Przetargi.pl
Bieżące remonty nawierzchni i utrzymanie dróg: powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych położonych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65
    95040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące remonty nawierzchni i utrzymanie dróg: powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych położonych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót związanych z bieżącymi remontami oraz utrzymaniem nawierzchni na drogach: powiatowych, gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Koluszki. 2) Długość poszczególnych dróg położonych na terenie Gminy Koluszki wynosi: a) powiatowych ok. 42,5 km, b) gminnych ok.130 km, c) wewnętrznych ok. 120 km. II. Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1) Wycinkę i remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych masą mineralno - bitumiczną przy głębokości ubytku średnio 6 cm, 2) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych przy użyciu mas asfaltu lanego z wycinką miejsc uszkodzonych, 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami za pomocą remontera typu PATCHER, 4) Zalanie szczelin, pęknięć dylatacji w nawierzchni bitumicznej i betonowej asfaltem na gorąco, 5) Interwencyjne zabezpieczenie w ciągu 4 godzin od zgłoszenia ubytku w drodze, ulicy stanowiące bezpośrednie zagrożenie dla ruchu kołowego poprzez: uzupełnienie nawierzchni utwardzonej masą na zimno, a nieutwardzonej tłuczniem kamiennym, 6) Frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 5 – 10 cm frezarką drogową. Materiał z rozbiórki własnością Zamawiającego. Załadunek i odwóz destruktu na odległość do10 km, 7) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno- bitumicznej o grubości od 1 cm – do 2 cm, 8) Wykonanie skropienia nawierzchni drogowej asfaltem oraz nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Nawierzchnia dla ruchu KR-2, 9) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym, 10) Wykonanie korytowania, warstwy odsączającej, podbudowy z tłucznia kamiennego ( dolomit lub inna skała twarda) i wywozem urobku na odległość do 6 km, 11) Wykonanie poboczy z destruktu grubości 15 cm po uwałowaniu przy użyciu rozkładarki do poboczy, 12) Wykonanie poboczy z destruktu grubości 15 cm po uwałowaniu przy użyciu rozkładarki do poboczy. Materiał zamawiającego. 13) Wykonanie poboczy z klińca kamiennego o grubości 15 cm po uwałowaniu przy użyciu rozkładarki do poboczy, 14) Korytowanie poboczy o szerokości od 0,5 do 1,5 m i głębokości 20 cm z wykonaniem podsypki piaskowej gr.10 cm, 15) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, 16) Regulacja pionowa wpustów deszczowych, 17) Regulacja pionowa studni telefonicznych, 18) Regulacja pionowa obudowy zaworu wodociągowego, 19) Wymiana uszkodzonych studzienek kanalizacyjnych, 20) Wymiana uszkodzonych wpustów deszczowych, 21) Wymiana uszkodzonych skrzynek wodociągowych, 22) Udrożnienie rowów przy grubości namułu do 10 cm wraz z wywozem urobku, 23) Pogłębienie rowów z profilowaniem skarp, grubości namułu do 30 cm z wywozem urobku, 24) Kopanie rowów odwadniających, trapezowych 1 m x 1 m, 25) Kopanie rowów odwadniających, trapezowych 1,5 m x 1,5 m, 26) Wykonanie przepustów z PEHD DN 400 mm - DN 800 mm wraz z rozbiórką starego i ich wywozem gruzu, 27) Udrożnienie i czyszczenie przepustów rurowych DN 400 mm - DN 800 mm, 28) Wykonanie murków oporowych dla przepustów drogowych DN 400 mm - DN 800 mm, 29) Ścinka poboczy do szer. 1,50 m, 30) Profilowanie dróg równiarką drogową, Szczegółowe ilości prac będących przedmiotem niniejszego przetargu ujęte są w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 50.000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz cen jednostkowych - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach