Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w mieście Nowogard

Gmina Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3926200 , fax. 091 3926206
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogard
    Plac Wolności 1 1
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3926200, fax. 091 3926206
    REGON: 81168427800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w mieście Nowogard
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólna powierzchnia (zieleńce - skwery i zieleń przyuliczna): 364 523 m2 1) TRAWNIKI (zieleńce - skwery i zieleń przyuliczna) 138 775 m2 + 79 779 m2 = 218 554 m2: a) koszenie trawników i grabienie skoszonej trawy w okresie od sierpnia do października 2016 r. i od kwietnia do lipca 2017 r.: b) 9-krotne grabienie skoszonej trawy lub zbieranie jej do specjalnych pojemników zamontowanych do kosiarek, zieleńce- skwery poz. 1-25 i 27-29 wykazu, pow. 113 473 m2, c) wygrabianie liści w okresie jesiennym i wiosennym: d) wiosenne wałowanie trawników i likwidacja kretowisk 1-krotne w sezonie: zieleńce-skwery poz. 20 wykazu, pow. 70 935 m2, e) odbudowa trawników, likwidacja tzw. przydeptów na pow. 100 m2. 2) KWIETNIKI: rabaty + donice (różanki, byliny, kwiaty sezonowe, kompozycie pojedyncze drzewa i krzewy) - pow. różanek 71 m2, pow. kwiatów wieloletnich 25 m2, pow. kwiatów sezonowych (rabaty i donice) 112 m2, a) prace pielęgnacyjne 426 szt. róż: b) cięcia pielęgnacyjne i nawożenie mineralne bylin o pow. 25 m2, c) odchwaszczanie 7- krotne w sezonie pow. 208 m2 całości, d) 2-krotne sadzenie kwiatów sezonowych w ilości ok. 4 250 szt. wraz z usunięciem roślin przekwitniętych, obumarłych, wiosenna wymiana ziemi do głębokości 8 cm na ziemię kompostową lub kwiatową: lipiec (begonie, aksamitki, szałwie) i kwiecień (bratki), nawożenie i uzupełnienie ziemi przy wymianie kwiatów, e) usuwanie przekwitniętych kwiatostanów tulipanów o pow. 71 m2, f) dostawa kwiatów: bratków, begonii, aksamitek, petunii w ilości 650 szt. w miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Nowogard. 3) ŻYWOPŁOTY o pow. 2 671 m2 całości: a) cięcia: formujące, sanitarne i odmładzające, b) odchwaszczanie żywopłotów w sezonie, 5-krotne całości, c) nasadzenia uzupełniające 200 szt. krzewów : liguster i berberys o wysokości min. 40 cm z zaprawą dołów do połowy, d) mulczowanie korą misek przy żywopłotach, gr. mulczu 4 cm , 1- krotne w sezonie: pow. 52 m2 - zieleń przyuliczna, pow. 65 m2 - zieleńce-skwery. e) mulczowanie zrębkami misek przy żywopłotach, gr. mulczu 5 cm , 1-krotne w sezonie : pow. 70 m2 - zieleń przyuliczna, pow. 50 m2 - zieleńce-skwery. f) dostawa 350 szt. krzewów: liguster i berberys o wysokości ok. 40 cm, w miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Nowogard. 4) KRZEWY: całość, w tym pojedyncze - 276 szt., skupiny - 1 448 m2 - cięcia pielęgnacyjne: formujące, regulacyjne (w zależności od gatunku), sanitarne i odmładzające - 1-krotne w sezonie całości, - mulczowanie korą misek przy krzewach, gr. mulczu 4 cm , 1- krotne, pow. 200 m2 , - mulczowanie zrębkami misek przy krzewach . gr. mulczu 5 cm , 1- krotne o pow. 200 m2, - odchwaszczanie mulczowanych krzewów, 5- krotne, pow. 400 m2 - przekopanie i pielenie misek przy krzewach, 3-krotne w sezonie, pow. 1 186 m2 krzewów, - zabezpieczenie krzewów wrażliwych na przymrozki 20 szt., - nasadzenia 2 szt. rododendronów (kwiat czerwony) o wysokości min. 50 cm , 10 szt. tawuł japońskich o wysokości min. 40 cm , z całkowitą zaprawą dołów ziemią kompostową, - nasadzenia 20 szt. krzewów ozdobnych o wysokości min. 60 cm , z całkowitą zaprawą dołów ziemią kompostową, - nawożenie mineralne 1- krotne w sezonie 50 szt. krzewów, - podlewanie 4-krotne w sezonie 50 szt. krzewów o dawce ok. 6l/szt.. - usuwanie przekwitniętych kwiatostanów rododendronów i lilaków w ilości 16 szt. - dostawa 4 szt. rododendronów o wysokości ok. 40 cm, w miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Nowogard. 5) DRZEWA: 2 689 szt. całości, w tym: 2 425 szt. liściastych i 264 szt. iglastych; a) nasadzenia drzew : - 13- głogów dwuszyjkowych Kemesina Plena o obw. pnia 12 cm , - 7- głogów dwuszyjkowych Kemesina Plena, 7- akacji (forma kulista), 6- jarząbów szwedzkich, 4- klonów Royal Red o obw. pnia 10 cm, - 6- olsz czarnych, 4- wierzby białe (płaczące), 2- lip drobnolistnych o obw. pni 8 cm , z całkowitą zaprawą dołów z wykonaniem misy mulczowanej korą drzew iglastych, ze wzmocnieniem posadzonego drzewa dwoma kołkami drewnianymi, - 5- żywotników zachodnich Smaragd, 2- cisów posp. form kolumnowych o wysokości 100 cm , z całkowitą zaprawą dołów z wykonaniem misy mulczowanej korą drzew iglastych z zabezpieczeniem posadzonych drzew siatką. Obmiar pni drzew mierzony na wysokości 100 cm. b) usuwanie drzew: - wycinka 5 szt. lip o obwodach pni 311 cm, 252 cm, 333 cm, 262 cm i 217 cm rosnących przy ul. St. Rzeszowskiego w Nowogardzie, - wycinka 2- wierzb o obw. pni 271 i 216 cm znajdujących się na terenie zielonym przy jeziorze, - wycinka 1- świerka o obw. pnia 116 cm znajdującego się na Placu Wolności, - wycinka 2- lip o obw. pni 150 i 95 cm znajdujących sie na Placu Szarych Szeregów, - wycinka 1- buka o obw. pnia 340 cm znajdującego się na terenie ZPK Sarni Las, - wycinka 7- topól o obw. pnia 260, 269, 265, 246, 268, 218 i 302 cm , 2- olsz o obw. pni 68 i 71 cm , 3- wiązów o obw. pnia 47, 53 i 63 cm znajdujących się na terenie leśnym ZPK Sarni Las - wycinka 13- głogów o obw. pni 95, 90, 80+55+86, 123, 106, 100, 100, 98, 95, 106, 101, 80 i 60 cm znajdujących się w pasie drogowym ul. Wojaka Polskiego, załadunek, transport na odległość do 2 km pociętego na klocki od dł. ok. 40 cm pozyskanego drewna z pni i konarów i złożenie pozyskanego drewna, rębakowanie pozyskanych gałęzi, uporządkowanie terenu prowadzonych prac, - wycinka drzew chorych, obumarłych i zagrażających bezpieczeństwu w ilości : - 2 szt. o obw. pni do 50 cm, 5 szt. o obw. pni od 51 cm do 150 cm , 5 szt. drzew o obw. pni od 151 do 200 cm , 4 szt. drzew powyżej 201 cm , załadunek, transport na odległość do 2 km pociętego na klocki o dł. ok. 40 cm , złożenie pozyskanego drewna, rębakowanie pozyskanych gałęzi i uporządkowanie terenu prowadzonych prac, - uprzątnięcie wiatrołomów i wiatrowałów w ilości: - 2 szt. o obw. pni do 50 cm, 3 szt. o obw. pni od 51 cm do 150 cm , 4 szt. drzew o obw. pni od 151 do 200 cm , 4 szt. drzew powyżej 201 cm , załadunek, transport na odległość do 2 km pociętego na klocki o dł. ok. 40 cm i złożenie pozyskanego drewna, rębakowanie pozyskanych gałęzi i uporządkowanie terenu prowadzonych prac, - frezowanie pniaków ściętych 65 szt. drzew na głębokości min. 10 cm poniżej powierzchni gruntu, zasypanie zagłębienie ziemią urodzajną i wyrównanie terenu. c) pielęgnacja drzew: - cięcia pielęgnacyjne koron 60 szt. drzew (sanitarne, korekcyjne, formujące) bez użycia podnośnika koszowego, rębakowanie pozyskanych gałęzi, transport urobku na odległość do 2 km, uporządkowanie terenu prowadzonych prac, - cięcia pielęgnacyjne koron 150 szt. drzew (sanitarne, korekcyjne, formujące) z użyciem podnośnika koszowego, rębakowanie pozyskanych gałęzi, transport urobku na odległość do 2 km, uporządkowanie terenu prowadzonych prac, - cięcia koron drzew 15 szt. drzew uszkodzonych przez wiatr przy użyciu podnośnika koszowego,załadunek i transport konarów na odległość do 2 km , rębakowanie gałęzi, uporządkowanie terenu prowadzonych prac, 1-krotne usuwanie pędów odroślowych z pni 300 szt. drzew do wysokości 4,5 m, 3-krotne w sezonie podlewanie młodych drzewek w ilości 35 szt. o dawce 6 l na jedno drzewo. wykonanie lub naprawa obudów drewnianych nasadzeń młodych drzew w ilości 35 szt. , odchwaszczanie misek o śr. 80 cm 220 szt. drzew 4- krotne, mulczowanie korą drzew iglastych misek o śr. 60 cm o grubości ok. 4 cm - 90 szt. drzew , mulczowanie zrębkami misek o śr. 60 cm o grubości ok. 5 cm - 75 szt. drzew, d) - dostawa 5 szt. akacji (forma kulista), 10 - jarząbów szwedzkich, o obw. pnia 6 cm , - dostawa 15 - żywotników zachodnich Smaragd, o wysokości 80 cm w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Nowogard. 6) ZPK SARNI LAS - teren parkowy. nasadzenia wzbogacające podszyt drzewostanu 50 szt. buków pospolitych o wysokości ok. 60 cm bez zaprawy dołów. 7) DWA CISY POSPOLITE i ich otoczenie o pow. 272 m2, 4-krotne odchwaszczanie, 4-krotne podlewanie (w okresie suszy o dawce ok. 100 l na jedno drzewo), 1-krotne nawożenie mieszanką zawierającą NPK 16-8-16 w ilości 5 kg, 2-krotne usuwanie obumarłych gałęzi i pędów z korony drzewa, wygrabianie opadłego igliwia i jego utylizacja, uzupełnienie korą drzew iglastych - 1 m3 otoczenia wokół drzew, 2-krotne opryskiwanie koron drzew środkiem chemicznym do zwalczania grzyba Phomopsis juniperovora w kwietniu w odpowiednim przedziale czasowym i warunkach pogodowych, 2-krotne opryskiwanie koron drzew środkiem chemicznym do zwalczania szkodnika misecznika cisowca w czerwcu w odpowiednim przedziale czasowym i warunkach atmosferycznych, wymiana czterech słupków drewnianych ogrodzenia cisów, impregnacja elementów drewnianych. 8) ZBIERANIE I WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH na składowisko odpadów - wskazane przez zamawiającego (zieleńce-skwery, zieleń przyuliczna) - pow. 361 531 m2, a) opróżnianie 56 szt. koszy parkowych i wywóz nieczystości z częstotliwością uniemożliwiającą ich przepełnienie, b) zbieranie nieczystości. codzienne w dni robocze z terenów zieleńce - skwery poz. 1-6, 8, 13, 14, 17, 18, 20 i 21 wykazu o pow. 103 157 m2, 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek): z terenów zieleńców i skwerów poz. 9, 12, 22, 23, 24, 27, 28 i 29 wykazu o pow. 24 890 m2, z terenów zieleni przyulicznej poz. 1-27 i 29-35 wykazu o pow. 85 917 m2, 1 raz w tygodniu z zieleńców - skwerów poz. 7, 10, 11, 15, 16, 19, 25, 26 i 31 wykazu o pow. 23 435 m2, 2 razy w miesiącu zieleńce-skwery poz. 32 (polana ZPK) wykazu o pow. 4 500 m2, 1 raz w miesiącu: zieleńce-skwery poz. 30, 32 (teren parkowy i leśny ZPK ) i 34 wykazu o pow. 117 680 m2, zieleń przyuliczna pow. 28 wykazu o pow. 1 680 m2, c) 1 raz w miesiącu (od maja do września) usuwanie nieczystości z brzegu jeziora na odcinku od plaży miejskiej do ul. Kilińskiego, o pow. 1 017 m2. 9) NAPRAWA I KONSERWACJA ŁAWEK I SIEDZISK PARKOWYCH: ławki betonowo- drewniane 93 szt., ławki żeliwno-drewniane 6 szt., siedziska (murki) betonowo-drewniano- plastikowe - 497 mb. : wymiana 20 desek i 14 mocowań wykonanych z drewna twardego lub metalu, malowanie farbą olejną lub bejcowanie i lakierowanie wymienionych elementów ławek i siedzisk. 10) NAPRAWA I KONSERWACJA KOSZY NA ŚMIECI: naprawa i malowanie elementów metalowych 8 szt. koszy. 11) UTRZYMANIE CHODNIKÓW, ALEJEK I SZKODÓW o pow. 15 580 m2 , 6-krotne zamiatanie, zieleńce-skwery poz. 3, 8 (zejście kaskadowe), 13, 14, 16 (chodnik), 17 (chodnik), 18, 20 (główne i boczne aleje oraz zejścia, schody do alejki), 21, 22 i 24 wykazu , 12 UTRZYMANIE BOISKA, PARKINGU, PLACU UTWARDZONEGO o pow. 3 311 m2 6-krotne zamiatanie , zieleńce- skwery ( boiska, parkingu i placu utwardzonego) poz. 16 i 20. 13) ZIMOWE ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW, ALEI I SCHODÓW (zakładane 30 dni śnieżne). odśnieżanie zieleńce-skwery poz. 3, 8 (zejście kaskadowe), 13, 14, 16 (chodnik), 17 (chodnik), 18, 20 (główne i boczne aleje oraz zejścia, schody do alejki), 21, 22 i 24 wykazu o pow. 15 580 m2, posypywanie piaskiem zieleńce-skwery poz. 3, 8 (zejście kaskadowe), 13, 14, 16 (chodnik), 17 (chodnik), 18, 20 (główne i boczne aleje oraz zejścia, schody do alejki), 21, 22 i 24 wykazu o pow. 15 580 m2 . 14) DODATKOWE PRACE TRANSPORTOWE - załadunek i transport na odległość do 1 km, rozładunek piasku, trzciny, liści i gałęzi o masie 150 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Potwierdzeniem wniesienia wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty (ksero oryginału dokumentu). 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto: 68 1240 3884 1111 0000 4209 2441 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Urzędu Miejskiego, pl. Wolności 1, 72-200 Nowogard. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nowogard.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach