Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup w latach 2016-2017 paliw płynnych do pojazdów i sprzętów będących w dyspozycji Zakładu Usług Komunalnych i Oświatowych w Bobolicach

Zakład Usług Komunalnych i Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-020 Bobolice, ul. Reymonta 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3187409, 3473455 , fax. 094 3187409
  • Data zamieszczenia: 2016-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych i Oświatowych
    ul. Reymonta 3 3
    76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3187409, 3473455, fax. 094 3187409
    REGON: 00383094300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukio.bobolice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup w latach 2016-2017 paliw płynnych do pojazdów i sprzętów będących w dyspozycji Zakładu Usług Komunalnych i Oświatowych w Bobolicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest powtarzający się okresowo Bezgotówkowy zakup w latach 2016-2017 paliw płynnych do pojazdów i sprzętów będących w dyspozycji Zakładu Usług Komunalnych i Oświatowych w Bobolicach realizowany w systemie kart paliwowych pojazdów. 2. Podstawowym przedmiotem zamówienia jest zakup: 2.1. benzyny bezołowiowej Pb 95 zgodnej z normą PN EN 228: 2013 w szacunkowej ilości - 4 500 litrów, 2.2. oleju napędowego zgodnie z normą PN EN 590: 2013 w szacunkowej ilości - 30 000 litrów. Wskazane powyżej paliwa sprzedawane Zamawiającemu, odpowiadać muszą wymogom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r, poz. 1680). 3. Określone przez Zamawiającego ilości paliwa są wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie dostarczonej ilości paliwa. 4. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem elektronicznych bądź magnetycznych kart paliwowych pojazdu umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych. 5. Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia w terminie 15 dni od daty złożenia przez Zamawiającego wniosku o wydanie kart, wystawi i umożliwi Zamawiającemu korzystanie z bezpłatnych kart paliwowych w następującej kombinacji: 5.1. 13 kart paliwowych zabezpieczonych numerem PIN, wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu; 5.2. 2 karty paliwowe zabezpieczone numerem PIN, wystawione imiennie; 5.3. ponadto Wykonawca zapewni Zamawiającemu nieodpłatne wydanie dodatkowych 5 kart paliwowych, w przypadku ewentualnego zwiększenia taboru Zamawiającego lub konieczności dokonania wymiany niewłaściwie funkcjonujących kart. Wydanie lub wymiana kart nastąpi z zachowaniem zasad i terminów, o których mowa w pkt 5. 6. Wystawione karty muszą obejmować wyłącznie zakup paliw, o których mowa w pkt 2, bez usług dodatkowych takich jak np.: mycie pojazdów, zakup na stacjach środków eksploatacyjnych, spożywczych itp. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w granicach administracyjnych miasta Bobolice przez cały okres realizacji umowy, co najmniej jedną stację paliw czynną całodobowo, siedem dni w tygodniu, obsługującą rozliczenia bezgotówkowe przy użyciu kart paliwowych i oferującą w ciągłej sprzedaży pełen asortyment paliw stanowiący podstawowy przedmiot niniejszego zamówienia wymieniony w pkt. 2. 8. Zamawiający będzie dokonywał zakupu paliw na stacjach paliwowych należących do Wykonawcy wybranego w toku postępowania, na obszarze całego kraju, zależnie od miejsca wystąpienia potrzeb uzupełnienia paliwa. 9. Rozliczenie zakupu paliwa następować będzie w systemie dwóch okresów rozliczeniowych od 1 do 15 i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę zbiorczej faktury VAT (wraz z załączonym raportem z dokonanych przez Zamawiającego w minionym miesiącu zakupów). Raport, o którym mowa w zdaniu pierwszym musi zawierać następujące informacje: data i miejsce zakupu, ilość i rodzaj zakupionego paliwa (ilość litrów), aktualna cena 1 litra paliwa (zł/litr), wartość zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu (zł), numer rejestracyjny pojazdu lub karty paliwowej. Oferowany przez Wykonawcę upust naliczany będzie od wartości brutto określonej na fakturze i wskazany w postaci odrębnej pozycji w raporcie załączonym do faktury. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość paliwa na stacji paliw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zukio.bobolice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach