Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego.

POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, ul. Konstantego Damrota 30
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    ul. Konstantego Damrota 30
    47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    REGON: 366209564
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego. Na przedmiot zamówienia składa się: - wykonanie robót związanych z utrzymaniem oznakowania poziomego,- wykonanie robót, usług związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.1) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania wszystkich niezbędnych prac dla utrzymania dobrego stanu technicznego oznakowania poziomego, pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na zarządzanej przez Jednostkę organizacyjną sieci dróg, a w szczególności:a) realizowania w terminach określonych przez Jednostkę organizacyjną prac związanych z wykonywaniem, naprawą, wymianą oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonywaniem oznakowania poziomego;b) odnowienia oznakowania poziomego na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w terminie wyznaczonym przez Jednostkę organizacyjną. Jednostka organizacyjna przekaże Wykonawcy zlecenie obejmujące oznakowanie poziome niezwłocznie po podpisaniu umowy.c) przechowywania w magazynie Wykonawcy i prowadzenia ewidencji odzyskanych, a nadających się do ponownego zabudowania znaków drogowych i elementów BRD przez okres trwania umowy.2) Oznakowanie pionowe i poziome należy wykonać zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 września 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311).3) Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy:- minimum 2-ma brygadami roboczymi o składzie co najmniej 3 osobowym (oznakowanie poziome); w każdej brygadzie min 2 osoby posiadające uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym wynikające z przepisów Obwieszczenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 8 stycznia 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 143 ze zm.) lub równoważne;- minimum 1 brygadą roboczą o składzie co najmniej 2 osobowymi (oznakowanie pionowe); w każdej brygadzie min 2 osoby posiadające uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym wynikające z przepisów Obwieszczenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 8 stycznia 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 143 ze zm.) lub równoważne.4) Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: - Przedmiar robót (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny); - STWiORB;opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.5) Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:1. Organizację ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania prac w czasie ich trwania oraz zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót i usług.2. Utrzymanie porządku w trakcie realizacji prac i uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.3. Remonty i naprawę zniszczonej przez Wykonawcę podczas robót nawierzchni w ulicach i chodnikach.4. Zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jako wytwórca odpadów, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1973 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych, podczas realizacji zadania, odpadów oraz zgłoszenie informacji o wytwarzanych odpadach do systemu BDO, a o sposobie ich zagospodarowania poinformować Jednostkę organizacyjną. W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość i koszt zagospodarowania odpadów. Wytworzone w wyników realizacji przedmiotu zamówienia odpady, należy przekazać do przetwarzania w ramach odzysku lub unieszkodliwienia. Wszystkie odpady, w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp., należy bez zbędnej zwłoki wywieźć, celem ich zagospodarowania. Magazynowanie odpadów w rejonie placu budowy, prowadzić tylko i wyłącznie w miejscu wskazanym przez Jednostkę organizacyjną, zgodnie z protokołem przekazania terenu budowy i realizować w okresie nie dłuższym niż termin realizacji przedmiotu zamówienia i nie dłuższym niż wynikający z przepisów prawa w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Jednostce organizacyjnej karty przekazania potwierdzające przekazanie wytworzonych odpadów podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie zagospodarowania danego rodzaju odpadu, legitymującemu się stosownym zezwoleniem wraz z oświadczeniem podmiotu odbierającego odpady, że dopełnił wymogów wynikających z art. 10 lub art. 14 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r. poz. 1592 ze zm.), tj. do dnia 5 marca 2020 r. złożył wniosek do właściwego organu o zmianę posiadanego zezwolenia.5. Transport i przerzut sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac. 6. Ubezpieczenie robót i usług na czas trwania realizacji zadania.7. Odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody osób trzecich powstałe w wyniku prowadzenia prac przez Wykonawcę.8. Wszelkie koszty wynikające z wyżej podanego zakresu ponosi Wykonawca robót i usług.9. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych zezwoleń wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2021 r. poz. 1973 ze zm.) jeżeli wykonanie robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia tego wymaga.10. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót i usług wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego.11. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie w sposób zgodny z ustawą z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. t.j. 2022 poz. 1083 z ze zm.). Wykonawca kalkulując cenę oferty powinien zwrócić szczególną uwagę na wyłączenia pojazdów zawarte w/w ustawie.12. Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych.13. Wykonawca winien wykonać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót i usług w taki sposób, by w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Jednostki organizacyjnej jak i do osób trzecich.14. Wykonawca winien zabezpieczyć Jednostkę organizacyjną przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia.15. Wykonawca powinien zabezpieczyć i powetować Jednostce organizacyjnej wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Jednostce organizacyjnej, oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód.Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach