na terenie Muzeum KL Plaszow
Dodano: 2023-04-04 - „Utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zieleni na terenie Gminy Chełmek”.
Dodano: 2023-01-26 - „Utrzymanie i pielęgnacja zieleni w pasach drogowych wzdłuż dróg i ulic na terenie Gminy Andrychów w roku 2021 w ramach zadania: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2021”
Dodano: 2021-02-10 - „Utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zieleni na terenie Gminy Chełmek
Dodano: 2021-01-14 - „Utrzymanie i pielęgnacja zieleni w pasach drogowych wzdłuż dróg i ulic na terenie Gminy Andrychów w roku 2021 w ramach zadania: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2021”
Dodano: 2020-12-31 - Koszenie poboczy dróg i skarp rowów przydrożnych, usuwanie zadrzewień oraz obcinanie gałęzi drzew w pasie drogowym - II przetarg
Dodano: 2020-05-07 - Koszenie poboczy dróg i skarp rowów przydrożnych, usuwanie zadrzewień oraz obcinanie gałęzi drzew w pasie drogowym
Dodano: 2020-04-16