Powiat Głogowski ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, Sikorskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 282 801 , fax. 767 282 817
- Data zamieszczenia: 2019-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
Sikorskiego 21
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 767 282 801, fax. 767 282 817
REGON: 39065211100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.glogow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich”. Na zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, obiektów mostowych i przepustów, - Oznakowanie poziome i pionowe, - Inne roboty i prace towarzyszące i/lub związane z bieżącym utrzymaniem dróg określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 960,00 zł (Słownie: pięć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisnia innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; g) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu, h) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa nawierzchni drogi publicznej relacji Mysłów – Radzimowice oraz wykonanie chodnika”.
Dodano: 2024-04-22 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1341D, z budową chodnika na odcinku od skrzyżowania z ulicą Zakrzowską w m. Szczodre do skrzyżowania z ul. Wrocławską w m.Długołęka, gm. Długołęka.
Dodano: 2024-04-05 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2024 w ilości szacunkowej do 1000 Mg
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1341D, z budową chodnika na odcinku od skrzyżowania z ulicą Zakrzowską w m. Szczodre do skrzyżowania z ul. Wrocławską w m.Długołęka, gm. Długołęka.
Dodano: 2024-02-09 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2024 w ilości szacunkowej do 1000 Mg
Dodano: 2024-02-08 - Przebudowa dróg dojazdowych do rynku - ul. 1 Maja i ul. Sikorskiego w Wiązowie
Dodano: 2024-01-05 - Budowa dróg o nawierzchni tłuczniowej i ulepszonej na terenie gminy Kobierzyce.
Dodano: 2023-12-21 - Remont drogi powiatowej nr 2654D w miejscowości Łomnica
Dodano: 2023-11-29 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1450 D obejmująca budowę drogi dla pieszych (chodnika) w pasie drogi powiatowej nr 1450 D w Bukowicach na odcinku od ul. Sosnowej do ul. Kubryckiej
Dodano: 2023-11-26 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1421 D obejmująca budowę drogi dla pieszych (chodnika) w miejscowości Ostrowąsy na odcinku od drogi powiatowej nr 1425 D do działki nr 170
Dodano: 2023-11-26