Przetargi.pl
Bieżąca konserwacja, usuwanie uszkodzeń, przeprowadzanie doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni w budynkach Gminy i Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego - zgodnie z cennikiem usług - w 2015 roku

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 684 52 19 , fax. 42 684 52 19
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna
    ul. Lubelska 9/11 9/11
    93-129 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 684 52 19, fax. 42 684 52 19
    REGON: 10161063100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorna.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca konserwacja, usuwanie uszkodzeń, przeprowadzanie doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni w budynkach Gminy i Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego - zgodnie z cennikiem usług - w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżąca konserwacja, usuwanie uszkodzeń, przeprowadzanie doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni w budynkach Gminy i Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego - zgodnie z cennikiem usług w roku 2015. Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części. Wykaz nieruchomości określony został wZałączniku nr 10 do SIWZ. Usługi będą realizowane w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzu Cenowym zwanym cennikiem usług stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy: Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są: zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru; zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym w terminie późniejszym). zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym. Realizacja zgłoszeń: Usługi będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty w niedziele i święta). Pilność realizacji zgłoszeń strony ustalają: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanu zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 120 minut. b) w ciągu maksymalnie 5 dni - inne sprawy w tym pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia mieszkańców. Wykonane przez Wykonawcę prace wymagają pisemnego potwierdzenia przez administratora lub pracownika nadzoru. Udzielenia gwarancji na okres min.12 m-cy, Stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi; Przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401); Odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac; Zachowania praw osób trzecich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka brutto za roboczogodzinę z narzutami
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach