Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Sokołów w 2024 r.

PGL LASY PAŃSTWOWE Nadleśnictwo Sokołów ogłasza przetarg

  • Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Kupientyńska 17B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 781 24 21
  • Data zamieszczenia: 2024-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LASY PAŃSTWOWE Nadleśnictwo Sokołów
    ul. Kupientyńska 17B
    08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
    tel. 25 781 24 21
    REGON: 012567217
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Sokołów w 2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg leśnych w NadleśnictwieSokołów w 2024 roku.Roboty będą realizowane we wszystkich leśnictwach położonych na całym terenie administrowanym przez NadleśnictwoSokołów. Zamawiający zakłada wieloetapową realizację zamówienia, fakturowania i płatności. Zamawiający planujerealizację robót co najmniej dwa razy w roku we wszystkich leśnictwach: pierwszy raz w miesiącach kwiecień – czerwiec;drugi raz wrzesień – październik, w nagłych sytuacjach w pozostałych miesiącach, gdy będzie wymagać tego sytuacja nadrogach.2. Zamówienie będące przedmiotem postępowania polega na wykonaniu prac związanych z konserwacją i bieżącymutrzymaniem dróg leśnych na terenie będącym w administracji Nadleśnictwa Sokołów.3. Szacunkowy zakres ilościowy robót przy bieżącym utrzymaniu dróg leśnych1) Opis czynności /materiału:Praca równiarki drogowej: 55 godzinPraca wału drogowego: 20 godzinMateriał w postaci kruszywa: 760 tonMateriał w postaci żwiru: 380 ton2) Zamawiający informuje, że wskazane w SWZ ilości prac oraz materiałów wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy,mają charakter szacunkowy. Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejszaod ilości przedstawionych w SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku doZamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, nie mniejjednak niż 50% szacunkowych ilości podanych w pkt 1).4. Utrzymanie dróg ma polegać na profilowaniu, naprawie ubytków (uszkodzeń) będących skutkami ich użytkowania idziałania warunków atmosferycznych, tj. wykonanie następujących robót:- równanie nawierzchni drogi leśnej przy pomocy równiarki (w tym/ewentualne zruszenie nawierzchni zrywakami na gł. do 10cm), profilowanie drogi leśnej poprzez ścięcie poboczy i środka nawierzchni, przemieszczenie materiału na nawierzchniędrogi, profilowanie spadków poprzecznych;- profilowanie zjazdów na drogi boczne i linii podziału powierzchniowego;- mechaniczne usuniecie wody i błota z naprawianych odcinków drogi (w zależności od potrzeb);- nawiezienie mieszanki z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, bądź żwiru- naturalnego na drogę leśną samochodami ciężarowymi o ładowności co najmniej 20 ton każdy;- zagęszczenie walcem drogowym samojezdnym o masie co najmniej 10 ton górnej warstwy nawierzchni drogi;- odwiezienie na wskazany przez Zamawiającego odkład lub rozplantowanie.5. Wymagania dotyczące robót:1) Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z obowiązującymiprzepisami, w szczególności z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, normami, warunkamitechnicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dot. BHP przy wykonywaniu robót budowlanych;2) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia dostęp do mediów na okresprowadzonych robót;3) Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót Wykonawca zapewni we własnym zakresie;4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotuzamówienia;5) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionymprzedstawicielem Wykonawcy.6. Obowiązki Wykonawcy:1) stała współpraca z przedstawicielami Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia;2) zapewnienie personelu posiadającego zdolności, doświadczenie, wiedzę oraz wymagane uprawnienia w zakresieniezbędnym do wykonania przedmiotu umowy;3) zabezpieczenie znajdujących się na terenie budowy materiałów przed kradzieżą, uszkodzeniem i zniszczeniem;4) naprawienie na własny koszt szkód i zniszczeń wyrządzonych osobom trzecim oraz Zamawiającemu w wynikuprowadzonych robót;5) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej;6) koordynowanie prac realizowanych przez podwykonawców.7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 6 miesięcy,licząc od dnia zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy (oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 6 miesięcy zostanąodrzucone, jako nie spełniające wymagań minimalnych SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach