Przetargi.pl
Bezwykopowa renowacja kanalizacji sanitarnej w ul. Rejowieckiej, Al. Przyjaźni i ul. Rampa Brzeska w Chełmie

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Wołyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 825 630 450
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 825 630 450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mpgk.chelm.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezwykopowa renowacja kanalizacji sanitarnej w ul. Rejowieckiej, Al. Przyjaźni i ul. Rampa Brzeska w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej, w systemie zaprojektuj i wykonaj, polegającej na bezwykopowej renowacji kanalizacji sanitarnej w ul. Rejowieckiej, Al. Przyjaźni i ul. Rampa Brzeska w Chełmie. 1.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na etapy (nie części): 1) Etap I: ulica Rejowiecka, średnica kanalizacji [mm]: 300, łączna długość [m]: 476, ulica Rejowiecka, średnica kanalizacji [mm]: 400, łączna długość [m]: 56, ulica Rejowiecka, średnica kanalizacji [mm]: 500, łączna długość [m]: 938, 2) Etap II: ulica Rampa Brzeska, średnica kanalizacji [mm]: 200, łączna długość [m]: 44, ulica Rampa Brzeska, średnica kanalizacji [mm]: 300, łączna długość [m]: 261, ulica Rampa Brzeska, średnica kanalizacji [mm]: 400, łączna długość [m]: 72, ulica Rampa Brzeska, średnica kanalizacji [mm]: 600, łączna długość [m]: 718, 3) Etap III: ulica Al. Przyjaźni, średnica kanalizacji [mm]: 800, łączna długość [m]: 123. Lokalizacja i opisy zawierające dane kanalizacji sanitarnej do renowacji znajdują się w załącznikach: Załącznik nr 1a - Rejowiecka wzdłuż i przejścia poprzeczne (rondo - ul. Szpitalna) cz1.pdf Załącznik nr 1b - Rejowiecka wzdłuż i przejścia poprzeczne (rondo - ul. Szpitalna) cz2.pdf Załącznik nr 1c - Rejowiecka wzdłuż i przejścia poprzeczne (rondo - ul. Szpitalna) cz3.pdf Załącznik nr 1d - Rampa Brzeska wzdłuż i przejścia poprzeczne cz1.pdf Załącznik nr 1e - Rampa Brzeska wzdłuż i przejścia poprzeczne cz2.pdf Załącznik nr 1f - Al_Przyjaźni przejścia poprzeczne.pdf 1.2. Powyższa robota może zostać wykonana za pomocą bezwykopowej technologii modułów rurowych lub rękawa pokrytego warstwą żywicy lub reliningu długiego wraz z ewentualnym jednoczesnym uszczelnieniem połączenia kanału z przyłączem przy pomocy tzw. kształtek kapeluszowych (w przypadku włączeń na trójnik-bez studni). Wykonawca w dokumentacji projektowej wskaże technologię renowacji dla każdego odcinka kanału. 1.2.1. Zamawiający wymaga, aby zastosowana metoda renowacji nie spowodowała większego zawężenia średnicy kanału niż max 10%, a także zapewniała przepustowość kanałów równą projektowanej dla danej średnicy lub lepszą od obecnej. Wykonawca przed doborem metody musi uwzględnić w obliczeniach wytrzymałościowych dobranego materiału możliwość wystąpienia wysokiego poziomu wody gruntowej. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 1 do DIWZ. 1.4. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany w sposób zapewniający ciągłą prace kanału w trakcie renowacji. 2. Zakres robót objętych zamówieniem. 1) Zamawiający udostępnia w dokumentacji postępowania wszelkie niezbędne informacje do wykonania przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, iż zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia (nieobowiązkowo, co najmniej na 2 dni przed planowanym terminem przyjazdu na zasadach określonych w niniejszej dokumentacji). W przypadku zauważonych rozbieżności wykonawca powinien porozumieć się z zamawiającym i uzyskać informacje na zasadach określonych w dokumentacji postępowania. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem prac jest uzyskanie, weryfikacja danych i materiałów w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy niezbędne dla prawidłowego wykonania prac, w tym w szczególności: a) inspekcje TV kanałów oraz inwentaryzacje stanu technicznego kanalizacji sanitarnej, o ile wykonawca uzna, że dane w tym zakresie załączone do dokumentacji są niewystarczające; b) badania gruntowo-wodne, o ile wykonawca uzna, że są one konieczne; c) inne wymagane materiały, ekspertyzy, analizy, opracowania i badania oraz uzgodnienia niezbędne dla prawidłowego wykonania prac i realizacji robót; 2) Prace projektowe - wykonawca opracuje i przedłoży zamawiającemu co najmniej następujące dokumenty: a) Opis projektowanych robót wraz z odniesieniem się do uwarunkowań lokalnych i formalnych; b) Obliczenia wytrzymałości dla projektowanej technologii renowacji. 3) Zakres i forma dokumentacji projektowej: a) plany, opisy, rysunki lub inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, ich dokładnej lokalizacji, uwarunkowań wykonania oraz zbiór opinii, uzgodnień, decyzji i dokumentów technicznych niezbędnych do rozpoczęcia i wykonania robót budowlanych - 2 egz. b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz. c) projekt organizacji ruchu, c) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) harmonogram organizacji robót, e) projekt odtworzenia nawierzchni i zieleni, f) dokumentacja fotograficzna terenu budowy przed rozpoczęciem robót. Uwaga: powyższe opracowania i dokumenty nie mogą być sprzeczne z zawartą umową, dokumentacją postępowania i ofertą wykonawcy. Szczegółowy zakres i opis dokumentacji projektowej zawiera specyfikacja techniczna - załącznik nr 1. 4) Wykonawca, po zakończeniu realizacji dokumentacji projektowej przeniesie nieodpłatnie, w formie pisemnej, na zamawiającego wszelkie majątkowe prawa autorskie do opracowań będących przedmiotem tej dokumentacji na podstawie odrębnej umowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 5a. 5) Umowa o przeniesienie praw autorskich zostanie podpisana i dostarczona przez wykonawcę w 2 egzemplarzach do zamawiającego wraz z kompletem dokumentów przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego w zakresie przekazania dokumentacji projektowej. 6) Zakres robót: a) hydrodynamiczne czyszczenie kanału i frezowanie ewentualnych przeszkód w kanałach; b) inspekcja TV stanu technicznego kanałów; c) renowacja kanałów d) zorganizowanie tymczasowej organizacji ruchu; e) odtworzenie nawierzchni dróg, chodników, poboczy, zieleńców w pasie robót; f) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia; 7) Roboty w zakresie renowacji opisane zostały w załączniku nr 1 Specyfikacja Techniczna. Katalog robót opisany powyżej i w załączniku nr 1 nie jest zamknięty, wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich robót tymczasowych i towarzyszących oraz robót stałych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca wykona i przygotuje do odbioru dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach. 3. Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu umowy muszą: - być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem (w tym w szczególności Prawem budowlanym i Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych), - posiadać wymagane prawem deklaracje lub certyfikaty zgodności i oznakowanie, - być nowe i nieużywane. Szczegółowe wymagania dotyczące materiałów stosowanych przy wykonywaniu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1 Specyfikacji Technicznej. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: X INFORMACJA NA TEMAT WADIUM ORAZ ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 26 000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia sześć tysięcy 00/100). 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. 1.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wraz z adnotacją: „Bezwykopowa renowacja kanalizacji sanitarnej w ul. Rejowieckiej, Al. Przyjaźni i ul. Rampa Brzeska w Chełmie” w Banku Polska Kasa Opieki S. A. Grupa PeKaO I/Oddział Chełm nr 35 1240 2223 1111 0000 3576 9088 najpóźniej w dniu 21.08.2018 r. do godz. 11:00. W przypadku wnoszenia wadium w innej postaci niż pieniężna, należy je wnieść do zamawiającego MPGK Sp. z o. o. w Chełmie najpóźniej do dnia 21.08.2018 r. do godz. 11:00. Dokument stanowiący wadium w formie niepieniężnej powinien zawierać zapis określony w pkt 1.5. 1.5. Dokument stanowiący wadium w formie niepieniężnej powinien zawierać zapis bezwarunkowej wypłaty wadium na rzecz zamawiającego jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) jeżeli upłynął termin związania ofertą. 1.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 1.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.10. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zamawiający będzie żądał od wykonawcy, którego oferta okaże się najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku. 1.2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku. 1.3. Zdolności technicznej lub zawodowej 1) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: - renowacje bezwykopowe kanałów sanitarnych o łącznej długości 500mb i średnicy min. DN 300. 2) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej: a) Projektantem, który posiada następujące kwalifikacje: - uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane zagraniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami; - co najmniej 3 lata doświadczenia. b) Kierownikiem Budowy, który posiada następujące kwalifikacje: - uprawnienia bez ograniczeń do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane zagraniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami; - co najmniej 2 lata doświadczenia. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 12 ust 1 pkt 1 oraz ust. 2 pkt 1 Regulaminu. Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 4). VIII INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: - oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3); b) nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 4). 1.1. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, przez zamawiającego terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w ust. VIII DIWZ pkt 2 i 3 (zgodnie z art. 13 ust. 5 Regulaminu). 1.1.2. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w pkt. 1.1.1., uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 2. W zakresie wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków o których mowa w art. 11 ust 3 pkt 1-4 Regulaminu, wykonawca powinien złożyć: 2.1. Oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 3. 2.2. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - renowacji bezwykopowych kanałów sanitarnych o łącznej długości 500mb i średnicy min. DN 300; wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat, miejsc wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (załącznik nr 6 do DIWZ). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2.3. Wykaz osób (załącznik nr 8 do DIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, który powinien zawierać, co najmniej: 1) Projektanta, który posiada następujące kwalifikacje: - uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane zagraniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami; - co najmniej 3 lata doświadczenia. 2) Kierownika Budowy, który posiada następujące kwalifikacje: - uprawnienia bez ograniczeń do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane zagraniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami; - co najmniej 2 lata doświadczenia. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 12 ust 1 pkt 1 oraz ust. 2 pkt 1 Regulaminu, należy przedłożyć: 3.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4). 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 12 ust. 2 pkt 1 Regulaminu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z informacja zawartą w ust. IX DIWZ i w oparciu o art. 12 ust. 1 pkt 12 Regulaminu. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 4.1. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 5.1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) dokumenty i oświadczenia opisane w ust. VIII, od pkt 3.1. do pkt 3.3. oraz pkt. 4.1. składane są dla każdego partnera z osobna, b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w DIWZ. 5.3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 5.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: a) wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych wykonawców tworzących konsorcjum, b) prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od zamawiającego oraz do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę), c) oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum – minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i umowy gwarancji jakości, d) określenie sposobu współdziałania wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6. Niespełnienie wymagań określonych w pkt 5.5. potraktowane będzie, jako uchylanie się od podpisania umowy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z postępowania, bądź na wezwanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym (również w zakresie uzupełnień lub wyjaśnień) nie złożą oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub braku podstaw do wykluczenia, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty będą uznane za odrzucone. Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków będzie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. IX INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU OKREŚLENIA PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ. 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.1 Wykonawca przedkłada listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, biorących udział w postępowaniu, albo informację o braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 7). 2. Definicje określa art. 4 ust. 1, 2, 3, 4 i 14 Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach