Przetargi.pl
„Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice – Dziedzice”

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2147110 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 2147110, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 52360800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice – Dziedzice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice – Dziedzice” obejmuje:  bieżące opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody w gminie Czechowice-Dziedzice;  utrzymanie czystości koszy i ławek poprzez ich umycie i dezynfekcję oraz mycie tablic z planem miasta;  bieżące utrzymanie i oczyszczanie terenów gminnych poprzez ręczne i mechaniczne oczyszczanie nawierzchni placów, parkingów, alejek oraz zbieranie odpadów komunalnych, usuwanie nieestetycznych kwiatów i wypalonych zniczy pozostałych po świętach okolicznościowych; zimowe utrzymanie alejek, placów, parkingów;  bieżąca konserwacja i utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń do rekreacji oraz placów zabaw poprzez zabaw poprzez codzienny monitoring gminnych placów zabaw oraz terenów do uprawiania sportu, systematyczne wykonywanie kontroli wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowej, skate parku, elementów małej architektury itp. – kontrola podstawowa wykonywana raz na tydzień natomiast kontrola funkcjonalna raz w miesiącu, wykonywanie drobnych napraw, zmywanie graffiti z urządzeń zabawowych, zabezpieczenie uszkodzonych elementów;  bieżące utrzymanie i oczyszczanie pasów drogowych dróg gminnych poprzez zbieranie odpadów z pasów drogowych, usuwanie elementów po kolizjach drogowych, usuwanie elementów zagrażających bezpieczeństwa, ręczne i mechaniczne oczyszczanie chodników i jezdni, zimowe utrzymanie chodników, zatok parkingowych, itp. na terenie miasta;  wywóz i zagospodarowanie odpadów. Szczegółowy zakres opisany jest w specyfikacji usługi. W dokumentacji nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zobowiązany jest również do wskazania parametrów równoważności. Do opisu przedmiotu zamówienia stosuje się nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Szczegółowy zakres usługi określony jest w załączniku nr 6 do SIWZ – specyfikacja usługi oraz załącznik nr 7 do SIWZ – projekt umowy, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy, niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Zamawiający wymaga, aby w szczególności niżej wymienione czynności w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę: - prace związane z opróżnianiem koszy ulicznych; - prace związane z oczyszczaniem miasta (zbieranie odpadów, ręczne zamiatanie) Po zawarciu umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa wyżej realizujących prace objęte umową. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wskazanymi w oświadczeniu, o zatrudnieniu. Informacje wrażliwe wynikające z przekazywanych dokumentów podlegające ochronie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych winny być zanonimizowane. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących prace objęte umową. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ (wypełniony zgodnie z Działem XIII – Opis sposobu obliczenia ceny); 1.3. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.5. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.6. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej. 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach