Przetargi.pl
Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, ul. gen. Władysława Andersa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 212 34 25 , fax. 67 212 46 81
  • Data zamieszczenia: 2017-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
    ul. gen. Władysława Andersa 10
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81
    REGON: 57076656800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I - Naprawa cząstkowa nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni, min. gr. 4cm. - Naprawa nawierzchni masą z recyklera, min. gr. 4cm - Interwencyjna naprawa nawierzchni masą z recyklera, z otaczarni lub na zimno w ciągu 24 godz. od zgłoszenia gr. do 8cm - Naprawa przepustu Ø 600, wymiana kręgów betonowych na rury karbowane z PP z umocnieniem wlotów i wylotów brukowcem - Profilowanie i utwardzanie nawierzchni gruntowych - Naprawa nawierzchni gruntowej i utwardzonej - Ścinka poboczy, wykonanie rowu przydrożnego - Naprawa nawierzchni chodnika z elementów betonowych - Ustawienie, regulacja lub wymiana elementów betonowych: krawężniki i obrzeża - Wykonanie warstwy z piasku - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - Regulacja studni - Wykonanie warstwy wiążącej, ścieralnej z MMA - Roboty rozbiórkowe - Frezowanie nawierzchni - Projekt tymczasowej organizacji ruchu - Oznakowanie drogowe, balustrady segmentowe Zadanie II - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6-8cm lub płyt betonowych, rozbiórka i ułożenie materiału z rozbiórki na podsypce cem. – piaskowej gr. 4cm - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej lub płyt betonowych, rozbiórka i ułożenie nowej kostki brukowej gr. 6-8cm na podsypce cem. – piaskowej gr. 4cm z wywiezieniem gruzu z rozbiórki - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6-8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm - Interwencyjne naprawy nawierzchni chodnika z elementów betonowych - Wykonanie przykanalika Ø 150 – 200 - Balustrada schodowa zewnętrzna z pochwytem, balustrada segmentowa U-12A, słupki blokujące U-12C wraz z montażem - Elementy betonowe (krawężniki / obrzeża) - Podbudowa z destruktu betonowego, z kruszywa łamanego, z betonu - Plantowanie z obsianiem trawą - Wykonanie studzienki deszczowej, przykanalika - Roboty rozbiórkowe, mechaniczne wykonanie koryta - Regulacje studni, zaworów - Projekt przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z uzgodnieniami, projekt tymczasowej organizacji ruchu - Spoinowanie nawierzchni z kostki kamiennej fugą epoksydową „Sopro PF” lub równoważną - Naprawa nawierzchni masą z recyklera, min. gr. 4cm Zadanie III - Utrzymanie studzienek kanalizacji deszczowej z przykanalikiem – usuwanie zanieczyszczeń. - Regulacja pionowa istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej przy użyciu masy szybkowiążącej modyfikowanej tworzywem sztucznym - Wymiana wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej na nowe - regulacja pionowa masą samopoziomującą. - Interwencyjna wymiana zniszczonych lub uzupełnianie brakujących kratek wpustów ulicznych w ciągu 24 godz. od zgłoszenia. - Remont cząstkowy masą z recyklera, min. gr. 4cm - Projekt tymczasowej organizacji ruchu Zadanie IV - Utrzymanie kratek wpustów deszczowych oraz usunięcie zanieczyszczeń przy krawężniku pomiędzy wpustami. - Utrzymanie sit i koszy wpustów deszczowych oraz wpustów połączonych z rozsączaczami skrzynkowymi. - Interwencyjne wykonanie drobnych napraw polegających na spawaniu, cieciu, skręcaniu śrubami itp. (dot. poręczy schodów terenowych, balustrad mostowych, rusztów studzienek deszczowych, barier sprężystych itp.) w ciągu 24 godz. od zgłoszenia - Projekt tymczasowej organizacji ruchu Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących zadanie. Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca oświadczy, iż zatrudnia na umowę o pracę wszystkie osoby wykonujące zadanie. W terminie 10 dni od rozpoczęcia wykonywania zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu dokumenty potwierdzające zatrudnianie wskazanej przez siebie ilości osób na umowę o pracę. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca złoży kserokopię powyższych dokumentów, z których wcześniej usunięte zostaną dane osobowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach