Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych i powiatowych

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, Główna 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447316639
  • Data zamieszczenia: 2023-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    Główna 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 447316639
    REGON: 590647983
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych i powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży drogowej związane z bieżącym utrzymaniem dróg publicznych gminnych i powiatowych oraz wewnętrznych których zarządcą jest Wójt Gminy Kleszczów w latach 2023-2024 w zakresie dochowania należytego stanu technicznego nawierzchni. Roboty będą realizowane na drogach gminnych i powiatowych (powiatu Bełchatowskiego oraz Radomszczańskiego), administrowanych przez Gminę Kleszczów zgodnie z prawem własności, dysponowania oraz zawartymi porozumieniami na przejęcie dróg powiatowych w zarząd. Łączna ilość dróg objętych utrzymaniem wynosi 162.1 km w tym: • 90,1 kilometrów publicznych dróg gminnych, • 37 kilometrów dróg powiatowych (dla których z mocy zawartych porozumień Zarządcą jest Wójt Gminy Kleszczów)• 35 km gminnych dróg wewnętrznych.Wyszczególnienie rodzaju robót i szacowanej ilości określa Załącznik do oferty – Formularz obliczenia ceny – kolumna nr 3 – „SZACOWANA ILOŚĆ ROBÓT DO WYKONANIA”. Formularz obliczenia ceny oferty, został podany w celu zapewnienia porównywalności ofert. Zakres zamówienia nie będzie większy niż wynikający z Formularza obliczenia ceny oferty – jest to zakres maksymalny. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że wskazane w Formularzu obliczenia ceny oferty szacowane ilości prac nie ulegną zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie przewidywanego zakresu prac, które to zmniejszenie obliczone będzie w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Formularzu obliczenia ceny oferty. Ewentualne zmniejszenie będzie mogło nastąpić o kwotę do 1.000.000,00 zł brutto w zakresie jednej, lub kilku, lub wszystkich pozycji wyartykułowanych w Formularzu obliczenia ceny (w zależności od potrzeb Zamawiającego). Okolicznością, w której ww. zmniejszenie może nastąpić są rzeczywiste potrzeby Zamawiającego, tzn. w przypadku, gdy faktyczne potrzeby związane z utrzymaniem, lub konserwacją, lub naprawą dróg będą mniejsze niż przewidywane - Zamawiający będzie mógł skorzystać ze zmniejszenia zakresu przedmiotu, którego wartość wg cen jednostkowych (wartość zmniejszenia) nie przekroczy łącznie 1.000.000,00 zł brutto. Zakres potrzeb będzie uwarunkowany faktycznym stopniem degradacji dróg jaki zaistnieje w terminie realizacji zamówienia.Przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia.Uprawnienie Zamawiającego do zmniejszenia zakresu zamówienia, z którego może, ale nie musi on skorzystać, nie jest źródłem zobowiązań Zamawiającego w momencie udzielania zamówienia podstawowego.Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia przewidywanego zakresu prac w stosunku do oszacowanej ilości/zakresu wskazanej w Formularzu obliczenia ceny oferty (w przedziale do „minus” 1.000.000,00 zł brutto), ani roszczenie o zmniejszenie przewidywanego zakresu prac.Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego zmniejszania zakresu robót i wynagrodzenia z uwzględnieniem powyższych granic.W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia, wynagrodzenie wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia będzie obliczone na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie w sposób określony w pkt 24 SWZ.Zmniejszenie zakresu zamówienia następuje poprzez brak złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia, o którym mowa w pkt 3.4.-3.9. projektowanych postanowień umowy – wzór umowy stanowiących załącznik do SWZ.2. Pozostałe informacje• Odpady i materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca , wywiezie i zutylizuje na swój koszt w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Nadmiar destruktu/gruzu/kruszywa jest własnością Wykonawcy.• Wykonanie wszelkich robót rozbiórkowych istniejących elementów, wycinka zieleni, utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wbudowania, odtworzeń nawierzchni po przekopach do stanu co najmniej zgodnego z pierwotnym, zapewnienie prawidłowego odwodnienia wykopów na czas prowadzonych prac, regulacja istniejących urządzeń leży po stronie Wykonawcy.• Wszelkie prace przy i nad czynnymi sieciami, w szczególności kolizje Wykonawca będzie wykonywał za uprzednim powiadomieniem gestorów sieci, na ich warunkach i na swój koszt.• Wykonawca zapewni, że wykonywane roboty i towarzyszące im instalacje nie spowodują szkód lub zakłóceń w połączeniach komunikacyjnych takich, jak drogi powiatowe, gminne, lokalne. Wykonawca weźmie zwłaszcza pod uwagę ograniczenia dotyczące dopuszczalnego ciężaru lub obciążenia przy wyborze tras dojazdowych i rodzaju pojazdów dostawczych jak również uwzględni tymczasowe organizacje ruchu wprowadzone na okoliczność wykonywania robót budowlanych na terenie Gmin Kleszczów przez odrębnych Wykonawców.• Wszelkie działania i zachowania, które Wykonawca uważa za konieczne i niezbędne w celu ochrony lub wzmocnienia odcinków dróg będą podjęte na koszt Wykonawcy. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich w/w działaniach, które zamierza podjąć, przed przystąpieniem do ich realizacji. Wszelkie naprawy szkód spowodowanych na drogach, mostach w wyniku robót, transportu materiałów, maszyn i urządzeń dokonane będą na koszt Wykonawcy.• Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzania dokumentacji dokumentującej wszystkie wykonywane roboty. Dokumentację fotograficzną należy przekazywać na nośniku elektronicznym wraz z każdą składaną fakturą. • Wykonawca wykona we własnym zakresie doprowadzenie wody i energii elektrycznej w obrębie prowadzonych prac Koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej i elektrycznej oraz koszt zamontowania liczników, elektrycznych i wody, koszt tymczasowego składowania materiałów pochodzących z rozbiórki, koszty zaplecza budowy ponosić będzie Wykonawca.• Wykonawca odtworzy wszystkie zniszczone punkty osnowy geodezyjnej i zniszczone graniczniki. Wszelkie prace nad czynnymi sieciami, w szczególności kolizje Wykonawca będzie wykonywał za uprzednim powiadomieniem gestorów sieci, na ich warunkach i na swój koszt.• Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia od dnia Odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach