Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa Pb 95, LPG jako paliwo silnikowe, oleju napędowego do samochodów służbowych ZDW w Bydgoszczy oraz jednostkach terenowych

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliwa Pb 95, LPG jako paliwo silnikowe, oleju napędowego do samochodów służbowych ZDW w Bydgoszczy oraz jednostkach terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup - tankowanie bezpośrednio do zbiorników samochodowych i sprzętu (kanistry) paliw spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. ( Dz. U. Nr 211 poz.1441). w sprawie wymagań jakościowych dla paliw płynnych. Tankowanie paliwa zarówno do zbiorników pojazdów jak i kanistrów musi odbywać się bezgotówkowo np. karta paliwowa, lub inny sposób rozliczania zaproponowany przez wykonawcę w ofercie. 3.2.Tankowanie paliwa odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb - w stacjach paliwowych Wykonawcy wskazanych w Wykazie stacji paliw. Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu paliwo po cenach jednostkowych brutto obowiązujących w dniu tankowania paliwa z zastosowaniem upustu do ceny na dystrybutorze. 3.3. Przewidywana ilość oraz asortyment paliwa określona jest w kosztorysie ofertowym - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz jednostek terenowych Zamawiającego dokonujących zakupów paliw oraz przewidywana ilość pojazdów przeznaczonych do tankowania paliwa zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia do wykazu dodatkowych pojazdów lub wykreślenia pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 039133000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, oraz 5) posiadają stację paliw w odległości nie większej niż 10 km od miejsce garażowania pojazdów Zamawiającego. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków pkt. 5.2 (tabela) oraz 5.3 (1 i 2) skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia ... niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Koncesja na obrót paliwami ciekłymi - wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 2. Wykaz stacji paliw Wykonawcy mieszczących się w odległościach nie większych niż 10 km od miejsce garażowania pojazdów Zamawiającego w jednostkach terenowych wykazanych w kosztorysie ofertowym ; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie wg wzoru -załącznik Nr 2 do SIWZ; Warunki przedmiotowe: 1. Olej napędowy, LPG oraz benzyna bezołowiowa, będące przedmiotem dostaw muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. Nr 211 poz.1441). Ponadto muszą być zgodne z normami: PN EN 228: 2005(U) - etylina, PN EN 590:2005(U) - olej napędowy, PN-EN 589:2004(U) LPG. W celu potwierdzenia, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego przedstawić zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające tę zgodność. 2. Wykonawca przedstawi (jako załącznik do oferty) zasady systemu sprzedaży bezgotówkowej oraz zasady rozliczeń zakupów uwzględniające założenia Zamawiającego zawarte w istotnych postanowieniach umownych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdw-bydgoszcz.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną