Przetargi.pl
Bieżące i awaryjne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2411270 , fax. 32 2414060
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Bałtycka 8 A
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 2411270, fax. 32 2414060
    REGON: 00016624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuim.chorzow.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące i awaryjne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące i awaryjne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym Wykonawca może złożyć ofertę, zgodnie ze swoim uznaniem, w odniesieniu do jednej lub obu części zamówienia: 1) Część 1 zamówienia: Bieżące i interwencyjne/awaryjne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego. W ramach Części 1 zamówienia Wykonawca będzie wykonywał: 1) Bieżące (systematyczne) czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego. W każdym roku świadczenia usług, Zamawiający przewiduje jednokrotne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego, tj. wpustów ulicznych w ilości ca 4300 szt. w każdym roku, odwodnienia liniowego w ilości ca 1000 mb w każdym roku oraz studni odwodnienia liniowego w ilości ca 75 szt. w każdym roku. Bieżące (systematyczne) czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego zlecane będzie w odniesieniu do całych ciągów ulic, przy czym w każdym roku świadczenia usług przewiduje się jednokrotne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego. Zakłada się, że powyższe usługi będą wykonywane w II i III kwartale każdego roku. W przypadku remontu lub przebudowy danej ulicy, Zamawiający zastrzega prawo do wyłączenia takiej ulicy z systematycznego czyszczenia urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy harmonogram rzeczowo- finansowy dotyczący realizacji tych usług.. Zapłata wynagrodzenia będzie następowała po wykonaniu usługi czyszczenia urządzeń odwodnienia ulicznego w całym ciągu danej ulicy, faktury wystawiane będą nie częściej niż jeden raz w miesiącu. W przypadku remontu lub przebudowy danej ulicy, Zamawiający zastrzega prawo do wyłączenia takiej ulicy z systematycznego czyszczenia urządzeń i ograniczenia wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi na okres 6 miesięcy liczony od daty odbioru wykonania czyszczenia danej ulicy. 2) Interwencyjne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego. Usługi interwencyjne wykonywane będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie wystawianych przez Zamawiającego pisemnych zleceń na poszczególne usługi z określeniem ich zakresu, miejsca, sposobu i terminu wykonania. Zlecenia rozliczane będą po ich wykonaniu na podstawie obmiaru oraz cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym, przy czym zlecenia te mogą być zarówno kompleksowe (tj. składające się z więcej niż jednego rodzaju usług spośród określonych w Formularzu Cenowym) jak i pojedyncze, zgodnie z potrzebami Zamawiającego związanymi z utrzymaniem urządzeń odwodnienia ulicznego. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi na okres 6 miesięcy liczony od daty odbioru wykonania danego zlecenia. Ponadto w ramach Części 1 zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zleceń awaryjnych, tj. w nagłych przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wystąpienie sytuacji takich jak: katastrofa budowlana, klęska żywiołowa, powiadomienie Wykonawcy przez straż pożarną, policję lub straż miejską o konieczności podjęcia niezwłocznych działań w zakresie określonym w umowie, jest równoznaczne z otrzymaniem zlecenia wykonania prac awaryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zamówienia przedstawiono w: a) Specyfikacjach technicznych, w zakresie wymagań wykonania i odbioru (Załącznik Nr 3 do SIWZ). b) założeniach do kalkulacji jednostkowych (Załącznik Nr 4 do SIWZ), w których dla każdej z pozycji Formularza Cenowego zostały określone zakresy prac koniecznych do wykonania. c) Formularzu Cenowym dla Części 1 (Załącznik Nr 2A do SIWZ), który zawiera przewidywane ilości usług. 2) Część 2 zamówienia: Bieżące i awaryjne czyszczenie separatorów zlokalizowanych na terenie miasta Chorzowa. Usługi w powyższym zakresie wykonywane będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie wystawianych przez Zamawiającego pisemnych zleceń na poszczególne usługi z określeniem ich zakresu, miejsca, sposobu i terminu wykonania. Zlecenia rozliczane będą po ich wykonaniu na podstawie obmiaru oraz ceny jednostkowej określonej przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi na okres 6 miesięcy liczony od daty odbioru wykonania danego zlecenia. Ponadto w ramach Części 2 zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zleceń awaryjnych, tj. w nagłych przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wystąpienie sytuacji takich jak: katastrofa budowlana, klęska żywiołowa, powiadomienie Wykonawcy przez straż pożarną, policję lub straż miejską o konieczności podjęcia niezwłocznych działań w zakresie określonym w umowie, jest równoznaczne z otrzymaniem zlecenia wykonania prac awaryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 przedstawiono w: a) Specyfikacjach technicznych w zakresie wymagań wykonania i odbioru (Załącznik Nr 3) b) założeniach do kalkulacji jednostkowych (Załącznik Nr 4 do SIWZ), w których został określony zakres prac koniecznych do wykonania. c) Formularzu ofertowym dla Części 2 (Załącznik Nr 1B do SIWZ), który zawiera przewidywaną ilość usług. 3. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (dot. każdej części zamówienia): 1) W ramach wykonawstwa należy stosować się do przepisów zawartych w STWiORB opracowanych przez P.U.H DROG-MEN, 41-700 Ruda Śląska ul. Szyb Walenty 32, stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 2) Do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie miejsca prowadzenia prac w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca wykonywania prac we własnym zakresie i na własny koszt. 4) Wykonawca odpowiada za miejsca prowadzonych prac oraz właściwe oznakowanie miejsca prac przez cały okres realizacji danego zlecenia. 5) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie prac fizycznych związanych z czyszczeniem urządzeń odwodnienia ulicznego; b) nadzorowanie pracy brygady pracowników (brygadziści). Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie zanonimizowaną umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we Wzorach umowy, stanowiących Załączniki Nr 12A i 12B do SIWZ. 6) Usługi wynikające z przedmiotu zamówienia podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%. 7) Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązki w zakresie gospodarowania odpadami powstałymi w wyniku działań wynikających lub związanych z realizacją zamówienia, w tym załadunek i wywóz odpadów z wykonanych prac, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń, w tym związków ropopochodnych, elementów obcych oraz uporządkowanie terenu miejsca pracy. Wszelkie czynności związane z gospodarką odpadami Wykonawca zobowiązany jest realizować w sposób określony w obowiązujących przepisach prawa. Wykonawca musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia, decyzje, licencje, wpisy w zakresie gospodarowania odpadami. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z powyższym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90640000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Część 1 zamówienia: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Część 2 zamówienia: 1 500 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) w gwarancjach bankowych. 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga: W przypadku wadium wnoszonego w postaci niepieniężnej, wadium należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej może zgodnie ze swoim wyborem: 1) przed upływem terminu składania ofert przesłać wadium w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia, na adres e-mail sekretariat@mzuim.chorzow.eu; 2) złożyć oryginał w formie pisemnej, tj. opatrzony własnoręcznymi podpisami osób upoważnionych do jego wystawienia, w zamkniętej kopercie opisanej „wadium” załączonej do koperty z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy Wykonawcy właściwy dla części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę – sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SIWZ (Część 1 zamówienia) lub Załącznik nr 1B do SIWZ (Część 2 zamówienia). 2) W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia- Formularz cenowy Wykonawcy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (Załączniki Nr 8 i 9 ). 4) Wadium - oryginał gwarancji lub poręczenia, zgodnie z zapisami pkt 11.1.5 SIWZ, jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz lub potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniądza. 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy (Załącznik Nr 10). 6) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.mzuim.chorzow.eu informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 tj. od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 11.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach