Przetargi.pl
Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Morąg w latach 2011 - 2013

Urząd Miejski w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7572231 , fax. 089 7572120
  • Data zamieszczenia: 2010-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Morągu
    ul. 11 Listopada 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7572231, fax. 089 7572120
    REGON: 00068778700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Morąg w latach 2011 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca realizujący zadanie polegające na bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego, drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Morąg w latach 2011 - 2013 odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urządzeń oświetleniowych i ponosi wszelkie konsekwencje z tytułu niespełnienia powyższych wymagań, w tym także konsekwencje prawne w przypadkach, kiedy niewłaściwe prowadzenie konserwacji stwarza zagrożenie dla zdrowia i życia ludzkiego lub spowoduje zaistnienie wypadku. Nie dotyczy to zdarzeń losowych wynikłych nie z winy Wykonawcy. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje bieżącą konserwację i utrzymanie 1.655 punktów świetlnych jn. Wykonawca winien zapewnić: 1.Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach. 2.Prawidłowe funkcjonowanie zegarów astronomicznych i sterujących. 3.Utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych, a także osłon i odbłyśników opraw. wymiana bezpieczników, tabliczek, drzwiczek, żarówek, styczników, wyłączników zmierzchowych, dławików oraz układu TUZ dla lamp sodowych, uszkodzonych lub niesprawnych elementów opraw ulicznych, wkładek topikowych, zapłonnika, czyszczenie kloszy opraw oświetleniowych (raz w roku), regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, malowanie skrzynek słupowych, wysięgników i wnęk słupowych (1 raz na 3 lata), przycinanie gałęzi drzew zasłaniających lampy oświetleniowe (z wywózką), 4. Utrzymanie we właściwym stanie sieci zasilających urządzenia oświetleniowe. przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych latarniach wydzielonej sieci, usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, regulacja zwisów oświetlenia drogowego, lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci ulicznego w sieci podwieszonej. 5. Estetyczny wygląd urządzeń oświetlenia ulicznego. 6. Pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci. 7. Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 8. Naprawę zerwanych przewodów linii napowietrznych. 9. Naprawę uszkodzonych elementów sterowniczych na tablicy oświetleniowej. 10. Naprawę szkód powstałych w wyniku kradzieży lub dewastacji osprzętu i elementów urządzeń. 11. Prowadzenie całodobowego pogotowia oświetlenia. 12. Bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach oświetlenia zgłoszone awarie winny być usuwane od zaraz a usterki winny być usunięte: nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy nie świeci 1 lampa nie później niż w ciągu 12 godzin, w przypadku gdy nie świeci obwód oświetleniowy, nie później niż w ciągu 2 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy lampy świecą w godzinach dziennych, przeglądy elementów sterujących oświetleniem lub ich wymiana, (raz w roku i w przypadku zgłoszenia awarii - w ciągu 24 godz. od jej zgłoszenia), usuwanie zwarć w liniach i oprawach, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii), wykonanie pomiarów przeciwporażeniowych i pomiarów natężenia oświetlenia wraz z protokołami, (raz w roku), pionowanie pochylonych słupów, (w przypadku zgłoszenia awarii - w czasie 5 dni od momentu zgłoszenia). 13.Pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej). 14.Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych uszkodzeń urządzeń oświetleniowych i niezwłoczne zgłaszanie tego faktu Zamawiającemu. 15.Zapewnienie transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia. 16. Po każdym świadczeniu usług Wykonawca pozostawia cały teren objęty usługami w stanie czystym i nadającym się do użytkowania bez dodatkowych prac. 17.Utylizacja zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodnie z obowiązującymi przepisami w zależności od klasyfikacji odpadów. 18.Przekazywanie zgłoszeń do Zakładu Energetycznego o uszkodzonych licznikach poboru energii elektrycznej w obwodach oświetlenia ulicznego. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania zamówienia: 1. zgodnie z zakresem prac określonym powyżej, a także zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.). 2. zgodnie z wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych. 3. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 4. wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, jeśli prowadzone roboty wymagają zajęcia jezdni i powodują utrudnienia w ruchu. 5. wykonanie trwałego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót zgodnie z przepisami BHP. 6. prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zgodności z obowiązującymi normami technicznymi. 7. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych. (Dz. U. z 1999 r. Nr 80 poz. 912). 8. Instrukcja Bezpiecznej Pracy Przy Urządzeniach Elektroenergetycznych. 9. Przed przystąpieniem do realizacji usługi na urządzeniach będących własnością ENERGA OPERATOR S.A. Oddział w Olsztynie, Wykonawca każdorazowo zgłosi ten fakt Zamawiającemu, celem uzyskania stosownego zezwolenia od właściciela na wykonywanie prac na jego urządzeniach. Zapewnienie warunków BHP oraz organizacja pracy na zalicznikowej sieci oświetleniowej spoczywa na prowadzącym prace modernizacyjne. - Planowane zabiegi konserwacyjne w sieci oświetlenia podwieszonej na wspólnych konstrukcjach wsporczych z siecią elektroenergetyczna powinny być prowadzone w technologii PPN (pod napięciem). - Rozbudowa lub przebudowa istniejącej sieci oświetleniowej może być prowadzona tylko w uzgodnieniu z Energa OPERATOR S.A. - Pracowników prowadzących modernizację sieci energetycznej oświetlenia należy zapoznać z obowiązującymi procedurami związanymi z prowadzeniem ruchu elektrycznego w Energa OPERATOR S.A. - Konserwację urządzeń oświetlenia, Wykonawca prowadził będzie bez włączania oświetlenia w ciągu dnia (o ile względy bezpieczeństwa na to pozwolą). - Przed przystąpieniem do realizacji usługi na urządzeniach będących własnością ENERGA OPERATOR S.A. Oddział w Olsztynie, Wykonawca każdorazowo zgłosi ten fakt wyznaczonemu przedstawicielowi Zamawiającego, celem uzyskania stosownego zezwolenia od właściciela na wykonywanie prac na jego urządzeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-12-28 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Warszawa o/Morąg 32116022020000000061934146; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach