Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 424 201 , fax. 297 424 209
  • Data zamieszczenia: 2020-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 424 201, fax. 297 424 209
    REGON: 52493800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego w zakres czego wchodzi: a) dokonywanie przeglądu oznakowania pionowego dróg trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek oraz każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego), polegającego na:  sprawdzeniu zgodności istniejącego oznakowania z obowiązującymi przepisami i w przypadku niezgodności poinformowanie o tym Zamawiającego wraz z opisem niezgodności,  korekcie ustawienia skrzywionych znaków (w tym z nazwami ulic), słupków przy znakach i barierkach ochronnych (pionowanie, mocowanie lub poprawienie mocowania znaku tarczy i słupka - prawidłowe ustawienie lica znaku z zachowaniem skrajni poziomej i pionowej, dokręcenie śrub obejmy do słupka, ponowne trwałe osadzenie słupka z obetonowaniem 60x30x30 cm),  oczyszczeniu i pomalowaniu, usunięciu napisów graffiti,  wycięciu i wywiezieniu gałęzi zasłaniających widoczność znaku, usuwanie trawy przy znakach, b) naprawianiu zerwanych łańcuchów, uszkodzonych słupków, naprawę elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (ograniczników parkingowych), barier energochłonnych; c) jednokrotnym myciu oznakowania poziomego grubowarstwowego -2150 m2 do końca kwietnia, d) przekazaniu Zamawiającemu informacji z przeglądu o uszkodzonych znakach i słupkach wymagających wymiany, wymianę na nowe w uzgodnieniu z Zamawiającym; 2. Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie nowego kompletnego znaku tj. tarcza znaku wraz z elementami mocującymi + słupek ocynkowany 2 cale (trwałe przymocowanie tarczy znaku obejmą do słupka, zabezpieczenie tarczy znaku, w sposób uniemożliwiający jej przekręcanie, ze wzmocnieniem poprzecznym osadzenia słupka w fundamencie betonowym zagłębionym w gruncie lub nawierzchni utwardzonej na głębokość min. 60 cm. wraz z odtworzeniem istniejącego podłoża, uporządkowaniem terenu). 3. Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie nowego słupka ocynkowanego 2 cale do mocowania znaku ze wzmocnieniem poprzecznym osadzenia słupka w fundamencie betonowym zagłębionym w gruncie lub nawierzchni utwardzonej na głębokość min. 60 cm. wraz z odtworzeniem istniejącego podłoża, uporządkowaniem terenu). 4. Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie nowej tarczy znaku z elementami mocującymi (zabezpieczenie tarczy znaku - trwałe przymocowanie tarczy znaku obejmą do słupka, w sposób uniemożliwiający jej przekręcanie). 5. Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie tabliczek pod znakiem ( matowane metodą proszkową), 6. Zakupienie i zamontowanie punktowych elementów odblaskowych. 7. Wykonanie, dostarczenie, zamontowanie elementów bezpieczeństwa ruchu min. elementów segregacyjnych (ograniczników parkingowych) U-25a,b , luster, 8. Zakupienie i zamontowanie na jezdni elementów progów zwalniających listwowych o wymiarach: 90 x 50 x 5 (7) cm 9. Wykonanie i dostarczenie, zamontowanie znaków aktywnych. Wymalowanie oznakowania poziomego: 10 - cienkowarstwowo- materiałami do znakowania cienkowarstwowego (farby chlorokauczukowe) powinny być farby koloru białego ( żółtego we wskazanych miejscach) nakładane warstwą o grubości 0,3 mm do 0,8 mm (na mokro) z udzieleniem rocznej gwarancji, 10.1 - grubowarstwowe - materiałami do znakowania grubowarstwowego (masa chemoutwardzalna), koloru białego (żółtego we wskazanych miejscach) nakładane warstwą o grubości 1,8 mm do 3 mm z udzieleniem 3 letniej gwarancji, 10.2. - malowanie miejsc dla niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami 10.3 - likwidacja oznakowania poziomego Oznakowanie terenu odpowiednimi znakami oraz zabezpieczenie terenu podczas wykonywania prac. (Realizacja zadania w centrum miasta w godzinach 1800-600) 11. Oczyszczenie i malowanie balustrad i barierek przydrożnych (malowanie słupków i łańcuchów) 12. Wymiana stalowych barier energochłonnych drogowych i mostowych poprzez wymianę uszkodzonych słupków oraz pasów barier. Na długości jednego elementu tj. jedna sztuka składa się: pas bariery oraz słupki na długość pasa. 13. Wykonanie, dostarczenie i montaż nowych tablic z nazwą ulic (bez słupka) z blachy ocynkowanej malowane proszkowo, litery z folii odblaskowej – zgodnie z Systemem Informacji Miejskiej dla gminy Wyszków wg załączonego wzoru, - tabliczka płaska mocowana do ogrodzenia, - tabliczka dwustronna mocowana do słupka, - tabliczka dwustronna w ramce do mocowania do słupka, - słupek ocynkowany 1,5 cala do mocowania tablic z nazwą ulicy ( ze wzmocnieniem poprzecznym osadzenia słupka w fundamencie betonowym zagłębionym w gruncie lub nawierzchni utwardzonej na głębokość min. 60 cm. wraz z odtworzeniem istniejącego podłoża, uporządkowaniem terenu). 14. Dekoracje miasta związane z obchodami świąt tj. 1 marca, 1 maja i 3 maja, 1 sierpnia, 15 sierpnia, 1 września, 11 listopada - oflagowanie przy użyciu każdorazowo ok. 2 000 szt flag (z materiału wykonawcy), po dwie flagi do każdego słupa (w tym bieżące utrzymanie i konserwacja obejm do mocowania flag). Barwę i wymiary flagi określa ustawa z dnia 31 stycznia 1980r o godle, barwach i hymnie Rzeczpospolitej Polskiej oraz pieczęciach państwowych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 441 z późn. zm), wzory flagi państwowej Rzeczpospolitej Polskiej zawiera załącznik nr 3. Jednorazowa dekoracja miasta flagami związana z obchodami świąt: przy ulicach: Gen. Józefa Sowińskiego ( od Kościuszki do Sienkiewicza ), Dworcowa ( do Okrzei do Matejki), Matejki (od Dworcowej do Prostej) Prosta, Pułtuska (od Daszyńskiego do ronda), 11 Listopada (od Kościuszki do Prostej), Stefana Okrzei (od Serockiej do Dworcowej), 3 Maja (do KEN), T .Kościuszki (do KEN), Wąska, 1 Maja, Białostocka ( od ronda do Obwodnicy), Zapole, Geodetów, Centralna, Sikorskiego, K. Skarżyńskiego, Aleja Wolności, Batorego (od Alei Wolności do pomnika przy Wołoskiego), Na masztach przy pomniku „Wyklętych” nad rz. Bug przy moście ( flagi Zamawiającego). Uzupełnienie brakujących obejm do mocowania flag. 15. Wykonanie i zawieszenie obejm (oksydowane w kolorze INOX C45) do mocowania flag na słupy oświetlenia ulicznego. 16. Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu ( wg wykonanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu przez Zamawiającego) na czas przeprowadzonej imprezy, w przewidywanym terminie: 1) czerwiec 2020r „Wyszkowska Dycha” , 2) październik 2020r. „Rajd” 3) 1 listopada 2020r „Wszystkich Świętych” przy zamontowaniu i demontażu następujących znaków: 1) 10 szt - U-21b lub U-20b - 4 szt, 2 szt. - B 1 1 szt. - B 21 1 szt. - B 22 1 szt. – C 8 3 szt. - F 9a 3 szt. – F 9b 2 szt. - T-3 3 szt. – F- 9 1 szt. – B-36 2) 7 szt. – U – 20b 1 szt. - U-3d 4 szt. – B 1 ( tarcza do zawieszenia na istniejącym znaku) 3 szt. - B 1 1 szt.- C 2 1 szt – C4 2 szt. –B 36 2 szt. – D 4a 6szt. - D 4b (tarcza do zawieszenia na istniejącym znaku) 6 szt. – D 4b 6 szt. - D -4b 1szt. - A7 30 szt. - U 23 (pachołek) 500 m – taśma biało-czerwona 3) 19 szt - B-36 2 szt - B-1 2 szt - T-0 "Nie dotyczy mieszkańców" 2 szt - U-20 b 1 szt - B-18 "3,5t" 17. Wykonanie w obszarze wskazanym przez Zamawiającego pięciu projektów organizacji ruchu do 10 znaków i zatwierdzenie ich przez organ zarządzający ruchem. Szacunkowe obmiary poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym (zał. nr 1) 1. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia 1) Poza zadaniami bieżącymi prace wykonywane będą każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego. Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca naprawy, określenie rodzaju prac. Wykonawca wykona prace w ciągu .......... roboczych od daty otrzymania zlecenia. 2) W przypadku wyjątkowych zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego min. montaż brakującego oznakowania wynikający z kradzieży, dewastacji, którego brak może być przyczyną wystąpienia zagrożenia bezpieczeństwa ruchu, przystąpienie do czynności zabezpieczających winno następować niezwłocznie po telefonicznym zgłoszeniu ( nie później niż wciągu 1 godziny). Wykonawca winien zapewnić możliwość zabezpieczenia miejsc zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, pieszego po godz. 16 00 oraz w soboty , niedziele i dni świąteczne. 3) Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia , sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. 4) Zastosowane i wykonane elementy oznakowania powinny odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków drogowych i sygnałów drogowych i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. 5) Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę. Znaki drogowe powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa nadany przez uprawnioną jednostkę. 6) Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody wynikłe z niewykonania lub niewłaściwego wykonania prac wynikających z zakresu umowy. 7) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług w kamizelkach odblaskowych oraz w razie takiej potrzeby do realizacji prac przy wprowadzeniu na własny koszt czasowej organizacji ruchu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania objazdu/przeglądu oznakowania pionowego dróg gminnych trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek oraz każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego) na terenie miasta i raz w miesiącu na terenie gminy Wyszków. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji z przeglądu o uszkodzonych znakach i słupkach wymagających wymiany lub o wystąpieniu innych zagrożeń bezpieczeństwu ruchu drogowego); 9) Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania umowy. 10) W przypadku dwukrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania umowy, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym (przez nienależyte wykonanie umowy należy rozumieć m. in. nie wykonanie prac w wyznaczonym terminie, bez należytej staranności tj. określonych standardów oraz niezgodnie z przedmiotem zamówienia. Podstawą do naliczenia kary umownej będzie protokół kontroli wykonania zamówienia sporządzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego przy udziale bądź w przypadku niestawienia się Wykonawcy, po powiadomieniu Wykonawcy). 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia kontroli sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do stawienia się na wezwanie Zamawiającego w celu przeprowadzenia kontroli wykonanych prac, niezwłocznie nie dłużej jednak niż w ciągu 2 godzin od powiadomienia telefonicznego potwierdzonego e-mailem. W przypadku braku możliwości kontaktu lub niezastosowanie się do wezwania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego wykonania czynności kontrolnych a zastrzeżenia Zamawiającego Wykonawca uznaje za uzasadnione. 12) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50230000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 5000 zł (pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty z załącznikami. 2. Formularz cenowy. 3. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach