Przetargi.pl
Biblioteka się zmienia – modernizacja Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Łaziskach Górnych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, Priorytet 2 Infrastruktura bibliotek 2016-2020

Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, Świętego Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 241 412, , fax. 32 2241412 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna
    Świętego Jana Pawła II 1
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 322 241 412, , fax. 32 2241412 w. 28
    REGON: 100400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: adres strony internetowej Miasta Łaziska Górne: www.laziska.pl, adres strony internetowej PiMBP w Łaziskach Górnych: www.biblioteka.laziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Biblioteka się zmienia – modernizacja Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Łaziskach Górnych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, Priorytet 2 Infrastruktura bibliotek 2016-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Biblioteka się zmienia – modernizacja Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Łaziskach Górnych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, Priorytet 2 Infrastruktura bibliotek 2016-2020. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określony jest przy pomocy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis techniczny - dane ogólne powierzchnia zabudowy 743,82 m2 kubatura budynku 8 930 m3 powierzchnia użytkowa 1786,26 m2 Biblioteka jest budynkiem o rzucie poziomym w kształcie litery U. Obiekt jest częściowo podpiwniczony, o dwóch kondygnacjach i użytkowym poddaszu. Komunikację pionową stanowią dwie klatki schodowe. Budynek wpisany jest do Rejestru zabytków nieruchomych województwa śląskiego pod nr A/157/05. Zakres robót do wykonania: W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do: - Naprawy spękanych murów oraz wykonania na całości gładzi gipsowych, - Demontażu istniejących klatek schodowych a w ich miejsce zabudowanie nowych, - Demontażu istniejących schodów stalowych prowadzących na galerię, - Nad nowymi otworami w ścianach zlokalizowanych wzdłuż korytarzy wykonać łuki analogiczne do istniejących ponad istniejącymi otworami, - Wykonania szybu pod montaż nowej windy, - Demontażu istniejącej stolarki drzwiowej a w jej miejsce montażu nowej zgodnie z zestawieniem, - Montażu nowych sufitów podwieszanych, - Demontażu istniejących posadzek a w ich miejsce wykonanie nowych zgodnie z opisem projektu architektury, - Wykonanie platformy przy wejściu głównym o wym. 1100mmx1300mm, - Wykonania nowej instalacji elektrycznej oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego i awaryjnego, - Wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych, - Wykonanie instalacji sieci strukturalnej oraz systemu monitoringu CCTV, - Wykonanie instalacji sterowania oddymianiem grawitacyjnym w klatkach schodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 90.000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych.) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.359). Wadium wnosi się przez upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Łaziskach Górnych, ul. Świętego Jana Pawła II 1, 43-170 Łaziska Górne: Spółdzielczy Bank Orzesko-Knurowski, nr rachunku: 08 8454 1066 2004 0011 0220 0002. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Miasta Łaziska Górne przy ul. Energetyków 5 w Łaziskach Górnych, w Referacie Zamówień Publicznych i Kontroli, przed upływem terminu składania ofert lub załączyć do oferty. Załączając dokument wadialny do oferty zaleca się, aby zamieścić go w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych do niej oświadczeń lub dokumentów. W przypadku złożenia oryginału w siedzibie Miasta Łaziska Górne, do oferty należy załączyć jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Beneficjentem wniesionego wadium będzie Zamawiający: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna w Łaziskach Górnych, ul. Świętego Jana Pawła II 1, 43-170 Łaziska Górne.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 11 SIWZ – składa wykonawca,jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem który zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wykonawca winien złożyć w formie pisemnej i dostarczyć w wymaganym terminie do siedziby Miasta Łaziska Górne, do Kancelarii Ogólnej. Oświadczenie wykonawca winien złożyć w oryginale, a dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej - w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem. Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Formularz oferty – do oferty należy załączyć przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji formularz ofertowy. 2 Kosztorys ofertowy – sporządzony w formie uproszczonej w oparciu o załączony Przedmiar robót (Przedmiary robót) i dokumentację projektową (dokładny opis w pkt 2 Przedmiotu zamówienia). 3 Dowód wniesienia wadium. Jeżeli wadium wniesiono w innej formie niż w pieniądzu, to wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu lub składa w/w oryginał w siedzibie Miasta Łaziska Górne przy ul. Energetyków 5 w Łaziskach Górnych, w Referacie Zamówień Publicznych i Kontroli, przed terminem składania ofert, a kserokopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę załącza do oferty. 4 Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.W przypadku, gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, (grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo wraz z ofertą w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie albo umowę spółki cywilnej lub wyciąg z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę) z której będzie wynikało prawo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentacji w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach