Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów będących własnością Gminy Kobierzyce oraz paliwa do samochodów i innych pojazdów oraz urządzeń, którego zakup finansowany jest również ze środków Gminy Kobierzyce w latach 2015-2017

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2015-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów będących własnością Gminy Kobierzyce oraz paliwa do samochodów i innych pojazdów oraz urządzeń, którego zakup finansowany jest również ze środków Gminy Kobierzyce w latach 2015-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów będących własnością Gminy Kobierzyce oraz paliwa do samochodów i innych pojazdów oraz urządzeń, którego zakup finansowany jest również ze środków Gminy Kobierzyce w latach 2015-2017 2.Zakup dotyczyć będzie paliw w szacunkowej łącznej ilości i rodzajach wskazanych poniżej: - Benzyna bezołowiowa Pb95 - o szacunkowej ilości 28.440 litrów - olej napędowy - o szacunkowej ilości 54.000 litrów Szacunkowe wartości dla poszczególnych zamawiających : -Urząd Gminy Kobierzyce dysponujący czterema pojazdami i sprzętem mechanicznym typu min. kosiarki , podkaszarki - zapotrzebowanie w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 25.200 l benzyny bezołowiowej Pb95 oraz 39.600 l oleju napędowego OSP - dysponujące czterema pojazdami - zapotrzebowanie w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 3.240 l benzyny bezołowiowej Pb95 oraz 14.400 l oleju napędowego Podane ilości są wielkościami orientacyjnymi, jakie przewiduje Zamawiający zakupić w okresie trwania umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania ilości podanych w pkt 2. 4.Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania ilości podanych w pkt 2. 5.Zakupy bezgotówkowe paliwa dokonywane będą za pomocą KART PALIWOWYCH PRZEDPŁACONYCH przypisanych do konkretnego pojazdu lub na osoby upoważnionej przez Zamawiającego w ilości 6 sztuk. 6.Zakupy bezgotówkowe paliwa dokonywane będą na stacjach benzynowych Wykonawcy znajdujących się w całej Polsce. 7.Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. Zamawiający będzie podjeżdżał własnymi samochodami, pojazdami,a także będzie dostarczał inne urządzenia celem zatankowania paliwa. 8.Oferowane paliwa płynne musza spełniać obowiązującą Polską Normę dotycząca jakości paliw oraz wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U. z 2013r.poz.1058 t.j.) 9.Wybrany wykonawca winien posiadać w swoich stacjach niezbędną ilość paliw będących przedmiotem zamówienia 10.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień i koncesji zgodnie z obowiązującymi przepisami jak również dokumentację na pochodzenie paliwa. 11.Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawcą odbywać się będzie w cyklach miesięcznych na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur w oparciu o asygnatę zbiorczą, która będzie załącznikiem do faktury. 12.Sposób wydania kart paliwowych zostanie ustalony z Wybranym Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach