Przetargi.pl
Bieżąca konserwacja elewacji budynku Dom Kultury 13 Muz na Placu Żołnierza Polskiego 2 wraz z uzyskaniem pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, o którym mowa w art. 36 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

Dom Kultury "Klub 13 Muz" ogłasza przetarg

  • Adres: 70-551 Szczecin, pl. Żołnierza Polskiego 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 433 79 87 , fax. 91 433 79 87
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Kultury "Klub 13 Muz"
    pl. Żołnierza Polskiego 2 2
    70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 433 79 87, fax. 91 433 79 87
    REGON: 00123245100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13muz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorzadowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca konserwacja elewacji budynku Dom Kultury 13 Muz na Placu Żołnierza Polskiego 2 wraz z uzyskaniem pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, o którym mowa w art. 36 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja elewacji frontowej (od ul. Tkackiej i pl. Żołnierza Polskiego) budynku, w którym mieści się siedziba Domu Kultury 13 Muz na Placu Żołnierza Polskiego 2 (budynek trójkondygnacyjny, podpiwniczony, wpisany do ewidencji zabytków) wraz z uzyskaniem pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, o którym mowa w art. 36 ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi do wykonania bieżącej konserwacji elewacji budynku Dom Kultury 13 Muz, stanowiącymi załącznik nr 10. 2.Zakres zamówienia obejmuje wszystkie prace prowadzące do osiągnięcia celu, o którym mowa w ust. 1, w szczególności: 1) w zakresie uzyskania pozwolenia, o którym mowa w art. 36 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami: a) przygotowanie wniosku i programu prac konserwatorskich, oraz skompletowanie pozostałych niezbędnych dokumentów; b) złożenie wniosku do właściwego organu; c) udzielanie niezbędnych wyjaśnień lub uzupełnień w toku postępowania. d) dostarczenie ostatecznego pozwolenia do siedziby Zamawiającego. 2) w zakresie prac bieżącej konserwacji: a) wykonanie oczyszczenia elewacji, b) wzmocnienie istniejących tynków gruntem, c) naprawa spękań, rys, uszkodzeń , złuszczeń wyprawy elewacyjnej, d) malowanie elewacji kolorem wg. wskazań Miejskiego Konserwatora Zabytków, e) malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, f) wymiana przepierzenia blacharskiego (rynny), g) demontaż kolców ochrony przed ptakami i montaż kolców ochrony przed ptakami, h) usunięcie haków (pozostałych po banerach reklamowych), i) prace przygotowawcze i porządkowe; j) utrzymanie czystości i porządku podczas prowadzonych prac; k) dostarczenie, montaż i demontaż wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy; l) przygotowanie wniosku o zajęcie pasa drogowego, jeżeli zajdzie taka potrzeba w związku z realizacją przedmiotu umowy, oraz załatwienie wszystkich formalności związanych z zajęciem pasa drogowego; ł) wszelkie inne roboty konieczne do wykonania w celu zrealizowania przedmiotu umowy. 3.Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane bieżące prace konserwacyjne wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego: a)zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego; gwarancja jakości wykonawcy udzielana w tym zakresie jest niezależna od gwarancji udzielanych przez innych gwarantów (dostawców, producentów, autoryzowanych przedstawicieli itp.); b)wykonywanie czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych prac będzie realizowane niezwłocznie na żądanie Zamawiającego; c)wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych pracach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji; d)wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w okresie pierwszych trzech lat w przeglądach technicznych obiektu w zakresie dotyczącym elewacji. 4.Wymagania jakościowe i materiałowe. Organizacja prac. a)Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.). b) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości) i okazywać je na żądanie Zamawiającego. c) W przypadku konieczności składowania materiałów lub urządzeń, Wykonawca zabezpieczy je przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów. d) Prace prowadzone na czynnym obiekcie należy zabezpieczyć i wygrodzić wejście do budynku. e) Zaplecze socjalne Wykonawca ustawi na dziedzińcu budynku, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. f) Prowadzenie prac elewacyjnych należy wykonywać pod nadzorem konserwatorskim. 5.Warunki rozliczenia, odbiory, odbiór końcowy. 1)Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa o wynagrodzenie ryczałtowe (w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu cywilnego), obejmujące zakres zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne jest na podstawie faktury/ faktur, wystawionej/ych każdorazowo po wykonaniu i odbiorze prac, sporządzeniu i podpisaniu przez strony protokołu odbioru prac konserwacyjnych (końcowego lub częściowego). 3)Zamawiający dopuszcza odbiory częściowe i rozliczanie wynagrodzenia na podstawie faktur częściowych. 4)Fakturowanie nie może odbywać się częściej niż raz w miesiącu. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80 % wynagrodzenia określonego w ust. 1. 5)Termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru robót. 6)Wynagrodzenie zostanie zapłacone przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, to jest prac wskazanych w rozdziale III ust. 2 pod lit. b - d, oraz f - h.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13muz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach