Przetargi.pl
Bieżące remonty dróg na terenie Gminy Węgliniec

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2019-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące remonty dróg na terenie Gminy Węgliniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1 – zakup tłucznia kamiennego 0÷31,5 mm w ilości 1 307 ton 1. Dostawa tłucznia będzie następowała sukcesywnie w ilościach i do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 2. Dostawy tłucznia będą realizowane od dnia podpisania umowy do 30 października 2019r. i do tego czasu tłuczeń będzie przechowywany u wykonawcy. 3. Ilość ton określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji. 4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zakupionych ton zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie. 5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia ZADANIE NR 2– wynajem sprzętu - równiarka samojezdna – ok. 156 godz., walec samojezdny – ok. 170 godz. 1. Wynajem sprzętu wraz z kierowcą lub operatorem będzie następował sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 30 października 2019r. 2. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia w/w sprzętu wraz z uprawnionym kierowcą lub operatorem w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 3. Ilość godzin pracy określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji. 4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych na karcie drogowej godzin usługi z ceną jednostkową określoną w ofercie. 5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. ZADANIE NR 3 – wynajem transportu - transport towarowy materiałów sypkich – ok. 55.000 tonokilometrów 1. Wynajem transportu wraz z kierowcą będzie następował sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 30 października 2019r. 2. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia w/w transportu wraz z uprawnionym kierowcą w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego 3. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych na karcie drogowej tonokilometrów według ceny jednostkowej określonej w ofercie. 4. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. ZADANIE NR 4 – Remont nawierzchni bitumicznych przy użyciu gotowej mieszanki mineralno – bitumicznej- lub recyklera ok. 300 m2 1. Zakres robót obejmuje: a) wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni b) oczyszczenie uszkodzeń i wywiezienie rumoszu; c) skropienie bitumem naprawianego miejsca; d) rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej; e) zagęszczenie poszczególnych warstw; f) skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i posypanie kruszywem. 2. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy wykonanie prac w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego nawierzchni dróg. 3. Rzeczywista wartość robót zostanie określona na podstawie zlecenia zamawiającego wg ceny jednostkowej. Każde zlecenie będzie naliczane protokołem pomiarów powykonawczych według obmiarów i ceny jednostkowej. 4. Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 30 października 2019r. 5. W formularzu oferty podano szacunkową ilość materiałów, metrów, godzin, tonokilometrów, które służą tylko i wyłącznie do porównania ofert. 6. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do trzech dni roboczych od otrzymania zlecenia od Zamawiającego. 7. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Jeżeli w dokumentacji technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 6. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą standardów określonych w dokumentacji projektowej. Zaoferowane rozwiązanie równoważne nie może powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. 1. Podwykonawstwo: 1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 2) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 11 ustawy Pzp, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 4 do SIWZ. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osób wykonujących czynności wymienione w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności; 3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi Formularz nr 56 do SIWZ. 4) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy – formularz nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.wegliniec.pl informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi Formularz Nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. 6. Pozostałe dokumenty nie wymienione w pkt. od 1 do 5 niniejszego rozdziału siwz: 1) wypełniony formularz ofertowy - Formularz Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt 12 ppkt. 2-3 rozdziału X SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach