Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i remonty kanalizacji deszczowej wraz z elementami infrastruktury technicznej odwodnienia terenów przyległych funkcjonujących na terenie miasta Mielca

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Żeromskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 888 500 , fax. 177 888 505
  • Data zamieszczenia: 2017-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 177 888 500, fax. 177 888 505
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i remonty kanalizacji deszczowej wraz z elementami infrastruktury technicznej odwodnienia terenów przyległych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i remonty kanalizacji deszczowej wraz z elementami kanalizacji ogólnospławnej służących do odwodnienia placów i ulic oraz elementów infrastruktury technicznej odwodnienia terenów przyległych - funkcjonujących na terenie miasta Mielca obejmująca: 1.okresowe przeglądy i konserwacje 1.1przegląd (w okresie wiosennym i jesiennym) stanu drożności wpustów ulicznych funkcjonujących na terenie Gminy Miejskiej Mielec, 1.2czyszczenie i udrażnianie: 1.2.1wpustów ulicznych wraz z przykanalikami (na drogach, placach i parkingach będących w utrzymaniu Gminy Miejskiej Mielec); 1.2.2rurociągów deszczowych wraz ze studzienkami rewizyjnymi zlokalizowanymi wzdłuż trasy ich przebiegu (będących w utrzymaniu Gminy Miejskiej Mielec); 1.3wywóz namułu i osadów wybranych z urządzeń kanalizacji deszczowej na składowisko odpadów komunalnych - koszty przyjęcia na składowisko ponosi Wykonawca. 1.4usuwanie nieczystości (osadów) powstałych w wyniku działania urządzeń podczyszczających wody opadowe (osadniki, separatory) i przekazanie ich firmie posiadającej aktualne zezwolenia w zakresie gospodarki odpadami na ich wywóz - koszty w całości ponosi Wykonawca. 2.usuwanie awarii i usterek (dyżury całodobowe) 2.1pompowanie rozlewisk, udrażnianie rowów i rurociągów kanalizacyjnych; 2.2zabezpieczenie terenu w miejscach występowania lokalnych zapadlisk i wyrw, będących następstwem uszkodzenia elementów sieci kanalizacyjnej oraz rowów. 3.naprawa uszkodzeń na sieci kanalizacyjnej 3.1wykonanie inspekcji kamera TV wskazanych odcinków sieci kanalizacyjnej; 3.2wymiana uszkodzonych odcinków rurociągów kanalizacyjnych, wpustów, studni oraz ich elementów składowych tj.: włazów, pokryw, pierścieni itp.; 3.3regulacje wpustów i studni rewizyjnych. 4.budowa, modernizacje i remonty 4.1roboty ogólnobudowlane na sieci kanalizacyjnej i obiektach jej towarzyszących branży melioracyjnej, w tym wspomaganie realizacji zadań służących gospodarce wodnej; 4.2prace budowlane związane z wykonaniem: urządzeń kanalizacyjnych, odwodnienia terenów, rowów melioracyjnych i przydrożnych (w tym ulg) - w przypadkach wystąpienia zagrożenia zdrowia i mienia osób dotkniętych powodzią i podtopieniami wywołanymi przez wody opadowe i roztopowe; 4.3roboty ogólnobudowlane na sieci wodociągowej. 5.roboty konserwatorskie Remonty i naprawy uszkodzonych elementów armatury sanitarnej oraz wodociągowej w szaletach miejskich. 6.współdziałanie z innymi służbami ratowniczymi w przypadku wystąpienia zagrożeń życia lub mienia ludzi. Materiały użyte w wykonywanych robotach winny spełniać wymagania wynikające z obowiązujących polskich norm przenoszących normy europejskie i aprobat technicznych polskich bądź europejskich. Usługa będzie rozliczana każdorazowo na podstawie kosztorysów powykonawczych, opracowywanych w oparciu o obowiązujące katalogi nakładów rzeczowych oraz na podstawie kalkulacji własnych wykonawcy (Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji przedłożonych kosztorysów). Ponadto Zamawiający będzie otrzymywał kserokopie faktur zakupu materiałów wykazanych w kosztorysie (kalkulacji) z pieczęcią za zgodność kopii z oryginałem. 2.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Instrukcji dla Wykonawców oraz w Tomie II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90640000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach