Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 124
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 124
    REGON: 52497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra. Zamówienie obejmuje trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Część I zamówienia: Kod CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg W ramach robót przewiduje się wykonanie: 1.Remontów cząstkowych mieszanką mineralno – asfaltową „na gorąco” wytworzoną na otoczarni lub na budowie w recyklerze (dotyczy okresu zimowego): d) z obcięciem krawędzi uszkodzenia: – obcięcie krawędzi uszkodzenia, – oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, pyłu i ewentualnie wody, – skropienie dna i krawędzi emulsją asfaltową (przy zastosowaniu mieszanek mineralno-asfaltowych, alternatywnie można okleić krawędzie taśmą kauczukowo – asfaltową), – rozłożenie mieszanki mineralno – asfaltowej o uziarnieniu dostosowanym do głębokości uszkodzenia w jednej lub dwóch warstwach, – zagęszczenie rozłożonej mieszanki, b) bez obcięcia krawędzi uszkodzenia: – usunięcie z wyboju luźnych odłamków nawierzchni, – oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń, pyłu i ewentualnie wody, – skropienie dna i bocznych ścianek wyboju, – rozłożenie mieszanki mineralno – asfaltowej, – zagęszczenie rozłożonej mieszanki. 2. Napraw powierzchniowych uszkodzeń (w tym wybojów) przy użyciu specjalnych remonterów poprzez wprowadzenie pod ciśnieniem mieszanki kruszywa zmodyfikowaną emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia. 3. Prac związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury drogowej, obejmujących:  Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej (wys. 6 cm oraz 8 cm), ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej  Przestawienie obrzeży betonowych o wym. 8 cm x 30 cm x 100 cm oraz. 6cm x 20cm x 100cm  Przestawienie krawężników betonowych oraz kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wcześniejszym wykonaniem ławy z oporem z betonu (C12/15 – B15)  Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 9/11 cm oraz 16/18 cm  Remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych 35cm x 35cm, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej. Wykonawca zobowiązany jest mieć dostęp do korzystania z wytwórni stacjonarnej (otoczarni) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych o standardzie I. Przewidziane do realizacji roboty będą realizowane do wysokości środków przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego i będą się odbywały na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy. Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Prace należy wycenić w oparciu o kalkulację cenową, stanowiącą załącznik do Formularza oferty. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym. Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego robót nie przewiduje się ponownego negocjowania cen jednostkowych.   Część II zamówienia: Kod CPV: 45233221-4 Malowanie nawierzchni 50230000-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 34992200-9 Znaki drogowe Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace polegające na wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego stałej organizacji ruchu, zmian do istniejącej organizacji ruchu oraz bieżącym uzupełnianiu oznakowania drogowego według potrzeb Zamawiającego. Wyszczególnienie elementów przewidzianych do realizacji: 1. Demontaż znaku/tabliczki 2. Demontaż wysięgnika 3. Demontaż słupka (wykopanie) - obejmuje usunięcie słupka wraz fundamentem 4. Montaż słupka z odzysku 5. Montaż znaku/tabliczki z odzysku 6. Słupki z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60 mm wraz z montażem 7. Przedłużka z rury stalowej do słupka istniejącego (średnica 60 mm) wraz z montażem 8. Poprawa istniejącego znaku (obejmuje pionowanie słupka znaku) 9. Poprawa mocowania istniejącego znaku/tabliczki 10. Słupki gięte z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem 11. Wysięgniki z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem 12. Znaki ostrzegawcze A-7 wielkości średnie pokryte folią odblaskową typu 2 wraz z montażem 13. Znaki ostrzegawcze wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 14. Znaki zakazu wielkości średnie B-20 pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 15. Znaki zakazu wielkości małe B-2 pokryte folią odblaskową typu 2 wraz z montażem 16. Znaki zakazu i nakazu wielkości średnie pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 17. Znaki zakazu i nakazu wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 18. Znaki informacyjne D-6 wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 2 wraz z montażem 19. Znaki informacyjne wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 20. Znaki informacyjne D-40, D-41, D-46, D-47 pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 21. Tabliczki pod znaki pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 22. Znaki U-9 do oznakowania skrajni drogowej pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 23. Pozostałe znaki drogowe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 24. Znaki drogowe pokryte folią odblaskową typu 2 bez montażu 25. Lustro prostokątne 800mm x 1000mm 26. Lustro prostokątne poliwęglanowe 800mm x 1000mm 27. Słupek ozdobny (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia) 28. Montaż słupka ozdobnego z odzysku 29. Poprawa słupka ozdobnego 30. Montaż słupka wyjmowanego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia) 31. Lustro drogowe okrągłe 600mm 32. Lustro drogowe okrągłe poliwęglanowe 600mm 33. Barierka ozdobna wraz z montażem (wymiary i zdjęcie barierki znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia) 34. Bariera drogowa U-11a, rurowa, materiał: stal ocynkowana, malowanie proszkowe, mocowanie na stopie wraz z montażem 35. Bariera drogowa U-11a, rurowa, materiał: stal ocynkowana, na fundamencie betonowym wraz z montażem 36. Tabliczki z informacją miejską 37. Słupek blokujący U-12c wraz z montażem 38. Oklejenie istniejącego słupka blokującego U-12c folią odblaskową I generacji 39. Montaż progu zwalniającego 40. Segment progu podrzutowego gumowego, długość najazdowa 40 cm wraz z montażem 41. Zakończenie progu podrzutowego gumowego, długość najazdowa 40 cm wraz z montażem 42. Wykonanie oznakowania poziomego (m.in. znaki P-10, P-19, P-20, P-21, P-24) w technologii cienkowarstwowej 43. Wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej masą chemoutwardzalną (znaki P-10) 44. Usuwanie starego oznakowania poziomego poprzez frezowanie lub piaskowanie Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Prace należy wycenić w oparciu o kalkulację cenową, stanowiącą załącznik do Formularza oferty. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym. Ilość prac przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego prac nie przewiduje się ponownego negocjowania cen jednostkowych. Przewidziane do realizacji prace będą realizowane do wysokości środków przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego i będą się odbywały na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy. Jeżeli prace nie będą odpowiadały opisowi pozycji w kalkulacji cenowej, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ceny jednostkowe tych prac. Konstrukcja i sposób umieszczania oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz inne elementy oznakowania powinna być zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r., nr 220, poz. 2181). Wymiary i zdjęcia urządzeń zabezpieczających: Zdjęcie Nazwa i wymiary Słupek ozdobny (poz. 27 Kalkulacji cenowej) - długość całkowita: 90 cm - obwód: ok. 25 cm - średnica: 80 mm Słupek wyjmowany (poz. 30 Kalkulacji cenowej) - długość całkowita: 115 cm - długość (części) słupka wystającej ponad nawierzchnię: 90 cm - obwód: ok. 25 cm - średnica: 80 mm Barierka ozdobna (poz. 33 Kalkulacji cenowej): - szerokość (rozstaw w osiach): 1100 mm - wysokość całkowita: 1200 mm - wysokość (części) bariery nad nawierzchnią: 700 mm - wysokość (części) bariery pod nawierzchnią: 500 mm   Wymiary i opis tablicy z informacją miejską (poz. 36 Kalkulacji cenowej) Tablice dwustronne i jednostronne z nazwą ulicy – rozmiar 165:750 mm złożone z dwóch płatów blachy aluminiowej o grubości 1 mm, pokryte białą folią odblaskową 1-wszej generacji w ocynkowanej proszkowo na kolor niebieski (RAL 5017) i czerwony (RAL-3000) w szerokiej ramce (RAL 7035). Napisy wykonane w technologii druku solwentowego dodatkowo zabezpieczonego folią UV w kolorze białym (RAL 9016).   Część III zamówienia: Kod CPV: 45233442-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na naprawie nawierzchni dróg gruntowych i terenów wskazanych przez Zamawiającego oraz transport kruszyw i ziemi. W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się m.in.: 1. Pracę samochodu 10t wraz z operatorem. 2. Pracę koparko-ładowarki wraz z operatorem. 3. Pracę samochodu pod koparkę 10t wraz z operatorem. 4. Pracę zagęszczarki płytowo-wibracyjnej wraz z operatorem. Sposób wykonania i odbioru robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Roboty należy wycenić w oparciu o kalkulację cenową, stanowiącą załącznik do Formularza oferty. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym. Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego prac nie przewiduje się ponownego negocjowania cen jednostkowych. Przewidziane do realizacji roboty będą realizowane do wysokości środków przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego i będą się odbywały na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy.   Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Miejska Kamienna Góra reprezentowana przez Burmistrza Miasta Kamienna Góra z siedzibą w Kamiennej Górze (58-400) przy Placu Grunwaldzkim 1;  z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamiennagora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach