Przetargi.pl
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE CZERSK W 2018 ROKU

Nadleśnictwo Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, Malachin, ul. Cisowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 953 610 , fax. 523 953 621
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Czersk
    Malachin, ul. Cisowa 12
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 953 610, fax. 523 953 621
    REGON: 9055064400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czersk.torun.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej (PGLLP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE CZERSK W 2018 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Czersk w 2018r z podziałem na cztery niezależne od siebie części, zadania - każde odrębnie oceniane. Roboty będą realizowane we wszystkich leśnictwach położonych na całym terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Czersk z koncentracją na obszarze „leśnictw klęskowych. Zamawiający zakłada wieloetapową realizację zamówienia, fakturowania i płatności. Opis części: NAZWA CZĘŚCI NR 1: „Dostawa kruszywa naturalnego łamanego wraz z wbudowaniem w drogę i jego zagęszczeniem. W zakres zamówienia dla części 1 wchodzi dostawa kruszywa w miejsce wbudowania oraz wbudowanie obejmujące: 1. Przygotowanie terenu robót, 2. Zabezpieczenie terenu robót , 3. Profilowanie remontowanego odcinka lub wykonanie koryta 4. Równomierne rozsypanie z mechanicznym lub ręcznym wyprofilowaniem na całej szerokości wskazanego odcinka przy grubości warstwy uzgodnionej z Zamawiającym albo uzupełnienie ubytków miejscowo, uzupełnienie pojedynczych wybojów lub kolein. 5. Zagęszczenie rozłożonego kruszywa z uzyskaniem wskaźnika zagęszczenia 1. Zamawiający wymaga zastosowania wyłącznie materiału z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skały litej magmowej lub przeobrażonej. - w załączniku nr 2 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. NAZWA CZĘŚCI NR 2: „Dostawa żużlu wraz z wbudowaniem w drogę i jego zagęszczeniem” W zakres zamówienia dla części 2 wchodzi dostawa żużlu paleniskowego w miejsce wbudowania oraz wbudowanie obejmujące: 1. Przygotowanie terenu robót, 2. Zabezpieczenie terenu robót , 3. Profilowanie remontowanego odcinka lub wykonanie koryta 4. Równomierne rozsypanie z mechanicznym lub ręcznym wyprofilowaniem na całej szerokości wskazanego odcinka przy grubości warstwy uzgodnionej z Zamawiającym albo uzupełnienie ubytków miejscowo, uzupełnienie pojedynczych wybojów lub kolein. 5. Zagęszczenie rozłożonego żużlu z uzyskaniem wskaźnika zagęszczenia 1. - w załączniku nr 2 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. NAZWA CZĘŚCI NR 3: „Dostawa płyt YOMB, układanie płyt YOMB na drogach gruntowych, przekładanie płyt YOMB. W zakres zamówienia dla części 3 wchodzi dostawa płyt drogowych wielootworowych typu YOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm, układanie w miejscu dostawy oraz późniejsze przekładanie płyt do innej lokalizacji obejmujące: 1. Przygotowanie terenu robót, 2. Zabezpieczenie terenu robót , 3. Wyrównanie terenu pod drogę usuwając jednocześnie korzenie, większe kamienie, profilowanie remontowanego odcinka drogi lub wykonanie koryta na całej szerokości lub w śladzie pojazdów – w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Zagęszczenie gruntu w miejscu przyszłego ułożenia płyt. 5. Ułożenie płyt YOMB w uzgodnieniu z Zamawiającym w śladzie pojazdów lub na całej szerokości drogi. 6. Płyty należy układać w taki sposób, aby zapewnić im przyleganie całą swoją powierzchnią do podłoża z zachowaniem szczeliny dylatacyjnej 1 – 1,5 cm. 7. Wypełnienie otworów oraz szczelin dylatacyjnych piaskiem. - w załączniku nr 2 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. NAZWA CZĘŚCI NR 4: „Profilowanie dróg leśnych gruntowych”. W zakres zamówienia dla części 4 wchodzi profilowanie dróg leśnych gruntowych obejmujące: 1. Przygotowanie terenu robót, 2. Zabezpieczenie terenu robót , 3. Rozdrobnienie darniny za pomocą brony 4. Profilowanie remontowanego odcinka równiarką, 5. Zagęszczanie wyrównanej drogi walcem samojezdnym. - w załączniku nr 2 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej części zamówienia. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1 „Dostawa kruszywa naturalnego łamanego wraz z wbudowaniem w drogę i jego zagęszczeniem” 25 000,00 zł Słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych zero groszy; CZĘŚĆ 2 „Dostawa żużlu wraz z wbudowaniem w drogę i jego zagęszczeniem” 3 000,00 zł Słownie: trzy tysiące złotych zero groszy; CZĘŚĆ 3 „Dostawa płyt YOMB, układanie płyt YOMB na drogach gruntowych, przekładanie płyt YOMB. 4 000,00 zł Słownie: cztery tysiące złotych zero groszy; CZĘŚĆ 4 „Profilowanie dróg leśnych gruntowych” 1 000,00 zł Słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować termin związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz.359). 4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 61 2030 0045 1110 0000 0071 4770 z dopiskiem: „WADIUM – PRZETARG NIEOGRANICZONY – BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG LESNYCH W NADLEŚNICTWIE CZERSK W 2018 ROKU – CZĘŚĆ NR …… , …” Uwaga! Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zobowiązany jest wnieść zsumowaną kwotę wadium za poszczególne części zamówienia, z zaznaczeniem na które części zamówienia jest wniesione. Oryginały dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu zaleca się składać w kasie Nadleśnictwa Czersk (pok. nr 8) w terminie przewidzianym na składanie ofert lub załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin obowiązywania gwarancji, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie wymienione w punkcie 6.1. niniejszej specyfikacji (załącznik nr 4 do SIWZ), c) oryginał wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej, d) zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, e) pełnomocnictwo – jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach