Przetargi.pl
„Biblioteka bramą Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego” – rozbudowa Gminnej Biblioteki Publicznej im. Andrzeja Łuczeńczyka w Ludwinie –etap III.

Gminna Biblioteka Publiczna im. Andrzeja Łuczeńczyka w Ludwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-075 Ludwin, Ludwin
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48817570087 , fax. 81 757 00 28
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna im. Andrzeja Łuczeńczyka w Ludwinie
    Ludwin 52
    21-075 Ludwin, woj. lubelskie
    tel. +48817570087, fax. 81 757 00 28
    REGON: 43119583300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaludwin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Biblioteka bramą Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego” – rozbudowa Gminnej Biblioteki Publicznej im. Andrzeja Łuczeńczyka w Ludwinie –etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Biblioteka bramą Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego” – rozbudowa Gminnej Biblioteki Publicznej im. Andrzeja Łuczeńczyka w Ludwinie – etap III, na działce nr ew. 446/4 położonej w miejscowości Ludwin. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona zakres całego zamierzenia budowlanego, a w szczególności: 1) BRANŻA BUDOWLANA a) Wykonanie podłóż i posadzek pomieszczeń parteru i piętra budynku, m.in.: Izolacje przeciwwilgociowe i cieplne, warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej zbrojone siatką stalową, posadzki z terakoty 30x30, 40x40, 60x60 cm, wykładzin pcw, wykładzin dywanowych, parkiet. Okładziny schodów z płytek terakoty ; b) Izolacja termiczna dachu z wełny mineralnej wraz z paroizolacją; c) Murowanie ścianek działowych; d) Wykonanie nowych tynków i przecierki tynków istniejących; e) Okładziny ścian z płytek glazury f) Sufity podwieszane z płyt GK, MDF, kasetonowe z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych, zabudowy GK, okładziny z płyt MDF, fototapety, panel akustyczny z pianki technicznej; g) Zabudowy systemowe w WC; h) Dostawa i montaż stolarki aluminiowej, parapetów okiennych; i) Montaż balustrad schodowych, okiennych i dla niepełnosprawnych; j) Montaż siłowników klap ppoż; k) Roboty malarskie; l) Dostawa i montaż wyposażenia; m) Wykonanie utwardzeń z kostki betonowej; n) Założenie trawników. 2) BRANŻA SANITARNA a) INSTALACJE WEWNĘTRZNE aa) Instalacja Kanalizacji Sanitarnej: • Wykonać brakujące fragmenty elementów instalacji kanalizacji sanitarnej i technologicznej: - uzupełnić brakujące podejścia odpływowe z urządzeń sanitarnych - uzupełnić podłączenia pionów do rur wywiewnych - uzupełnić odcinki poziomów odpływowych zaprojektowanych pod stropem parteru, w tym ciąg odpływowy pomiędzy pionami P9 i P10 - uzupełnić odcinki odpowietrzenia kanalizacji sanitarnej i technologicznej instalowanych pod stropami parteru i piętra • Wykonać modernizację podejść odpływowych do misek ustępowych, dostosowując je do uzgodnionych rodzajów misek ustępowych ( miski wiszące na stelażach ) • Wykonać instalację odprowadzenia skroplin z jednostek wewnętrznych klimatyzacji • Wykonać rewizje na wykonanych ciągach odpływowych kanalizacji sanitarnej i technologicznej ułożonych pod posadzkami parteru. Do wstawienia rewizji na wykonanych ciągach odpływowych kanalizacji sanitarnej i technologicznej przewidzieć zakres robót: rozkucie betonowej posadzki, wykop, wstawienie trójnika i podejścia, zasypanie wykopu, montaż rewizji z pokrywą z blachy nierdzewnej, odtworzenie posadzki. • Dostawa i montaż uzgodnionych z Inwestorem przyborów sanitarnych: umywalki z półpostumentami, umywalki dla osób niepełnosprawnych, kompletne zestawy WC ( stelaże podtynkowe, miski ustępowe, przyciski spłukujące ), pisuary z zaworami spłukującymi, kabiny natryskowe z brodzikami. • Dostawa i montaż wpustów podłogowych. • Dostawa i montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych wykonanych ze stali nierdzewnej • Wykonać brakujące przejścia rurociągów przez przegrody budowlane • Wykonać i oznakować przejścia p.poż. rurociągów instalacji kanalizacji sanitarnej przez przegrody budowlane. ab) Instalacja wodociągowa ( wody zimnej gospodarczej, hydrantowej, ciepłej użytkowej i cyrkulacji ) • Odcinek rurociągu PE ( przyłącze ) wprowadzony do pomieszczenie kotłowni należy obudować materiałem o wymaganej odporności ogniowej • Zmiana sposobu sterowania zaworem elektromagnetycznym - zgodnie z projektem sterowanie zaworem elektromagnetycznym ma być wykonywane presostatem zainstalowanym na głównym przewodzie instalacji hydrantowej. • W zestawie pomiarowym dostarczyć i zainstalować zawór antyskażeniowy • W zestawie rozgałęzieniowym wody zimnej dostarczyć i zainstalować zawór antyskażeniowy oraz presostat na rurociągu instalacji hydrantowej • Wykonać instalacje wodociągowe( wody zimnej, ciepłej użytkowej i cyrkulacji, hydrantowej ) zgodnie z projektem i przedmiarem ( rurociągi, armatura odcinająca i regulująca, próby szczelności, izolacja termiczna rurociągów ). Instalacje podłączyć do wykonanych ciągów. • Dostawa i montaż uzgodnionej z Inwestorem armatury czerpalnej ( baterie umywalkowe, zlewozmywakowe, natryskowe, zawory czerpalne ). • Dostawa i montaż zestawów hydrantowych. • Badanie fizyko-chemiczne i bakteriologiczne wody. • Badanie skuteczności działania hydrantów. • Wykonać i oznakować przejścia p. pożarowe rurociągów przez ścianę w kotłowni oraz przez ścianę pomiędzy nowym i istniejącym budynkiem ( pomiędzy strefami pożarowymi ). ac) Instalacja gazowa • Wykonać fragment instalacji gazu zasilającej odbiorniki zlokalizowane w rozbudowywanej części budynku ( rurociągi, armatura, zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów ) • Dostawa i montaż uzgodnionych z Inwestorem kuchenek gazowych • Po wykonaniu próby szczelności rurociągów z wynikiem pozytywnym zgłosić instalację do napełnienia gazem. • Likwidacja fragmentów nieczynnej, starej instalacji oraz szafki gazowej. • Wykonać i oznakować przejścia p.pożarowe rurociągu przez ścianę w kotłowni oraz przez ścianę pomiędzy nowym i istniejącym budynkiem ad) Instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego • Wykonać instalacje centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego zgodnie z projektem i przedmiarem ( rurociągi, armatura odcinająca i regulująca, układ zasilający nagrzewnicy centrali wentylacyjnej z pompą obiegową zaworem trójdrogowym , układy regulacji i sterowania klimakonwektorów, próby szczelności, zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów, izolacja termiczna rurociągów, uruchomienia ). • Dostawa i montaż uzgodnionych z Inwestorem grzejników, zaworów grzejnikowych z głowicami termostatycznymi, klimakonwektorów kasetonowych. • Wykonać i oznakować przejścia p.poż. rurociągów instalacji c.o. i c.t. przez przegrody budowlane. ae) Instalacja wentylacji mechanicznej • Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej • Dostawa i montaż wentylatorów wywiewnych kanałowych z regulatorami • Dostawa i montaż kanałów i kształtek wentylacyjnych z blachy stalowej, prostokątnych i kanałów i kształtek wentylacyjnych z blachy stalowej, kołowych typ Spiro z uzbrojeniem. • Dostawa i montaż nawiewników i wywiewników układów wentylacyjnych. • Izolacja termiczna przewodów wentylacyjnych • Dostawa i montaż układów klimatyzacji ( jednostki zewnętrzne i wewnętrzne z pompkami skroplin, rurociągi freonowe, przewody elektryczne zasilające i sterujące pomiędzy jednostkami, izolacja termiczna. próby szczelności, napełnianie czynnikiem układów, uruchomienie i uzyskanie niskich temperatur. • Regulacja i pomiary skuteczności wentylacji af) Kotłownia • Wykonać instalację stanów alarmowych kotłowni z sygnalizacją dźwiękowo optyczną ( przekroczenia maksymalnej temperatury wody w kotle, brak wody w kotle - zadziałanie STB, awarii kotła ) • Wymiana uszkodzonego termometru zainstalowanego na rurze bezpieczeństwa • Wymiana izolacji termicznej rurociągów w kotłowni, przy zastosowaniu otulin z wełny mineralnej. Połączenia wzdłużne wzmocnić opaskami zaciskowymi z tworzyw sztucznych ( np. elektrycznymi trytytkami ) • Prace wykończeniowe studzienki schładzającej - oczyszczenie studzienki, przegląd techniczny i uruchomienie pompy tłoczącej ścieki do instalacji kanalizacji sanitarnej, rurociągi doprowadzających ścieki do studzienki schładzającej zakończyć kolankami z króćcami) • Sprawdzić stan techniczny elementów instalacji technologicznej, automatyki i sterowania kotłowni i wykonać ich rozruch. • Wykonać próbę szczelności instalacji technologicznej kotłowni ( rurociągi cieplne i przygotowania ciepłej wody użytkowej ) • W pomieszczeniu kotłowni umieścić schemat technologiczny z wykazem i oznakowaniem urządzeń i armatury. • Zgodnie ze schematem technologicznym oznakować w sposób trwały urządzenia i armaturę instalacji w kotłowni • Wykonać porządki w pomieszczeniu kotłowni i przygotować do odbioru • Zgodnie z przepisami wyposażyć pomieszczenie kotłowni w sprzęt p.poż., instrukcję p.poż i oznakowania takie jak Wyłącznik główny prądu, Kotłownia, Uwaga Gaz itd. • Przygotować i złożyć do UDT dokumentację odbiorową na kotłownię i urządzenia ciśnieniowe podlegające zgłoszeniu ( p x V> 300 ) - naczynia przeponowe 200 N oraz DT 60 , pojemnościowy podgrzewacz wody. • Wykonać i oznakować przejścia p.pożarowe rurociągu przez ścianę w kotłowni ag) Dodatkowe Instalacje sanitarne w pomieszczeniu na piętrze nie uwzględnione w projekcie podstawowym • Montaż instalacji kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i centralnego ogrzewania Zakres robót zgodny z pozycjami przedmiaru punkt 2.4.2 : - poz. 319 ÷ 325 instalacja kanalizacji sanitarnej - poz. 326 ÷ 339 instalacje wodociągowe - poz. 340 ÷ 355 instalacja centralnego ogrzewania ah) Inne - zasilenie ścianki wodnej - punkt 2.4.3 Przedmiaru • Montaż rurociągu z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewnętrznej 20x2,8mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych PP PN16 b) PRZYŁĄCZA I INSTALACJE ZEWNĘTRZNE ba) Przyłącze wodociągowe • Odcinek rurociągu PE wprowadzony do pomieszczenie kotłowni należy obudować materiałem o wymaganej odporności ogniowej bb) Przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z wewnętrzną siecią kanalizacji sanitarnej • Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej, z wyłączeniem odcinka BS1 do S1 który nie będzie realizowany ( roboty ziemne - wykopy, podsypki i obsypka rurociągów z piasku, zasypka wykopów z zagęszczaniem ), montaż rurociągów z rur PVC SN 8 Litych . Trasa przyłączy - zgodna z projektem • Profile przyłączy - ze zmianami w stosunku do projektu. • Z uwagi na uwarunkowania konstrukcyjne wyprowadzenie ciągów odpływowych z budynku zostało wykonane nad ławami fundamentowymi, a nie jak w projekcie pod ławami. W związku z tym należy wykonać ocieplenia zewnętrznych odcinków przyłączy kanalizacji sanitarnej i technologicznej ( których przykrycie gruntem jest mniejsze od wymaganego ) keramzytem lub łupkami styropianowymi do montaż bezpośredni w ziemi ( np. EPS 100 lub EPS 200 ) • Wykonanie sieci wewnętrznej kanalizacji sanitarnej zgodnie z projektem ( roboty ziemne - wykopy, podsypki i obsypka rurociągów z piasku, zasypka wykopów z zagęszczaniem ), montaż rurociągów z rur PVC SN 8 Litych, montaż studzienek z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm z włazami żeliwnymi B 125 oraz systemowych z tworzywa o średnicy 600 mm . • Wykonanie podłączenie istniejącej studzienki kanalizacji sanitarnej do której podłączone jest przyłącze odprowadzające ścieki z istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku nie modernizowanym, do realizowanej według projektu sieci zewnętrznej na terenie działki Użytkownika. • Wykonanie zalewowej próby szczelności wykonanych przyłączy i sieci kanalizacji sanitarnej. • Podłączenie wykonanej wewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej do istniejącej sieci zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej • Likwidacja istniejącej nitki kanalizacji sanitarnej bc) Przyłączę kanalizacji technologicznej • Wykonanie przyłącza kanalizacji technologicznej na odcinku BT1 do ST 1 - separator tłuszczu ( roboty ziemne - wykopy, podsypki i obsypka rurociągów z piasku, z piasku, zasypka wykopów z zagęszczaniem ), montaż rurociągów z rur PVC SN 8 Litych . Trasa przyłącza - zgodna z projektem • Profile przyłączy - ze zmianami w stosunku do projektu. • Należy wykonać ocieplenia zewnętrznego odcinka przyłącza kanalizacji technologicznej . • Dostawa i montaż separatora tłuszczu z podłączeniem go do przyłącza kanalizacji technologicznej i wewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej • Wykonanie zalewowej próby szczelności wykonanego przyłącza i separatora tłuszczu . bd) Przełożenie odcinka kanalizacjj sanitarnej tłocznej • Wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur polietylenowych ( PE, PEHD) łączonych metodą zgrzewania czołowego, zgodnie z projektem ( roboty ziemne - wykopy, podsypki i obsypka rurociągów z piasku, z piasku, zasypka wykopów z zagęszczaniem, oznakowanie rurociągu taśmą ) • Wykonanie j próby szczelności wykonanych przyłączy i sieci kanalizacji sanitarnej. • Wykonanie podłączenia ułożonego rurociągu do istniejącej sieci - na wlocie i wylocie • Likwidacja odciętej nitki kanalizacji tłocznej 3) BRANŻA ELEKTRYCZNA a) Instalacje elektryczne ogólne aa) Wykonanie zasilanie od złącza kablowo-licznikowego do rozdzielnicy głównej wewnętrznej ab) Wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu - uzupełnienie oprzewodowania, montaż wyłącznika z wyzwalaczem i przełącznikiem faz, montaż przycisków sterujących, sprawdzenie i uruchomienie ac) Wykonanie rozdzielnic elektrycznych - wyposażenie, prefabrykacja, pomiary i opisy ad) Wykonie brakujących fragmentów tras kablowych ae) Wykonanie brakujących obwodów zasilających do gniazd, oświetlenia i obwodów technologicznych oraz zasilania dla ścianki wodnej w bibliotece (obw. dodatkowy) af) Uzupełnienie okablowania instalacji gniazd, oświetlenia i obwodów technologicznych, ag) Uzupełnienie puszek instalacyjnych i łączeniowych ah) Sprawdzenie i pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych ai) Dostarczenie i montaż osprzętu elektrycznego - gniazda i łączniki oświetlenia aj) Dostarczenie i montaż opraw oświetleniowych ak) Pomiary natężenia oświetlenia i ochrony przeciwporażeniowej al) Wykonanie połączeń wyrównawczych am) Zabezpieczenia przejść pożarowych dla instalacji elektrycznych i teletechnicznych an) Wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznych b) Instalacje oddymiania ba) Uzupełnienie okablowania do urządzeń systemu oddymiania bb) Dostarczenie i montaż 3 kpl. urządzeń oddymiania klatek schodowych bc) Sprawdzenie i uruchomienie oddymiania klatek schodowych c) Instalacja odgromowa ca) Sprawdzenie ciągłość instalacji uziemienia i uzupełnienie połączeń systemu uziemień cb) Pomiary i uzupełnienie uziomów do wymaganej wartości rezystancji cc) Wykonanie siatki zwodów poziomych na dachu i połączeń do obróbki dachu cd) Przedstawienie metryki i protokołów z wynikami pomiarów instalacji odgromowej d) Kotłownia da) Uzupełnienie osprzętu elektrycznego w pomieszczeniu kotłowni db) Wykonanie połączeń wyrównawczych w kotłowni dc) Wykonanie uziemienia gazowego węzła redukcyjno-pomiarowego dd) Sprawdzić i uruchomić system wykrywania gazu w kotłowni de) Uzupełnić opisy i oznaczenia w tablicy oraz wyłącznika kotłowni e) Instalacje teletechniczne ea) Wykonanie instalacji teletechnicznych logicznych kat.6 - uzupełnienie okablowania, montaż puszek i osprzętu eb) Wykonanie instalacji gniazd wtykowych dedykowanych dla sieci logicznych - uzupełnienie okablowania, montaż puszek i osprzętu ec) Dostarczenie i montaż szafy teletechnicznej z wyposażeniem , terminowanie przewodów ed) Wykonanie instalacji antenowej wraz z montażem urządzeń i uruchomieniem ee) Wykonanie systemu prezentacji wizualnej - dostarczenie, montaż i uruchomienie rzutników i ekranów multimedialnych ef) Uzupełnienie tras kablowych dla instalacji teletechnicznych eg) Wykonanie kanalizacji (trasy kablowej) od GPD do zewnątrz budynku w kierunku pkt. styku dla przyłącza teletechnicznego eh) Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej dedykowanej oraz torów transmisyjnych 3. Ogólna charakterystyka obiektu: 1) powierzchnia zabudowy projektowanej – 922,40 m2 2) powierzchnia utwardzeń projektowanych – 218,35 m2 3) powierzchnia zieleni – 6319,60 m2 4. Lokalizacja: 21-075 Ludwin 52, nr działki 446/4 5. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 75.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 24.04.2019 .r. do godz. 11.00. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego • Bank Spółdzielczy w Cycowie, Oddział w Ludwinie • Nr rachunku : 55 8191 1055 2007 7000 0096 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu „ wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej – „Rozbudowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Ludwinie – etap III” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium może być wniesione również w jednej lub kilku innych formach jak: 1) gwarancjach bankowych; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem następnych ustępów. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnieniem warunku będzie wykazanie się wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz ewentualne dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, - Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także oświadczenia i dokumenty dotyczące tego podmiotu, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach