Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie czystości ulic i chodników na terenie miasta Nowe.

Gmina Nowe ogłasza przetarg

  • Adres: 86170 Nowe, Pl. Św. Rocha
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 37 210 , fax. 52 33 28 466
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe
    Pl. Św. Rocha 5
    86170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 37 210, fax. 52 33 28 466
    REGON: 9235103800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie czystości ulic i chodników na terenie miasta Nowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Bieżące utrzymanie czystości ulic i chodników na terenie miasta Nowe.”. Zakres prac do wykonania w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje: W I strefie utrzymania czystości: wymiatanie ręczne lub mechaniczne chodników oraz nawierzchni ulic zapewniające ich czystość, zbieranie papierów i innych nieczystości, wyrywanie lub wykaszanie chwastów; Częstotliwość wykonania prac: co najmniej raz w tygodniu. W strefie I długość jezdni - 3 101,00m, powierzchnia 13 444,60 m2, powierzchnia chodnika - 11 118,00m2. W II strefie utrzymania czystości: wymiatanie ręczne lub mechaniczne chodników oraz nawierzchni ulic zapewniające ich czystość, zbieranie papierów i innych nieczystości, wyrywanie lub wykaszanie chwastów; częstotliwość wykonania prac: co najmniej raz na 2 tygodnie. W strefie II długość jezdni 13 743,00m, powierzchnia 66 387,00m2, powierzchnia chodnika 16 275,00m2. W III strefie utrzymania czystości: sprzątanie ulic i chodników, zbieranie papierów i innych nieczystości, wyrywanie lub wykaszanie chwastów; częstotliwość wykonania prac: na polecenie zamawiającego nie więcej niż 6 razy w okresie objętym umową.Do Strefy III zalicza się: 1) ul. Tczewska, 2) ul. Bydgoska, 3) pobocze ul. Wiślanej, 4) ul. Łąkowa (pow. 1360 m2), 5) ścieżka piesza od Alei 3. Maja do ulicy Fabrycznej (pow. 380m2), 6) wiaty przystankowe, 7) ścieżka pieszo- rowerowa od Alei 3. Maja do bramy Pracowniczych Ogródków Działkowych (długość: 1340 m), 8) Chodniki od stadionu do Pracowniczych Ogródków Działkowych (pow. 1100 m2). Uwaga: szczegółowy zakres prac na wiatach przystankowych obejmuje bieżące utrzymanie czystości ścian i szyb przystankowych poprzez usuwanie napisów oraz naklejanych ogłoszeń i informacji; częstotliwość wykonania prac: nie więcej niż 6 razy w okresie objętym umową. Wyłączone z przedmiotu zamówienia: Działki Gminy Nowe przekazanych w administrowanie PUM Sp. z o.o. z siedzibą w Nowem, ponieważ utrzymanie posesji w czystości należy do obowiązków Zarządcy. Pozostałe zadania: 1)wycinanie chwastów z terenów nie objętych zamówieniem na pielęgnację terenów zielonych, 2)przemalowanie odświeżające balustrad ochronnych schodów: a) z ul. Leśnej na drogę krajową nr 91, b) z przejścia przez teren po byłym PKP od ul. Al. 3-go maja do ul. Dworcowej, c) schody z ul. Obywatelskiej, d) poręcze ul. Nowy Świat e) Ślusarska - Boczna f) Stroma
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Oryginalne lub notarialnie podpisane ZOBOWIĄZANIE innego podmiotu, a w przypadku podmiotów trzecich biorących udział w części realizacji zamówienia dokument potwierdzający udział podmiotu w realizacji zamówienia – jeśli występuje (Załącznik nr 7 do SIWZ - opcjonalnie); 3. Opłaconą polisę ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł.; 4. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 6. Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisania mowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych wykonawców. 7Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę upełnomocnioną do reprezentowania Wykonawcy). Wszystkie oświadczenia i formularze powinny być sporządzone ściśle wg wzorów zamieszczonych przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów trzecich, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio: wykonawcy lub podmiotów trzecich muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub przez te podmioty. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie rozbieżności decydująca jest treść tłumaczenia polskiego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach