Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg gminnych w Gminie Dygowo

Gmina Dygowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78113 Dygowo, ul. Kolejowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dygowo
    ul. Kolejowa 1
    78113 Dygowo, woj. zachodniopomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dygowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg gminnych w Gminie Dygowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie napraw i remontów dróg, ulic i placów gminnych o nawierzchni żwirowej, żużlowej i gruntowej: a) frakcjonowanym kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5 mm o optymalnej wilgotności w zakresie dowiezienia kruszywa we wskazane miejsce na drodze w obrębie gminy Dygowo, a następnie wbudowanie tego kruszywa w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia; kruszywo rozłożone w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić walcem lub zagęszczarką wibracyjną. Realizacja będzie odbywać się sukcesywnie, w zależności od potrzeb na podstawie zamówień telefonicznych lub pisemnych z określeniem miejsca remontu i ilości materiału do wbudowania. Po wykonaniu zleconej części zamówienia wykonany remont należy zgłosić do odbioru. Wykonawca ma obowiązek dokładnego i sumiennego rozliczania się przed Zamawiającym z ilości przewiezionego i wbudowanego kruszywa budowlanego w tonach, na podstawie druków W-Z co w dalszym postępowaniu da obraz o ilości dostarczonego i wbudowanego kruszywa i będzie podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy. Każdy kurs musi być potwierdzony przez sołtysa sołectwa, w którym jest remontowana droga, bądź przez Zamawiającego. Zakres obejmuje remont cząstkowy kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5 mm w ilości szacunkowej około 4000 ton przy czym realizacja odbywać się będzie sukcesywnie, partiami w ilości wymaganej do naprawy wskazanej drogi. b) gruzem budowlanym kruszonym o frakcji 0-63 mm w zakresie dowiezienia gruzu budowlanego kruszonego we wskazane miejsce na drodze w obrębie gminy Dygowo a następnie wbudowanie gruzu w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia; Materiał w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić walcem stalowym lub zagęszczarką wibracyjną. Realizacja będzie odbywać się sukcesywnie, w zależności od potrzeb na podstawie zamówień telefonicznych lub pisemnych z określeniem miejsca remontu. Po wykonaniu zleconej części zamówienia wykonany remont należy zgłosić do odbioru. Wykonawca ma obowiązek dokładnego i sumiennego rozliczania się przed Zamawiającym z ilości przewiezionego i wbudowanego kruszywa budowlanego w tonach, na podstawie druków W-Z co w dalszym postępowaniu da obraz o ilości dostarczonego i wbudowanego kruszywa i będzie podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy. Każdy kurs musi być potwierdzony przez sołtysa sołectwa, w którym jest remontowana droga, bądź przez Zamawiającego. Zakres obejmuje remont cząstkowy gruzem budowlanym kruszonym w ilości szacunkowej około 200 ton, przy czym realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami w ilości wymaganej do naprawy wskazanej drogi. c) kruszywem naturalnym o uziarnieniu 2-8 mm, kruszywo frakcjonowane z zachowaniem ciągłości uziarnienia. Zamówienie będzie polegało na dowiezieniu kruszywa we wskazane miejsce na drodze w obrębie gminy Dygowo a następnie wbudowanie tego kruszywa w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia; kruszywo rozłożone w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić walcem lub zagęszczarką wibracyjną. Realizacja będzie odbywać się sukcesywnie, w zależności od potrzeb na podstawie zamówień telefonicznych lub pisemnych z określeniem miejsca remontu. Po wykonaniu zleconej części zamówienia wykonany remont należy zgłosić do odbioru. Wykonawca ma obowiązek dokładnego i sumiennego rozliczania się przed Zamawiającym z ilości przewiezionego i wbudowanego kruszywa budowlanego w tonach, na podstawie druków W-Z co w dalszym postępowaniu da obraz o ilości dostarczonego i wbudowanego kruszywa i będzie podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy. Każdy kurs musi być potwierdzony przez sołtysa sołectwa, w którym jest remontowana droga, bądź przez Zamawiającego. Zakres obejmuje remont cząstkowy kruszywem naturalnym o uziarnieniu 2-8 mm w ilości szacunkowej około 50 ton, przy czym realizacja odbywać się będzie sukcesywnie, partiami w ilości wymaganej do naprawy wskazanej drogi. d) gruzem budowlanym w zakresie dowiezienia gruzu budowlanego we wskazane miejsce na drodze w obrębie gminy Dygowo a następnie wbudowanie gruzu w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia; Materiał w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić walcem stalowym lub zagęszczarką wibracyjną. Realizacja będzie odbywać się sukcesywnie, w zależności od potrzeb na podstawie zamówień telefonicznych lub pisemnych z określeniem miejsca remontu. Po wykonaniu zleconej części zamówienia wykonany remont należy zgłosić do odbioru. Wykonawca ma obowiązek dokładnego i sumiennego rozliczania się przed Zamawiającym z ilości przewiezionego i wbudowanego kruszywa budowlanego w tonach, na podstawie druków W-Z co w dalszym postępowaniu da obraz o ilości dostarczonego i wbudowanego kruszywa i będzie podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy. Każdy kurs musi być potwierdzony przez sołtysa sołectwa, w którym jest remontowana droga, bądź przez Zamawiającego. Każdy kurs musi być potwierdzony przez sołtysa sołectwa, w którym jest remontowana droga, bądź przez Zamawiającego Zakres obejmuje remont cząstkowy gruzem budowlanym w ilości szacunkowej około 200 ton, przy czym realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami w ilości wymaganej do naprawy wskazanej drogi. e) Równanie i profilowanie mechaniczne z zagęszczeniem nawierzchni dróg gminnych równiarką samojezdną. Zamówienie będzie polegało na wykonaniu prac pomiarowych i robót przygotowawczych, profilowanie nawierzchni drogi równiarką, zagęszczenie nawierzchni walcem. Zakres obejmuje prace sprzętu w ilości szacunkowej około 200 maszynogodzin. f) Ścinka poboczy koparką o szerokości ścinanego pobocza do 1,5 m – 1 mb. Zamówienie będzie polegało na wykonaniu prac pomiarowych i robót przygotowawczych, oznakowanie robót, ścięcie pobocza, zagęszczenie miejsc uzupełnienia ubytków, profilowanie nawierzchni pobocza, zagęszczenie nawierzchni, załadunki i wywóz urobku na odległość do 5 km. Zakres obejmuje prace sprzętu w ilości szacunkowej około 50 maszynogodzin. g) Oczyszczanie i/lub odmulanie rowów przydrożnych koparka samojezdną – w ilości szacunkowej około 50 maszynogodzin Rozliczenie za wykonane roboty następować będzie po wykonaniu i odbiorze objętych zleceniem robót, w miesięcznych okresach rozliczeniowych. Wartość wykonanych robót będzie obliczana według faktycznie wykonanych wg obmiaru jednostek rzeczowych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych w ofercie przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 11.1 ppkt. 1 i 2 SIWZ. 11.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.1 ppkt. 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 11.4. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 11.1 ppkt 2 SIWZ. 11.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Z treści przedstawionego przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentu powinno jednoznacznie wynikać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. W oparciu o treść w/w dokumentu, Zamawiający będzie oceniał, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Niewiążący wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik Nr 8 SIWZ. 11.6. Zamawiający, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy pzp wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarcze związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wskazana w pkt 9.2. ppkt b) niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca przedłoży: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie -wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu remontu dróg z wykorzystaniem kruszywa łamanego o wartości minimum 50.000,00 zł /brutto/. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ b) Wykaz sprzętu–wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 11.7. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór w/w oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 11.8. Forma oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp składane są w oryginale. 2) Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w ppkt. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w niniejszej SIWZ, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach