Przetargi.pl
Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej w obrębie administracyjnym Gminy Miasta Reda w latach 2019-2020

Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg

  • Adres: 84-240 Reda, Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6788023, , fax. 58 6783124
  • Data zamieszczenia: 2019-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
    Gdańska 33
    84-240 Reda, woj. pomorskie
    tel. 58 6788023, , fax. 58 6783124
    REGON: 19167516100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej w obrębie administracyjnym Gminy Miasta Reda w latach 2019-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objęte są prace w zakresie • Utrzymania, konserwacji i remontów bieżących sieci kanalizacji deszczowej DN 200 – DN 1400 mm o długości ok.29 km. z udokumentowaniem czyszczenia na płycie DVD (z opisem stanu technicznego). • Utrzymania i konserwacji studni rewizyjnych DN 1000 – DN 1500 c.a. 720 szt. • Utrzymania i konserwacji wpustów ulicznych – c.a. 1370 szt. • Utrzymania i konserwacji studni chłonnych- c.a. 30 szt. • Utrzymania i konserwacji odwodnieni liniowych = c.a. 100 mb. • Utrzymania i konserwacji urządzeń przepompowni ścieków – 3 przepompownie. • Utrzymania i konserwacji przepustów DN 400, 500,600 i 1400mm – szt 4. • Czyszczenia i odmulania wylotów kanalizacji deszczowej wraz z koszeniem trawy, chwastów i samosiewów wokół wylotów – c.a 25 szt. • Utrzymania i konserwacji zbiorników wodnych ul. Leśna i Obwodowa – szt.2. • Czyszczenie urządzeń podczyszczających ( separatory, piaskowniki ) – 100 m3. • Wypompowywanie wody – 100 m3. • Utrzymania i konserwacji rowów melioracyjnych ( dno i skarpy) bagrowanie i obkaszanie, wycinka samosiewów z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń i osadu na składowisko odpadów komunalnych w Łężycach –c.a. 3000 mb. • Wywozu i utylizacji osadu z rurociągów, studni , wpustów, zbiorników , przepustów, wylotów na składowisko odpadów komunalnych w Łężycach, z dostarczeniem Zamawiającemu potwierdzenia utylizacji odpadów. Remontów bieżących sieci kanalizacji deszczowej: • Uzupełnienie krat ulicznych wpustów ściekowych – 30 szt/ rok • Uzupełnienie pokryw włazów studni - 30 szt./rok • Dostarczenie ulicznych wpustów ściekowych – 20 szt./rok • Dostarczenie włazów kanałowych – 20 szt./rok • Osadzenie ulicznych wpustów ściekowych – 20 szt./rok • Osadzenie włazów kanałowych – 20 szt./rok • Regulacja wysokościowa wpustów ulicznych i włazów kanałowych – 15 szt./rok • Osadzenie studzienki ściekowej – 10 szt./rok • Osadzenie studni betonowej do 3 m gł. - 3 szt./rok • Osadzenie studni betonowych pow. 3 m gł. – 3 szt./rok • Naprawa odwodnienia liniowego – 5 mb./rok • Wymiana k.d. DN 200 mm - 50 mb./rok • Odtworzenie nawierzchni dodatkowych – 40 m2./rok • Przykrycie studni pokrywą betonową – 5 szt./rok • Wykonanie odcięcia przyłącza – 10 szt./rok • Wykonanie prac koparko – ładowarką - 25 godz./rok • Eliminacja klawiszowania pokryw włazów i krat – 20 szt./rok • Ustawienie płyty betonowej – 10 szt./rok • Naprawa ogrodzeń obiektów kd.- 100 m2./rok • Malowanie elementów stalowych na obiektach kd. – 100 m2./rok • Renowacja elementów betonowych na obiektach kd. – 20 m2./rok • Montaż tabliczek opisowych/informacyjnych – 10 szt./rok • Naprawa liniowa nawierzchni – 30 mb./rok • Uzupełnienie wyrw, zapadlisk, osunięć ziemi ( żwir – piasek ) – 20 m3./rok. Wyżej wymienione prace ( pkt. I i II) będą prowadzone w skali 1 roku. UWAGA: Usuwanie awarii w zakresie nie obejmującym zakresu zamówienia (konieczność wymiany odc. kanalizacji deszczowej (wraz ze studniami, przykanalikami i wpustami ulicznymi) z uwagi na zły stan techniczny – załamania, przeciw spadki, rozszczelnienia, pęknięcia materiału, z którego wybudowana jest k.d. – Wykonawca przyjmie do realizacji za odrębnym wynagrodzeniem – wg cen jednostkowych ujętych w ofercie. Zamawiający wymaga lokalizacji bazy sprzętowej w miejscu umożliwiającym podjęcie czynności, w przypadku wystąpienia konieczności likwidacji skutków podtopień, z maksymalnym czasem dojazdu na miejsce awarii – 3 godziny. Zakres zamówienia dotyczy tylko obiektów i terenów należących do Gminy Miasto Reda i nie obejmuje obiektów, i terenów innych właścicieli, w tym dróg wojewódzkich i krajowych. Przedmiotem zamówienia nie jest objęta sieć deszczowa znajdująca się na terenach i obiektach zamkniętych takich jak szkoły, przedszkola, zakłady pracy, spółdzielnie mieszkaniowe, posesje prywatne itp. W przypadku braku konieczności pompowania wody z zalewisk Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia zamiennie prac z pozostałego zakresu zamówienia. W trakcie eksploatacji i konserwacji sieci Wykonawca zobowiązany będzie do: • informowania Zamawiającego o wykrytych w trakcie prowadzonej eksploatacji urządzeń kanalizacji deszczowej nielegalnych przyłączach ściekowych; • ustalenia źródeł pochodzenia dzikich dopływów ścieków do kanalizacji deszczowej; • aktualizowania na bieżąco dokumentacji inwentaryzacyjnej sieci kanalizacji deszczowej na podkładach z mapy zasadniczej w skali 1:500; • monitoringu wybranych odcinków sieci z opisem stanu technicznego i zapisem na płycie DVD; • sporządzanie protokołów z przeglądu rocznego z oceną stanu technicznego. • sporządzenia w terminie do 30.06.2019 inwentaryzacji wszystkich podłączeń (posesje prywatne, budownictwo spółdzielcze, budynki developerów, działki i tereny niezabudowane), do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. Całość zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ, z zachowaniem i przestrzeganiem przepisów BHP I Ppoż. UWAGA: Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32) ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r., (t. j. Dz.U.2016.1987 z dnia 09.12.2016 r.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.2017.519 t.j. z dnia 2017.03.13). Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru robót przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. Remonty bieżące sieci kanalizacji deszczowej - opis zakresu prac: 1) Uzupełnienie krat ulicznych wpustów ściekowych (szt.) • demontaż starego elementu • montaż nowego elementu - kratki żeliwne, ruszty, sita (żeliwne, betonowe, stalowe, polimerobetonowe - wg potrzeb), klasy D 400 lub C 250 (wg potrzeb) 2) Uzupełnienie pokrywy włazu (szt.) • demontaż starego elementu • montaż nowego elementu - Pokrywa żeliwna lub z wypełnieniem betonowym klasy D 400 lub C 250 (wg potrzeb) 3) Dostarczenie ulicznych wpustów ściekowych (szt.) • dostarczenie wpustów ściekowych o wymiarach 630 x 430 mm, klasy D 400 lub C 250 (wg potrzeb) lub innych wg potrzeb np. wpusty krawężnikowe 4) Dostarczenie włazów kanałowych (szt.) • dostarczenie włazów kanałowych Ø600 mm z pokrywą wypełnioną betonem, klasy DI 400 lub C250 (wg potrzeb) 5) Osadzenie ulicznych wpustów ściekowych (szt.) • demontaż starego wpustu • rozebranie uszkodzonej nawierzchni wokół wpustu/włazu • montaż z regulacją nowego wpustu - wpusty ściekowe o wymiarach 630 x 430mm, klasy D 400 lub C 250 (wg potrzeb) lub inne wg potrzeb np. wpusty krawężnikowe • przywrócenie/odtworzenie nawierzchni wokół wpustu do pierwotnego stanu (prawidłowego stanu) - rozliczane wg pkt 13 6) Osadzenie włazów kanałowych (szt.) • demontaż starego włazu • rozebranie uszkodzonej nawierzchni wokół wpustu/włazu • montaż z regulacją nowego włazu - włazy kanałowe Ø600 mm z pokrywą wypełnioną betonem, klasy D 400 lub C 250 (wg potrzeb) lub inne wg potrzeb (np. systemowe w studniach tworzywowych) • przywrócenie/odtworzenie nawierzchni wokół włazu do pierwotnego stanu (prawidłowego stanu) - rozliczane wg pkt 13 7) Regulacja ulicznych wpustów ściekowych oraz włazów kanałowych (szt.) • demontaż wpustu lub włazu • rozebranie uszkodzonej nawierzchni wokół wpustu/włazu • montaż z regulacją istniejącego wpustu lub włazu • przywrócenie/odtworzenie nawierzchni wokół wpustu/włazu do pierwotnego stanu (prawidłowego stanu) - rozliczane wg pkt 13 8) Osadzenie studzienki ściekowej (szt.) • demontaż starej studzienki wraz z pracami towarzyszącymi • rozebranie uszkodzonej nawierzchni wokół studzienki • montaż osadczej prefabrykowanej studzienki ściekowej o średnicy min ø450mm • przywrócenie/odtworzenie nawierzchni wokół studzienki do pierwotnego stanu (prawidłowego stanu) - rozliczane wg pkt 13 9) Osadzenie studni betonowej do 3m głębokości (szt) • demontaż starej studni wraz z pracami towarzyszącymi (wg potrzeb) • rozebranie uszkodzonej nawierzchni wokół studzienki • montaż, wymiana, naprawa studni, wraz z fundamentami, obsypkami itp. o średnicy DN min ø1000mm (ilość rozliczana za każdy metr wysokości studni, element górny lub dolny traktowany jako metr studni) • za każdorazowe zwiększenie średnicy osadzanej studni o jeden rząd wielkości np.: betonowych do DN 1200 mm, 1500 mm, 2000 mm podstawową ilość obmiarową zwiększa się o 50% • podczas zastosowania studni systemowych - tworzywowych PCV, PP itp. o średnicy DN 315 mm, 400 mm itd. - podstawową ilość obmiarową zmniejsza się o 50% • przywrócenie/odtworzenie nawierzchni wokół studni do pierwotnego stanu (prawidłowego stanu) - rozliczane wg pkt 13. 10) Osadzenie studni betonowej powyżej 3m głębokości (szt) • demontaż starej studni wraz z pracami towarzyszącymi (wg potrzeb) • rozebranie uszkodzonej nawierzchni wokół studzienki • montaż, wymiana, naprawa studni, wraz z fundamentami, obsypkami itp. o średnicy DN min ø1000mm (ilość rozliczana za każdy metr wysokości studni, element górny lub dolny traktowany jako metr studni) • za każdorazowe zwiększenie średnicy osadzanej studni o jeden rząd wielkości np.: betonowych do DN 1200 mm, 1500 mm, 2000 mm podstawową ilość obmiarową zwiększa się o 50% • podczas zastosowania studni systemowych - tworzywowych PCV, PP itp. o średnicy DN 315 mm, 400 mm itd. - podstawową ilość obmiarową zmniejsza się o 50% • przywrócenie/odtworzenie nawierzchni wokół studni do pierwotnego stanu (prawidłowego stanu) - rozliczane wg pkt 13. 11) Naprawa odwodnienia liniowego (m) • demontaż, naprawa lub wymiana wraz z pracami towarzyszącymi • rozebranie uszkodzonej nawierzchni wokół odwodnienia liniowego • montaż nowego elementu zgodnie z instrukcją producenta – odwodnienie liniowe o klasie wytrzymałości (wg potrzeb) • przywrócenie/odtworzenie nawierzchni wokół odwodnienia liniowego do pierwotnego stanu (prawidłowego stanu) - rozliczane wg pkt 13. 12) Wymiana kd ø200mm (m) • demontaż wraz z pracami towarzyszącymi (wg potrzeb) • montaż, wymiana, naprawa rur ø200 do głębokości posadowienia na poziomie do 1,5 m • za każdorazowe zwiększenie średnicy osadzanej rury o 100 mm – podstawową ilość obmiarową zwiększa się o 30% do średnicy fi 400, za każdorazowe zwiększenie średnicy osadzon rury o 100mm il. obmiarową zwiększa się o 60%. • za każdorazowe zwiększenie głębokości posadowienia osadzanej rury o 0,5 m – podstawową ilość obmiarową zwiększa się o 30% • przywrócenie nawierzchni do pierwotnego stanu (prawidłowego stanu)-rozliczane wg pkt 13 13) Odtworzenie nawierzchni dodatkowych (m2) • rozbiórka uszkodzonej nawierzchni drogowej wraz z pracami towarzyszącymi (wg potrzeb) przywrócenie nawierzchni do pierwotnego stanu (prawidłowego stanu) • w przypadku wykonywania prac na terenie z kostki kamiennej lub betonowej - podstawową ilość obmiarową zmniejsza się o 50% (osadzenia krawężnika, ścieku, obrzeża itp. - 1 mb traktowany jako 0,5 m2 ) 14) Przykrycie studni pokrywą betonową (szt.) • demontaż starego elementu • montaż nowego elementu – pokrywy betonowej zamiennika włazu żeliwnego 15) Wykonanie odcięcia przyłącza (szt.) • wykonanie odcięcia (zaślepienie) lub podpięcie (odślepienie - przywrócenie drożności po zaślepieniu) przyłącza ø160-300mm 16) Wykonanie prac koparko-ładowarką (godz.) • wykonanie prac koparko- ładowarką • czas pracy sprzętu rozliczany będzie wg rzeczywistego czasu pracy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (bez czasu dojazdów) 17) Eliminacja klawiszowania (szt.) • eliminacja klawiszowania, klepania, hałasowania elementów włazów i wpustów poprzez np. montowanie uszczelek, spawanie, szlifowanie, toczenie itp. 18) Ustawienie płyty betonowej (szt.) • ustawienie, eliminacja klawiszowania płyty drogowej stanowiącej elementy zbiorników, dróg i placów. 19) Naprawa ogrodzeń obiektów kd (m2) • naprawa ogrodzeń obiektów kanalizacji deszczowej poprzez wymianę elementów wg potrzeb, zgodnie ze standardem istniejącego ogrodzenia. Naprawa obejmuje przywrócenie ogrodzenia do prawidłowego stanu (wymiana, uzupełnienie wraz z naciągami). Wymiana 1 mb słupków lub fundamentów traktowana jest jako m2 ogrodzenia. 20) Malowanie elementów stalowych na obiektach kd (m2) • powłokowe zabezpieczenie antykorozyjne poprzez oczyszczenie z rdzy, brudu itp. i dwukrotne malowanie (farba podkładowa i nawierzchniowa) 21) Renowacja elementów betonowych na obiektach kd (m2) • powłokowe zabezpieczenie antykorozyjne poprzez oczyszczenie z kurzu , brudu, roślinności itp. i naniesienie warstw renowacyjno – ochronnych 22) Montaż tabliczek opisowych /informacyjnych (m2) • dostarczenie i montaż tabliczek opisowych/informacyjnych w formie znaku o prostych krawędziach; grubość min. 1,0 mm; • materiał - blacha stalowa ocynkowana, zabezpieczona antykorozyjnie odporna na warunki atmosferyczne. • lico tabliczki wykonane z samoprzylepnej folii odblaskowej typu I z napisami obejmującymi elementy graficzne i tekstowe. 23) Naprawa liniowa nawierzchni (mb) • Naprawa liniowa spękań nawierzchni bitumicznych lub spoinowanie nawierzchni brukowych o przy nawierzchniach bitumicznych szczeliny uzupełniać zalewami elastycznymi o przy nawierzchniach brukowych wypełnienie ubytków pomiędzy kostkami brukowymi przy użyciu zapraw o wytrzymałości na ściskanie ≥ 45 N/mm² nadających się szczególnie na powierzchnie wysokoobciążone, odpornych na czyszczenie mechaniczne oraz mróz i sól stosowaną przy odladzaniu. 24) Uzupełnienie ubytków gruntu materiałem typu żwir - piasek (m3) • uzupełnienie wyrw, zapadlisk oraz osunięć gruntu, wykonanie nasypów - poprzez wykonanie zasypek dostarczonych przez Wykonawcę wraz z odpowiednim zagęszczeniem • w przypadku potrzeby uzupełnienia powstałych ubytków kruszywem drogowym typu tłuczeń, podstawową ilość obmiarową - zwiększa się o 200% (użyte kruszywo winno spełniać kryteria oraz wymagania konstrukcji podbudowy w miejscu wykonywania prac) UWAGA: Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przystąpienia do usunięcia awarii, zgłoszonej telefonicznie, faksem, lub e-mailem przez wykonawcę lub zamawiającego. Przystąpienie do usunięcia awarii polega na: Zlokalizowaniu miejsca awarii Zabezpieczeniu- oznakowaniu miejsca awarii Rozpoznaniu przyczyny awarii – m.in. przy użyciu kamery termowizyjnej Ustaleniu zakresu prac z przedstawicielem zamawiającego Zamawiający wymaga sporządzenia przez Wykonawcę w terminie do 30.06.2019r Inwentaryzacji wszystkich podłączeń ( posesje prywatne, budownictwo spółdzielcze, budynki deweloperów, działki i tereny niezabudowane ) do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: • posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów • posiada aktualną umowę z Ekodoliną w Łężycach na przyjmowanie odpadów powstałych w wyniku bieżącej eksploatacji kanalizacji deszczowej • jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (EOD).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca bez wezwania zamawiającego zobowiązany jest przekazać zamawiającemu, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) wg wzoru – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach