Przetargi.pl
Bieżące naprawy, prace konserwacyjne i usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące naprawy, prace konserwacyjne i usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne naprawy, prace konserwacyjne i usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy. Planowane naprawy i usuwanie awarii dotyczą zasobu komunalnego o łącznej powierzchni użytkowej 11 397,87 m2 i realizowane będą na podstawie pisemnych Poleceń wykonania prac wystawianych przez Zamawiającego. Przykładowy zakres prac naprawczych określa przedmiar robót oraz STWIOR. W przypadku robót wykraczających poza zakres ujęty w kosztorysie ofertowym sporządzonym na podstawie załączonego przedmiaru robót, rozliczenie nastąpi z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania określonych poniżej: 1) stawka r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku - będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w ofercie Wykonawcy, 2) ceny materiałów - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych (IMB; IME i IMI) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym - ceny zakupu uwzględniają koszty zakupu materiałów 3) ceny sprzętu - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach pracy sprzętu (IRS) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości poszczególnych prac i zakresu określonego w przedmiocie zamówienia, z zastrzeżeniem, że nie zmieni to wysokości wynagrodzenia maksymalnego określonego w umowie. Ponadto zamawiający nie jest zobligowany do wykorzystania całej kwoty wynagrodzenia, z zastrzeżeniem, iż zostaną zlecone naprawy o wartości minimum 80% wartości brutto. Kody CPV i ich nazwy: 45000000-7 Roboty budowlane 45400000-7 Roboty tynkarskie 45422100-2 Stolarka drewniana 45263700-5 Roboty w zakresie pokrywania betonem 45442100-8 Roboty malarskie 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zakres prac określa przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do S.I.W.Z 4. Zakres planowanych robót obejmuje między innymi: -zbicie i uzupełnienie tynków, uzupełnienie lub zbicie z wyrównaniem szlichty posadzek w budynku oraz balkonach, wykonanie odpowiednich spadków i uszczelnieniem styków z murem, montaż: ościeżnic okiennych i drzwiowych, malowanie po robotach ogólnobudowlanych, mocowanie: parapetów, okapników, naprawa, uzupełnienie drewnianych elementów stolarki budowlanej: schody, barierki, podłogi, kratki, wycieraczki, impregnacja pokostem, malowanie farbą ochronną, naprawa: elementów drewnianych, drabin, włazów na dach, balustrad, krat, pokrycia powierzchni dachu krytego papą z wykonaniem smarówki, obróbek blacharskich balkonów i tarasów wraz z robotami towarzyszącymi, podokienników, dachów krytych blachą, wyłazów na dach- uszczelnienie, obróbek blacharskich, nadanie spadków, prostowanie, umocowanie, udrożnienie przewodów kominowych, wymiana: obróbek blacharskich, rynien, nadanie spadków i prostowanie, rur spustowych, nalutowanie łat, czyszczenie rynien wraz z nadaniem spadku i drobną naprawą, czyszczenie rur spustowych do czyszczaka żeliwki, lokalizowanie przewodu kominowego dla podłączenia paleniska dymowego, spalinowego lub wentylacji, podłączenie ( przełączenie ) paleniska pieca gazowo-kąpielowego wraz z rurą łączącą i wykuciem otworu, wymiana kratki wentylacyjnej lub drzwiczek rewizyjnych wraz z materiałem ( kratka, drzwiczki ) i wykuciem otworu, podłączenie ( przełączenie ) kratki wentylacyjnej lub drzwiczek rewizyjnych wraz z materiałem ( drzwiczki, kratka ) i wykuciem otworu, przekucie czapy kominowej, wykucie otworu w ścianie, zainstalowanie nasady wiatrochronnej typu „Caga” na przewodzie kominowym, zabezpieczenie ( siatkowanie ) przewodów kominowych, wentylacyjnych przed ptakami, inne roboty ogólnobudowlane związane z charakterem prac 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty pomocniczych przy demontażu, usuwaniu gruzu, pracach porządkowych oraz zabezpieczających. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisu osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Sposób realizacji zamówienia. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą-Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, wg powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku. Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Kwota i termin wniesienia wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 zł) 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 07.03.2019 roku o godz. 10:00 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 05.04.2019 roku; 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta, sporządzona według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 4 do S.I.W.Z.; 2) Kosztorys ofertowy, sporządzony według przedmiaru robót – stanowiącego załącznik nr 1b) do OPZ 3) Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach wykonawca dołącza do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (potwierdzenie przelewu), oryginał poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, składa w kasie Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Plac Czerwca 1976 r. Nr 1, 02-495 Warszawa. 4) Zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zdolnościach lub sytuacji, którego wykonawca będzie polegał lub innych dokumentów lub oświadczeń w przypadku realizacji zamówienia lub części zamówienia przy użyciu innych podmiotów, powinno być załączone do oferty. Na podstawie zobowiązania lub innych dokumentów lub oświadczeń, zamawiający dokona oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceni, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizują roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą 5) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa powinno być załączone do oferty i w szczególności zawierać wskazanie; - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu i siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. 6) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres w tym podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku ustanowienia pełnomocnika, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach