Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg
- Adres: 39300 Mielec, ul. Żeromskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 177 888 500 , fax. 177 888 505
- Data zamieszczenia: 2018-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
ul. Żeromskiego 26
39300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 177 888 500, fax. 177 888 505 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie robót konserwacyjnych i modernizacyjnych koryt rowów melioracyjnych (wykoszenia wraz z wygrabieniem skarp i dna rowów, hakowanie roślin pływających, odmulenia dna rowów, karczowanie krzaków i zagajników, wycinka drzew, wykopy wykonywane na odkład, naprawy uszkodzonych elementów urządzeń oraz zabezpieczanie i usuwanie skutków awarii – zgodnie z cenami jednostkowymi przewidzianymi dla usług zawartych w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik do Formularza Oferta); 2) wywóz powstałych w związku z utrzymaniem urządzeń melioracyjnych śmieci i nieczystości na miejsce składowania; 3) wykonanie robót ogólnobudowlanych przy zastosowaniu zaoferowanych przez Wykonawcę stawek godzinowych; 4) współdziałanie z innymi służbami ratowniczymi w przypadku wystąpienia zagrożeń życia lub mienia ludzi; 5) usuwanie przyczyn i skutków braku drożności w spływie wód w korytach rowów, zabezpieczenie terenu w rejonie prowadzonych prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90641000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa pkt 8.1 IDW.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony powyżej, Wykonawcy wykazują łącznie. 3. Oświadczenia wymienione powyżej powinny być złożone w przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w ten sposób, że powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt powyżej składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej albo odpowiadające im określone w pkt powyżej przy czym: 1) dokumenty, o których mowa powyżej składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, 2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej składa każdy z nich.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
Dodano: 2020-04-22 - Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
Dodano: 2019-05-02 - Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca – II etap
Dodano: 2017-10-13 - Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
Dodano: 2017-05-17 - Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
Dodano: 2017-04-07