Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie powiatowych obiektów inżynierskich (obiektów mostowych, tuneli, przepustów i konstrukcji oporowych) Powiatu Karkonoskiego w 2022 roku

Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756473103
  • Data zamieszczenia: 2022-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    Kochanowskiego 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756473103
    REGON: 230821492
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie powiatowych obiektów inżynierskich (obiektów mostowych, tuneli, przepustów i konstrukcji oporowych) Powiatu Karkonoskiego w 2022 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja planowanych do wykonania w 2022 roku robót budowlanych w ramach bieżącego utrzymania powiatowych obiektów inżynierskich (obiektów mostowych, tuneli, przepustów i konstrukcji oporowych) na terenie Powiatu Karkonoskiego, w tym w szczególności: 1)wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, 2)wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej,3)wykonanie innych bieżących napraw i konserwacji między innymi takich jak: - naprawa - rozbiórka oraz montaż balustrad mostów; - naprawa jezdni i chodników z kostki kamiennej, betonowej; -malowanie elementów konstrukcji stalowych mostów - farbami antykorozyjnymi; -regulacja wysokościowa kratek ściekowych; -wymiana uszkodzonych rusztów wpustów mostowych; -wymiana uszkodzonych krawężników i obrzeży (kamiennych lub betonowych); -wymiana lub wykonanie izolacji płyty pomostowej; -uszczelnienie spękań dylatacji przez zalanie masą zalewową na gorąco; -przygotowanie, wykonanie i montaż zbrojenia prętami śr. 10-28 mm; -naprawa elementów betonowych i żelbetowych takich jak gzymsy wsporniki; przyczółki, płyty ustrojów nośnych; -betonowanie elementów mostów; - wykonanie napraw powierzchni pionowych i poziomych zaprawami PCC; - wykonanie murów i skrzydeł z kamienia łamanego; - wykonanie umocnień skarp, dna rowu, stożków; - wymiana elementów barier sprężystych; - regulacja wpustów z wymianą i bez wymiany urządzenia; - zasypywanie przestrzeni za ścianami budowli inżynieryjnych przy użyciu ubijaków mechanicznych- pospółką. 2. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać dyżury całodobowe tak, aby w przypadku awarii w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dniach wolnych od pracy, przystąpić do naprawy lub zabezpieczyć miejsce awarii. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ: 1) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ. 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik Nr 12 do SWZ. 3) Szacunkowa ilość robót do wykonania w ramach bieżącego utrzymania powiatowych obiektów inżynierskich w 2022 roku - Załącznik Nr 13 do SWZ. 4. Mapa dróg powiatowych Powiatu Karkonoskiego stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ, Wykaz mostów na terenie Powiatu Karkonoskiego stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ. 5. Roboty wykonywane w ramach przedmiotowego zamówienia realizowane będą w następujących trybach czasowych:1) normalnym - w ciągu maksymalnie 3 (trzech) dni od dnia przyjęcia telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, 2) awaryjnym - w ciągu maksymalnie 2 (dwóch) godzin od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego. 6. Realizacja robót w trybie normalnym obejmuje przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji zleconego przez Zamawiającego zadania, w tym do likwidacji awarii i szkód. 7. Realizacja robót w trybie awaryjnym obejmuje wykonanie zabezpieczenia oraz oznakowania zgłoszonych przez Zamawiającego awarii i zagrożeń. 8.Termin przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji danego zlecenia w trybie normalnym (ust. 5 pkt 1) stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może skrócić termin realizacji zlecenia - zgodnie z zapisem Działu XXVI SWZ. 9.Zabezpieczenie i oznakowanie zleconych robót Wykonawca zobowiązany jest realizować zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784). 10. Zgłoszenie telefoniczne, o którym mowa w ust. 5 - zostanie następnie potwierdzone przez Zamawiającego zleceniem przekazanym Wykonawcy w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. 11. Zamawiający poinformuje Wykonawcę w telefonicznym (a następnie pisemnym lub drogą elektroniczną) zgłoszeniu - o zakresie zleconych prac, terminie ich wykonania, a także sposobie realizacji zamówienia, wynikającego ze stopnia zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. 12. Zamawiający będzie zlecał wykonanie robót w zależności do potrzeb i od wartości posiadanych środków finansowych. Szacowane ilości oraz rodzaje robót, ujęte w Załączniku Nr 13 do SWZ, należy traktować jako roboty przewidywane. 13. W zakresie robót nieujętych w tabeli zawartej w Załączniku Nr 1 do SWZ, które będą konieczne do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia, prace te rozliczane będą kosztorysem powykonawczym sporządzonym przez Wykonawcę, podlegającym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru, w którym zastosowane będą zaoferowane przez Wykonawcę stałe wskaźniki, tj.: 1)stawka roboczogodziny (stawka kalkulacyjna zł netto), 2) wskaźnik kosztów pośrednich (%) - za podstawę naliczenia kosztów pośrednich przyjmuje się koszt robocizny oraz pracy sprzętu, 3) wskaźnik zysku (%) - za podstawę naliczenia zysku przyjmuje się koszty robocizny, pracy sprzętu oraz koszty pośrednie. 14. Zaoferowane ceny jednostkowe, a także wskaźniki kosztorysowe, będą czynnikami cenotwórczymi wynagrodzenia Wykonawcy - zgodnie z zakresem robót zleconych przez Zamawiającego i będą stałe przez pełen okres realizacji zamówienia. 15. Wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia zapewnia całodobowy i przez 7 dni w tygodniu dyżur telefoniczny (w tym dni ustawowo wolne od pracy), umożliwiający bezzwłoczne przyjęcie zgłoszenia Zamawiającego o wystąpieniu awarii czy zagrożeń, które podlegają zabezpieczeniu i oznakowaniu w trybie awaryjnym, a następnie zlikwidowaniu; 2) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz aktualnie obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich; 3) Wykonawca odpowiada za teren wykonywanych prac i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru zleconego zakresu robót; 4) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum: a) 12 miesięcy - w przypadku robót ujętych w pozycjach od 1 do 56 Opisu Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 1 do SWZ); b) w przypadku zabezpieczenia i oznakowania miejsc awarii - do czasu likwidacji awarii, nie dłużej jednak niż do dnia obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego (pozycja 57 Opisu Przedmiotu Zamówienia - Załącznika Nr 1 do SWZ). 5) Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Zamawiający będzie uprawniony realizować niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 16. Okres gwarancji stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany okres gwarancji - na zasadach określonych w Dziale XXVI SWZ. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany i punktowany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi - w przypadku gwarancji na wykonane roboty, o których mowa w ust. 15 pkt 4 lit. a - 24 miesiące. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy, niż wskazany powyżej, okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego okresu gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego, niż wskazany w ust. 15 pkt 4 lit. a, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. 17. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale XXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia. 18. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221110-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach