Przetargi.pl
„Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica”.

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług polegających na bieżącym utrzymaniu i eksploatacji szaletów miejskich (tradycyjnych i automatycznych) zlokalizowanych na terenie miasta Legnica z zachowaniem higieny i czystości oraz wymogami sanitarnymi. 1) Wykaz lokalizacji szaletów publicznych: ul. Piastowska / M.C. Skłodowskiej, ul. Czarnieckiego, ul. Wrocławska/Plac Klasztorny, ul. Szkolna, Al. Orła Białego / Hetmańska, ul. Górnicza, Al. Orła Białego – Kozi Staw /szalet automatyczny/, Pl. Zamkowy / Brama Głogowska / szalet automatyczny/, ul. Piastowska /szalet automatyczny/, ul. Młynarska / szalet automatyczny/, ul. Muzealna – Złotoryjska / szalet automatyczny/. 2) Godziny otwarcia szaletów ustala się następująco: a) tradycyjnych: 1) szalet przy ul. Piastowskiej /M.C.Skłodowskiej czynny od poniedziałku do piątku od 9.00 do 14.00, 2) szalet przy ul. Czarnieckiego od poniedziałku do piątku od 11.00 do 17.30, 3) szalet przy ul. Wrocławska/Plac Klasztorny od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, 4) szalet przy ul. Szkolnej czynny od poniedziałku do piątku od 10.00 do 14.30, 5) szalet przy Al. Orła Białego/Hetmańskiej (otwarty sezonowo od 15 kwietnia do 30 września) czynny w soboty i niedziele w godz. od 10.00-18.00 oraz 3 maja (poniedziałek) 2021r., 3 czerwca (czwartek) 2021 roku, 6) szalet ul. Górnicza czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 16.00, w soboty od 8.00 do 14.00) w okresie letnim tj. od maja do końca września od godz. 7.00 do 16.00 w soboty od 7.00 do 16.00). b) automatycznych: 1) toaleta przy Al .Orła Białego – czynna całodobowo, 2) toaleta przy Pl. Zamkowym/Bramie Głogowskiej – w okresie od 1 listopada do 31 marca czynna od 7.00 do 20.00, w pozostałe miesiące czynna całodobowo, 3) toaleta przy ul. Piastowskiej - w okresie od 1 listopada do 31 marca czynna od 7.00 do 20.00, w pozostałe miesiące czynna całodobowo, 4) toaleta przy ul. Młynarskiej – czynna całodobowo, 5) toaleta przy ul. Muzealnej – czynna całodobowo 4. Ustala się następujący zakres usług świadczonych przez Wykonawcę: 1) bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń sanitarnych, elektrycznych i wentylacyjnych zamontowanych w szaletach, 2) zakup oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych w wyniku eksploatacji nie nadających się do naprawy części zamiennych oraz urządzeń związanych z funkcjonowaniem szaletów, 3) usuwanie aktów wandalizmu: zakup, wymiana, naprawa urządzeń związanych z funkcjonowaniem szaletów, do kwoty 5.000,00 zł, 4) utrzymanie w stałej czystości pomieszczeń szaletów i ich bezpośredniego otoczenia (zakresy utrzymania otoczenia wybranych szaletów w czystości i porządku opisane na złącznikach mapowych ) 5) zakup oraz uzupełnianie w szaletach środków czystości i higieny, 6) konserwacja i malowanie stolarki okiennej i drzwi, malowania ścian zewnętrznych i wewnętrznych oraz sufitów, naprawy tynków, posadzek, czyszczenia, konserwacja, naprawy rynien i rur spustowych oraz pokrycia dachów /szalety tradycyjne/, mycia powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych oraz daszków szaletów automatycznych, 7) umieszczenie na zewnątrz i wewnątrz obiektów szaletów informacji o wysokości opłat za korzystanie z szaletów oraz godzin otwarcia szaletów, 8) bieżące usuwanie graffiti, 9) usuwanie awarii powstałych w szaletach. 10) wykonanie wszelkich zaleceń pokontrolnych Zamawiającego lub innych organów kontrolnych, w wyznaczonym terminie, 11) ponoszenie wszelkich opłat związanych z dostawą mediów oraz wywozem nieczystości, 12) przeprowadzenie kontroli (co najmniej 1 raz w okresie trwania umowy) stanu technicznego obiektów szaletów miejskich zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 – tekst jednolity) - osoby sprzątające - utrzymujące w stałej czystości pomieszczeń szaletów i ich bezpośrednie otoczenie, Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Aktualny odpis winien określać miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby Wykonawcy, nazwę organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, sposób reprezentacji Wykonawcy oraz dane osób upoważnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocników załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawca musi złożyć dokument sporządzony przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 4) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie- wg załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz. 6) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 7) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 8) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego; 9) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 10) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 11) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz. 2. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy -informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do grupy kapitałowej - wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach