Przetargi.pl
„Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice”

GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 214 71 14
  • Data zamieszczenia: 2024-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
    Plac Jana Pawła II 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 214 71 14
    REGON: 276258121
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice” obejmuje:- bieżące utrzymanie i oczyszczanie terenów gminnych w tym nawierzchni placów, parkingów, alejekw tym mechaniczne i ręczne oczyszczanie, usuwanie zanieczyszczeń z terenów zielonych i zieleni urządzonej;- bieżące utrzymanie i opróżnianie koszy na odpady w tym mycie, dezynfekcja, naprawa;- bieżące utrzymanie i opróżnianie koszy na psie odchody w tym mycie, dezynfekcja, naprawa;- bieżące utrzymanie czystości ławek oraz tablic z planem miasta w tym mycie, dezynfekcja, naprawa;- bieżące utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń służących do rekreacji oraz placów zabaww tym codzienny monitoring, wykonywanie systematycznej kontroli elementów wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowej, skate parku, elementów małej architektury, innych terenów służących do sportu, zmywanie graffiti, niwelacja podłoży wykonanych ze żwiru, mycie i dezynfekcja urządzeń, wykonywanie drobnych napraw;- bieżące utrzymanie i oczyszczanie pasów drogowych dróg gminnych w tym nawierzchnie chodników, zatok parkingowych, jezdni, wysepek rozdzielających jezdnię w ciągach ulicznych, przyulicznych ciągów ściekowych, usuwanie elementów po kolizjach drogowych, mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie, usuwanie zanieczyszczeń z terenów zieleni urządzonej oraz trawników znajdujących się w pasach drogowych;- zimowe utrzymanie alejek, placów, parkingów, zimowe utrzymanie chodników, zatok parkingowych, dróg osiedlowych, itp.Szczegółowy zakres opisany jest w specyfikacji usługi, która stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia.Szczegółowy zakres usługi zawiera:- załącznik nr 10 do SWZ – specyfikacja usługi- załącznik nr 11 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): Główny przedmiot: 90610000 – 6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowe przedmioty: 90600000 – 3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90513200 – 8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90620000 – 9 Usługi odśnieżania 90630000 – 2 Usługi usuwania oblodzeni 77320000 – 9 Usługi utrzymania terenów sportowych3. Przedmiotowe środki dowodowe:Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przedmiotowym postępowaniu.W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.4. Rozwiązania równoważne. 4.1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, producenta, dostawcę, homologacje, oznaczenie norm, patenty lub pochodzenia materiałów, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.4.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.4.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy art. 95 ustawy Pzp. 5.1. Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 1465) w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Zamawiający wymaga, aby w szczególności niżej wymienione czynności w ramach realizacji niniejszej umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę:− bieżącym utrzymaniem czystości terenów gminnych, jezdni, chodników, alejek, zatok parkingowych, parkingów;− opróżnianiem koszy na odpady oraz koszy na psie odchody;− bieżącym utrzymaniem w sprawności technicznej urządzeń zabawowych;− zimowym utrzymaniem.5.2. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w pkt 5.1. powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym załącznik do SWZ.5.3. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.6. Aspekt środowiskowyZamawiający przewidział ekologiczny charakter zamówienia w kryteriach oceny ofert. Kryterium pn. „Aspekt środowiskowy” będzie rozpatrywane na podstawie wykazania pojazdu (pojazd ze skrzynią ładunkową o DMC do 3,5 T) spełniającego normę emisji spalin „Euro VI” lub wyższą, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach