Przetargi.pl
„Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Mysłowice” z podziałem na: Część I. 1. „Remonty bieżące dróg” - powiat. 2. „ Remonty bieżące dróg” - gmina. 3. „Remonty nawierzchni dróg gminnych”. Część II. 1. „Utwardzenie dróg gruntowych frezem asfaltowym” - drogi gminne. 2. „Utwardzenie dróg gruntowych frezem asfaltowym” - drogi wewnętrzne.

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//www.bip.myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Mysłowice” z podziałem na: Część I. 1. „Remonty bieżące dróg” - powiat. 2. „ Remonty bieżące dróg” - gmina. 3. „Remonty nawierzchni dróg gminnych”. Część II. 1. „Utwardzenie dróg gruntowych frezem asfaltowym” - drogi gminne. 2. „Utwardzenie dróg gruntowych frezem asfaltowym” - drogi wewnętrzne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla części I zamówienia w zakresie: „Remontów bieżących dróg” - powiat, „Remontów bieżących dróg” - gmina i „Remontów nawierzchni dróg gminnych” i obejmuje wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych masami mineralno – bitumicznymi (dla powierzchni powyżej 5 m2) polegających na frezowaniu nawierzchni bitumicznej gr. 5 i 7cm z wywozem frezu asfaltowego na miejsce składowe na ul. Ptasiej 27 w Mysłowicach, oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni oraz ułożeniu nawierzchni bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach - na łącznej powierzchni około 2450 m2; wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych masami mineralno – bitumicznymi (dla powierzchni powyżej 5 m2) polegających na mechanicznej rozbiórce nawierzchni mineralno-bitumicznej o grubości do 9cm z wywozem i utylizacją rumoszu , oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni oraz ułożeniu nawierzchni bitumicznej w dwóch warstwach - na łącznej powierzchni około 250 m2; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym w ilości około 14t, wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-bitumicznymi pod warstwę ścieralną bądź doraźne naprawy mieszanką mineralno-bitumiczną „na gorąco” w ilości około 11t; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem w ilości około 5m3; mechaniczne ścięcie i utwardzenie poboczy frezem asfaltowym gr. 8cm (frez Zamawiającego) na powierzchni około 200,0 m2; uszczelnienie poprzecznych i podłużnych spękań nawierzchni bitumicznej na długości około 300m; remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno asfaltową (dla powierzchni do 5 m2) w ilości około 61t; regulację pionową kratek ściekowych, włazów kanałowych i zaworów wodociągowych i gazowych. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących dla części I zamówienia w zakresie: „Utwardzenia dróg gruntowych frezem asfaltowym” - drogi gminne oraz „Utwardzenia dróg gruntowych frezem asfaltowym” - drogi wewnętrzne obejmuje wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych, wykonanie koryta głęb. od 25-35cm z wywozem urobku, profilowanie dna koryta oraz wykonanie podbudowy tłuczniowej - na łącznej powierzchni około 500m2; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie nawierzchni z frezu asfaltowego Zamawiającego (około 80%) i Wykonawcy (około 20%) o grubości 10cm - na łącznej powierzchni około 3700,0 m2 (należy uwzględnić załadunek i przewóz frezu Zamawiającego z miejsca składowego na ul. Ptasiej 27 w Mysłowicach na miejsce wbudowania); plantowanie poboczy; regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych oraz dla zaworów wodociągowych i gazowych. 3. Rozwiązania równoważne: W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (zwanych dalej SST). (Załącznik Nr 11 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w SST (Załącznik Nr 11 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w SST. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w SST. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SST odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SST. 4. Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w przedmiarach robót (oddzielnie dla każdej z części zamówienia) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej SST). Zakres robót każdorazowo wskazuje inspektor nadzoru. Rozliczenie robót nastąpi kosztorysami powykonawczymi, wystawianymi za dane okresy rozliczeniowe (miesięczne) na podstawie obmiaru robót wykonanych w okresie rozliczeniowym, potwierdzonych przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych ofertowych. UWAGA! Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości koniecznych do wykonania jednostek ww. poszczególnych robót w ramach złożonej oferty. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.): dla części I – wszystkie czynności związane z układaniem/zabudowaniem mieszanki mineralno-bitumicznej; dla części II – wszystkie czynności związane z wykonywanie podbudowy tłuczniowej i nawierzchni z frezu asfaltowego. Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowę o pracę nie dotyczy czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika robót, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w § 8 ust. 1 pkt 10 projektu umów (Załącznik Nr 10 i 10.1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium: Dla części I 1. Remonty bieżące dróg - powiat. 2. Remonty bieżące dróg - gmina. 3. Remonty nawierzchni dróg gminnych. - w wysokości 18.000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100), Dla części II 1. Utwardzenie dróg gruntowych frezem asfaltowym – drogi gminne. 2. Utwardzenie dróg gruntowych frezem asfaltowym – drogi wewnętrzne. - w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Mysłowice, ING Bank Śląski, Nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego oraz zawiera dane umożliwiające identyfikację postępowania oraz części do którego zostało wniesione. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej wykonawca/y jest/są zobowiązany/i dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z uPzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszej siwz. 7. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/poręczenia musi być wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo wystawione po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 10. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I zamówienia: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Dla części II zamówienia: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp. 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 uPzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w pkt 4.1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1.5.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 1.5.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację ekonomiczną lub finansową, o których mowa w pkt 4.1. 2. Podwykonawstwo na zasadach określonych w art. 36a, art. 36b, art. 36ba uPzp. 2.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2.2. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1 uPzp. 2.3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane). Jeżeli wykonawca nie dokona wskazania i podania, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający uzna brak: – wskazania za równoznaczny z zamiarem samodzielnego zrealizowania zamówienia bez udziału podwykonawcy/ ów/, – podania za równoznaczny z spełnianiem warunków udziału w postępowaniu bez powoływania się na ich zasoby. 2.4. W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację roboty budowlanej. 2.5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.6. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na robotę budowlaną następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp. 2.7. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 2.8. Zapisy pkt 5.6 i pkt 5.7 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 2.9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 3. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp. 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa (Załącznik Nr 8 i 9 do SIWZ) lub innego dokumentu, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający może żądać złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.5. W przypadku, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie najwyżej oceniona wymagane dokumenty wskazane w pkt 9.1- 9.3 składają wspólnie ww. wykonawcy. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do pisma zawierającego ww. informacje. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Na podstawie art. 24aa uPzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach