Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2014-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7.1. Zakres bieżącego utrzymania rowów melioracyjnych obejmuje: a) ręczne czyszczenie, odmulanie rowów melioracyjnych; b) oczyszczanie, odmulanie przepustów rurowych; c) hakowanie dna cieków; d) ręczne oczyszczanie rowów, skarp rowów z nieczystości i gruzu wraz z wywozem na wysypisko i utylizacją; e) wykaszanie porostów i trawy ze skarp rowów; f) ręczne wycinanie krzaków i chaszczy na skarpach rowów; g) udrażnianie przepustów; h) całoroczna obsługa czterech krat na rowie Gęśnik i przepustów na ul. Mokrej i Szwajcarskiej (dozór codzienny); i) bieżące usuwanie zatorów; j) naprawa przepustów wraz z przyczółkami; k) naprawa linii brzegowych poprzez ułożenie faszyny; l) naprawa skarp, usunięcie wyrw; 7.2. Zasady bieżącego utrzymania rowów melioracyjnych: a) bieżąca konserwacja określonego rowu melioracyjnego wykonywana będzie dwa razy w roku w terminach wskazanych przez Zamawiającego; b) codzienne dozorowanie czterech krat na rowie Gęśnik i przepustów na ulicy Mokrej i Szwajcarskiej z bieżącym usuwaniem zatorów lub spiętrzeń, będących przyczyną ewentualnego zalewania terenów przyległych; c) zapewnienie drożności przepustów w przypadku wystąpienia ciągłych, wielogodzinnych opadów deszczu lub śniegu, tak, aby zachowane było bezpieczeństwo komunikacyjne oraz mienie mieszkańców; d) wykaszanie skarp rowów z porostów, trawy, chaszczy i krzaków oraz ich czyszczenie ze śmieci, gruzu i innych nieczystości; e) śmieci, usunięte badyle i gruz będą wywożone na teren wysypiska śmieci i udokumentowane odpowiednim kwitem, dołączonym obowiązkowo do dokumentów rozliczeniowych z wykonanych prac; f) zakres i termin robót będzie każdorazowo zlecany i odbierany osobnymi protokółami przekazania i odbioru frontu robót. Przekazanie frontu robót następni pisemnie lub faksem. 7.3. Obowiązki Wykonawcy: a) pozyskiwanie ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej informacji o opadach deszczu oraz przechowywanie ich i okazywanie na każdorazowe żądanie Zamawiającego przez cały okres trwania umowy; b) pełna gotowość do prowadzenia akcji zabezpieczającej w sytuacji wystąpienia ciągłych opadów deszczu lub śniegu, zagrażających bezpieczeństwu komunikacyjnemu i mieniu mieszkańców (zabezpieczenie przed wylaniem rowów na przyległe szlaki komunikacyjne lub tereny zabudowane); c) posiadanie pozwolenia na przyjęcie odpadów i nieczystości na wysypisko śmieci, które Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. d) dołączanie do dokumentów rozliczeniowych z wykonanych prac dokumentów potwierdzających przyjęcie na teren wysypiska: śmieci, badyli, gruzu i innych nieczystości pochodzących z oczyszczonych rowów melioracyjnych. 7.4. Zakres ilościowy prac określa Tabela Elementów Rozliczeniowych zawarta w załączniku nr 7 do SIWZ, wykaz rowów melioracyjnych podlegających bieżącemu utrzymaniu na lata 2014-2016 stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 7.5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy OC deliktowej ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z rozszerzeniem o OC kontraktowe na łączna kwotę minimalną 500 000,00 zł. 7.6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli rękojmi na okres 12 miesięcy od terminu końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach