Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego

Zarząd Powiatu Grodziskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-065 Grodzisk Wielkopolski, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4452500, 4452553 , fax. 614 452 555
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Grodziskiego
    ul. Żwirki i Wigury 1
    62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4452500, 4452553, fax. 614 452 555
    REGON: 63127688300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Remont cząstkowy przy pomocy urządzenia typu: „PATCHER”/”REMONTER” do dwufrakcyjnego dozowania pod ciśnieniem grysów i emulsji, przy grubości wyboju 2-3 cm; realizacja remontów według ustalonego planu remontów z Zamawiającym – przewidywana ilość 3 600,00 m2. 2. Remont cząstkowy przy pomocy urządzenia typu: „PATCHER”/”REMONTER” do dwufrakcyjnego dozowania pod ciśnieniem grysów i emulsji, przy grubości wyboju 3-5 cm; realizacja remontów według ustalonego planu remontów z Zamawiającym – przewidywana ilość 4 000,00 m2. 3. Remont cząstkowy przy pomocy urządzenia typu: „PATCHER”/”REMONTER” do dwufrakcyjnego dozowania pod ciśnieniem grysów i emulsji, przy grubości wyboju 2-3 cm; zgłoszenie awaryjne do zrealizowania w ciągu 48 godzin od zgłoszenia miejsca wymagającego naprawy przez Zamawiającego - przewidywana ilość 100,00 m2. 4. Remont cząstkowy przy pomocy urządzenia typu: „PATCHER”/”REMONTER” do dwufrakcyjnego dozowania pod ciśnieniem grysów i emulsji, przy grubości wyboju 3-5 cm; zgłoszenie awaryjne do zrealizowania w ciągu 48 godzin od zgłoszenia miejsca wymagającego naprawy przez Zamawiającego - przewidywana ilość 200,00 m2. 5. Profilowanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego, zgodnie z zestawieniem poniżej: - droga powiatowa nr 2722P Sątopy-Albertowsko – Kąkolewo - droga powiatowa nr 3592P Kotowo – Karczewo - droga powiatowa nr 3568P Gola – Głodno - droga powiatowa nr 3568P Gola – Rostarzewo - droga powiatowa nr 3581P Kuźnica Zbąska – Jabłonna - droga powiatowa nr 3596P Jabłonna – Zdrój - droga powiatowa nr 3573P Ziemin – Siekowo - droga powiatowa nr 3578P Gradowice – Łubnica - droga powiatowa nr 3797P Belęcin – Kuźnica Zbąska - droga powiatowa nr 3580P Gnin – Ruchocice - Zielęcin - droga powiatowa nr 3595P Zielęcin – Wąbiewo - droga powiatowa nr 3589P Granówko – Kąkolewo Prace związane z profilowaniem dróg mają na celu likwidację wybojów, ubytków i kolein oraz dokonanie korekty profilu poprzecznego dla poprawy warunków ruchu i umożliwienia swobodnego odpływu wody z drogi, przewidywana ilość 42 km, 6. Remont konstrukcji nawierzchni; wywóz poszczególnych materiałów z rozbiórki według dyspozycji Zamawiającego; konstrukcja nawierzchni zgodna z KR3 przed wjazdem do miejscowości Reńsko – przewidywana ilość 300,00 m2, 7. Przełożenie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej wraz z wymianą podsypki cementowo – piaskowej (kostka do ponownego wykorzystania +20% nowej); rodzaj kostki zgodny z istniejącym; powierzchnia do przełożenia do 5m2 – przewidywana ilość 500,00 m2, 8. Przełożenie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej wraz z wymianą podsypki cementowo – piaskowej (kostka do ponownego wykorzystania +20% nowej); rodzaj kostki zgodny z istniejącym; powierzchnia do przełożenia powyżej 5m2 – przewidywana ilość 500,00 m2, 9. Wykonanie przejść dla pieszych z tłem czerwonym; po obu stronach przejścia na jezdni usytuować pasy akustyczne grubowarstwowe z masy chemoutwardzalnej koloru czerwonego. - montaż znaku D-6 na słupie prostym ocynkowanym z rury stalowej ø60: 2,0 szt. - sporządzenie projektu organizacji ruchu - przewidywana ilość 5 kmpl, 10. Regulacja wysokościowa studni wraz z wymianą włazów; typ włazu zgodny z istniejącym – przewidywana ilość 10 szt., 11. Wymiana żeliwnych kratek ściekowych przy wpustach ulicznych – wg miejsc wskazanych przez Zamawiającego – przewidywana ilość 10 szt., 12. Wymiana istniejących barier sprężystych na nowe z transportem zdemontowanych elementów na plac wskazany przez Zamawiającego; typ bariery zgodny ze stanem istniejącym – przewidywana ilość 50,00 mb, 13. Wymiana istniejących barier stalowych U-11a/12a na nowe (typ zgodny z istniejącym) wraz z transportem zdemontowanych elementów na plac wskazany przez Zamawiającego – przewidywana ilość 80,00 mb, 14. Wykonanie mechanicznego ścięcia poboczy gruntowych (obie strony pasa drogowego) wraz z transportem urobku i opłatami za składowanie; pobocze szerokości od 75 do 100 cm – przewidywana ilość 15 000,00 mb, 15. Czyszczenie i udrażnianie przepustów drogowych z rur PCV/PP/betonu o średnicy nominalnej ø400 – przewidywana ilość 40,00 mb, 16. Czyszczenie i udrażnianie przepustów drogowych z rur PCV/PP/betonu o średnicy nominalnej ø800 – przewidywana ilość 20,00 mb, 17. Czyszczenie i udrażnianie przepustów drogowych z rur PCV/PP/betonu o średnicy nominalnej ø1000 – przewidywana ilość 20,00 mb, 18. Remont przepustu wraz z odbudową ścian czołowych w miejscowości Reńsko, Rataje, Strzępiń – przewidywana ilość 3 kmpl, 19. Udrożnienie rowu w miejscowościach Rostarzewo, Tarnowa i Cykowo – przewidywana ilość 800,00 mb, 20. Utwardzenie nawierzchni drogi gruntowej (Albertowsko na odcinku 600 mb, szerokość 5,0 m) poprzez: 15 cm gruzobetonu 0,63 i 5 cm kamienia łupanego 0,315 lub pofrezu z materiału Wykonawcy – przewidywana ilość 3000,00 m2 , 21. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach będących w zarządzie Powiatu Grodziskiego malowanie linii ciągłych i przerywanych, symboli i przejść dla pieszych. Powyższe prace będą wykonywane na podstawie wpisu pracownika nadzorującego ze strony Zamawiającego do Dziennika Objazdów, określającego ich zakres i termin wykonania. Oznakowanie poziome będzie wykonywane w danym roku, bezzwłocznie po zaistnieniu odpowiednich warunków atmosferycznych i na każde zlecenie Zamawiającego w okresie od kwietnia do listopada przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Zarówno odświeżenie oznakowania po śladach poprzedniego, jak i wykonywanie nowego, na podstawie dostarczonego projektu organizacji ruchu – przewidywana ilość 2000,00 m2, 22. Montaż barier błotochronnych w miejscowościach Gnin, Parzęczewko – przewidywana ilość 22,50 mb. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby czynności polegające na wykonywaniu usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, tj. pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących zadanie oraz operatorów maszyn budowlanych były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy zostały określone w pkt 22 SIWZ i w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (wraz z formularzem cenowym), b) oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu, c) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, d) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach