Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Jadów

Gmina Jadów ogłasza przetarg

  • Adres: 05280 Jadów, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 754 044 , fax. 256 754 384
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jadów
    ul. Jana Pawła II 17
    05280 Jadów, woj. mazowieckie
    tel. 256 754 044, fax. 256 754 384
    REGON: 53642700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jadow.az.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Jadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w ramach bieżącego utrzymania dróg w celu poprawy przejezdności na terenie Gminy Jadów. Zamówienie dzieli się na dwie części. Część I – Naprawa dróg destruktem asfaltowym oraz kruszywem naturalnym łamanym obejmuje: - Dostawę i rozplantowanie kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm za pomocą rozściełacza mas bitumicznych, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym. - Dostawę i rozplantowanie destruktu asfaltowego za pomocą rozściełacza mas bitumicznych, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym. - transport destruktu powierzonego przez zamawiającego - rozplantowanie destruktu asfaltowego powierzonego przez zamawiającego za pomocą rozściełacza mas bitumicznych, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym. Destrukt asfaltowy uzyskany z frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej rozkruszony do 31,5 mm. Zawartość nadziarna o średnicy do 63 mm nie powinna przekraczać 10%. Materiał powinien być suchy lub lekko wilgotny wolny od zanieczyszczeń. Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu 0/31,5 mm spełniające wymagania normy PN EN 13242 lub równoważnej. Część II – Pozostałe roboty utrzymaniowe obejmuje: - Dostawę rozplantowanie i zagęszczenie łamanego kruszywa betonowego o frakcji 0- 63 mm, - dostawę rozplantowanie i zagęszczenie pospółki żwirowej - ścinanie poboczy dróg, - wykonanie części przelotowych prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych na ławie żwirowej ze ściankami czołowymi o średnicy 50cm, -odtworzenie rowów odwadniających wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem skarpy i dna rowu. Zakres umowy obejmuje wykonanie robót na całym obszarze Gminy Jadów. Ilości przewidzianych zadań określono w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 4a i 4b do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 2) Dowód wniesienia wadium. 3) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; 4) Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5) Wypełniony formularz cenowy –załącznik nr 4 do SIWZ; 6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach